• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Dat moet jij weten]

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Caine schreef:
    [Wie zijn er allemaal in Villa Cullen? Dan kan ik verder met Sam en Emily]

[Renesmee is daar , in de woonkamer xD]

bella
    Boos liep hij weg en sloeg dingen kapotg. Verdrietig rende ik naar buiten en op het groote achterveld in de tuin zakte ik op de grond en ging zitetn hilen (als vamp) Waarom ik. Ik wist dat ik hem pijn zou doen maar zeker als ik de waarheid zou vertellen. Ach als hij de waarheid wist kon ik maar beter gaan vertrekken. Alleen wou ik niet degene zijn die het hem moest vertellen hoe zwak ik was. Eigenlijk was het niet zwak maar eensoort van flashback. Ze leek op mij - het meisje- en toen kwam dat beeld terug vanJames. HOeveel pijn Edward toen had. Daardoor werd aalles een rode waas en toen uit het niets moest ik haar vermoorden door wat james mij aan had gedaan. Maar het meisje had mij niks aan gedaan. Ik moest als ik gen Cullen meer mocht zijn zou ik haar zoeken en zeggen dat het me spijt.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Didyme Esmé Carlisle Huilen Edward Bella Jacob zijn in Villa Cullen en Jane mag geen Wraaknemen op Didupyme nemen want Didyme is een hogere rang Dan haar ;)]

I'm finally back, Finally after a Year break

[bella is nu buiten niet meer binnen want binnen wordt alles in edwards handen vermoordt]xD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sam Uley
    'Emily, lieverd? Zullen we naar beneden gaan om ons fantastische nieuws te vertellen?'
    Ik pakte haar hand en verstrengelde mijn vingers met de hare.

Jane
    Ik rook niet alleen Vladimir, maar ook nog een mensenmeisje. Mooi zo, dan had ik twee in één. Ik hoopte dat het geliefden waren, want ik hield ervan om mensen uit elkaar te trekken die veel van elkaar houden. De pijn op het gezicht van ander... en ik gebruikte mijn gave dan niet eens!
    Ik grijnsde en sprong op het stel af, met ontblootte tanden.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Esmé.
    Ik trok aan Edward arm. Edward stop Bella verzwijgt iets voor je eigen bestwil ze schaamtczich ervoor! 's zei ik boos tegen hem. Ga buiten maar alles kapot maken!

[Ik weet dat Jane niet echt wraak kan nemen, maar ze heeft wel wraakgevoelens. Ze wil het heel graag, maar beseft wel dat het niet echt kan (:]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Elena
    Ik glimlach, en pak met mijn hand die van hem vast. Mijn handen waren warm, en konden wel wat koelte gebruiken. In principe kon je als vrienden toch ook elkaars hand vasthouden?

Feel the fire, but do not succumb to it.

edward
    Ik rende naar buiten. Ik liep Bella straal voorbij. Met al mijn kracht trok ik de ringe van mijn vingen en gooide hem naar Bella. Als niemand mij de waarheid vertel. Zelf mijn eigen vrouw niet, wil ik hier niet zijn. Ik sprong de rivier over het bos ik.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

[Wacht even, xDD. Vladimir is in het bos, vlakbij villa Cullen, dus ze heeft alleen Renesmee XD]

Stefan.
    Jane was gesprongen op Vladimir en ik rende op haar af. Ik trok haar van hem af en gooide haar tprichting een boom waar ik haar tegenaan drukte. Ik was een natuur talent in Jane vastgrijpen op een moeilijke positie voor haar ze kon weer niet naar je kijken.

Emily
    Mijn ogen straalden, en iets te snel stond ik op, waardoor ik bijna weer omknalde. ''Natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren. Ik weet zeker dat deze baby goed beschermt zal worden.'' Glimlach ik trots, terwijl ik al begin te lopen. Ik kon niet wachten met vertellen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Renesmee
    Ik deinsde achteruit bij het zien van Jane. Nee, nee.. Dit kon niet... Ik keek haar bang aan.

Jirachi schreef:
    [Wacht even, xDD. Vladimir is in het bos, vlakbij villa Cullen, dus ze heeft alleen Renesmee XD]
    dat is toch in het bos??[]