• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ik gromde luid en gooide Nessie richting Didyme dit was mijn kans om Jane te vermoorden. Ik rende naar Jane toe en besprong haar waardoor we over de grond rolde. Ik kwam boven aan terecht, maar Jane had haar ogen dicht en dus hield ik haar vast zodat ze niet naar me kon kijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella[oke dat tussen edeward en bella mislukte uds we doen het opnieuw

    Ik zat in het gras. Mijn vinger voelde leeg zonder mijn trouwring. De zijne had ik er ook bij gelegd. Ik prustte wat met mijn armbandje waar nu aleen een groote bruine wolf aan hing


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena'
    Ik zuchtte opgelucht toen het voorbij was, en drukte eens op de wond. ''Auw..'' Mompelde ik zacht, en beet op mijn lip. ''Se, se.'' Mompelde ik in het Roemeens. ''Euh, jaja.'' Herpakte ik mezelf, en gleed toen wat wankel van de bank af, waarna ik even rondkeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Edward kwam het veld op 'wat is er nou?' Ik keek woedend weg en draaide mijn hoofd kinderachtig om. 'ik wil niks zeggen ik zo ujej teleurstellen oke'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    'Ga terug naar Volterra, Jane. Voordat jíj vermoord word. Ga, dan ga ik ook.' Ik klonk zachtaardig. Ik keek kwaad naar Stefan. 'Laat haar met rust.'

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Ik ving Nessie op en hield haar in mijn armen terwijl er bloed over haar wang liep. Stefan rolde met Jane over de grond en even kronkelde Stefan, maar Jane zat weer in een niet beweegbare houding. We hadden haar toch beter moeten trainen bij de Volturi.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Het meisje had me geprobeerd te redden, dat was haar gelukt, maar nu zat ik weer gevangen. Het was zo frustrerend!
    'Vermoord me dan! Maak me dan áf, lafaard!' gilde ik. Ik schaamde me zo dat ik steeds faalde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    edward
    Ik werd nu echt kwaad. Ik pakte haar arm vast en dwong haar naar mew te kijken.
    'Jij zal me nooit kunnen teleurstellen, behalve als je iets voor me verzwijgd'zei ik teken haar


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [bella en edward zitten in een boom. v-e-c-h-t-e-n-d :P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stefan.
    Ik Gromde luid. Nu wist ik dat ik dit iet alleen kon. 'Vladimir!!' Riep ik zo hard als het maar kan ik hoopte dat hij me te hulp zal schieten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella
    hij keek me boos aan en pakte mijn arm vast zodat ik wel moest kijken. 'Jij zal me nooit kunnen teleurstellen, behalve als je iets voor me verzwijgd'zei zei hij boos. Ik stond op en schudde hm van me af. 'Blijf van me af ja je bent mijn man neit meer dus laat me met rust'

    [haha ik voel de woede gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    Ik keek naar Elena. 'Ga je mee naar Stefan, of blijf je hier?...'

    Renesmee
    'Stefan, laat haar los,' smeekte ik hem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Vlad!! Gilde ik nog is dit moest hij horen. 'Nee Nessie deze Heks verdient het om dood te gaan. Ze heeft honderde mensen gedood en bijna jou. Wil je iemand beschermen die je wilt vermoorden?' Zei ik woedend. Ik was te woedend om te stoppen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Edward
    Ik was nu echt zo boos, ik sloeg haar op haar gezicht. Daarna had ik er zo veel spijt van dat ik mijn hand voor mijn mond deed. ik was gewoon geschokt dppr mezelf


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Hij was woedend buiten zinnen dat hij mij in miijn geezicht sloeg. Grommend stond ik op,. 'Jij hoe durf je'krijstte ik eruit. Ik dook inelkaar. 'JIj moet met je vieze vuile rottengels van mij afblijven'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan