• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    'STEFAN, LAAT HAAR LOS!' riep ik. Ik keek kwaad. Ik was zo zachtaardig, dat ik het meisje, wat me steeds wilde bijten, wilde helpen. 'En Jane, vermoord Stefan dan niet.' Ik wilde Stefan niet kwijt, hij maakte deel uit van verre familie.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:27 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik zit, lig, hang zo'n beetje al veel te lang, naar mijn smaak, op de bank. Sam bind me nog net niet vast. Ik glimlach, en aai gedachteloos over mijn bolle buik. Ik heb nog niet gevraagd welk geslacht het zal worden, dat bewaar ik voor als de baby is geboren. Nu krimp ik af en toe ineen bij een schopje, want de baby was al vrij groot in mijn krappe buik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ik begon te lachen om Renesmee. Als ik Jane loslaat zal ze me doodmaken afmaken ookal zal ze ja zeggen op de vraag laat je hem dan met rust. Dan zal ze terug komen met de hele Volturi clan en dan maak ik geen schijn van kans meer. zei ik bedachtzaam


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Ik sloot mijn ogen. Ik hoorde het kleine meisje gillen voor mijn vrijheid, maar het zou niet werken. Stefan had teveel woede in zich, hij wilde me dood hebben. En Alec ook... de gehele Volturi. Ik zuchtte. Het was voorbij.

    Carlisle
    Ik onderzocht Elena met een snelle blik en zag het wel wat meeviel. De wond in haar borst was het grootst en daar moesten wat hechtingen in, maar voor de rest kwam ze er met pleisters en gaasjes vanaf.
    Voorzichtig maakte ik eerst de kleinere wondjes schoon en daarna de grotere. Ik verbaasde me er nog altijd over dat ik het bloed niet eens meer rook. Alleen als ik heel diep snoof, maar dat was lang niet genoeg om me in de verleiding te brengen om te bijten.
    'Ik moet een aantal hechtingen zetten, wil je dat in je plaatselijk verdoof?' vroeg ik met mijn doktersstem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik trok wat met mijn hond. ''Liever geen verdovingen. Of naalden, maar als het moet..'' Mokte ik, eerder om de hechtingen. Ik zou ze wel overleven zonder verdoving.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    'Emily, lief, moeten we niet eens gaan nadenken over namen? Het is al bijna zo ver!' ik kon de vreugde in mijn stem niet onderdrukken. Al wekenlang werd ik steeds zenuwachtiger. Ik hielp haar waar ik kon, had het wolf zijn weer even neergelegd en was overbezorgd bij elke geeuw, elke schopje. Emily werd helemaal gek van me, en ik ook van mezelf. Het was dodelijk irritant dat ik zo was, maar ik wilde zo graag een kind en ik was zo bang dat er iets mis zou gaan.
    Ik wist nog goed hoe ik de kleine voor het eerst tegen mijn hand voelde schoppen, een tijdje terug. Ik had meteen de hele familie op gebeld en was bijna uit elkaar geknald van enthousiasme.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    We cirkelde om elkaar heen. 'Ik zeg niks omdat dat nu zekear niet meer nodig is' riepi k hem toe. Hij gromde 'Je had een trouwbelofte gemaakt of niet soms' hij gromde terug. 'kijkeesn op je ben' ik hield mijn vinger die leeg was omhoog.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Er rolde een traan over mijn wang. Vampiers. Elke vampier is deel van elkaar. Jane en Stefan dus ook. Ik en Jane ook. Iedereen. Ik keek smekend naar Stefan. Ondertussen ging ik naar Stefan en haalde hem onderuit. Jane viel op de grond, Stefan ook. Ik trek Stefan overeind en duwde hem in de boom, zodat hij uit het zicht was voor Jane.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Het zijn maar een paar prikjes, ze zijn zo voorbij, kijk maar de andere kant op als je wilt.'
    Ik pakte een steriele naald en draad en begon met vlugge en geoefende vingers aan het werkje. Ik had dit al zo vaak gedaan, ik had het zelfs met mijn ogen dicht beter gekund dan de gemiddelde dokter. Binnen de kortste keren was de wond dicht en zag hij er weer schoon een netjes uit. Ik plakte het af met een gaasje.
    'Zo, alweer klaar. De hechtingen lossen na een tijdje vanzelf op. Je moet proberen te voorkomen om te gaan krabben als het gaat jeuken en ik geef je een aantal gaasjes mee. Iedere keer als je onder de douche vandaan komt moet je er een schoon gaasje op doen. Alleen op die op je borst, de rest mag er morgen wel af.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik grinnikte even om Elena. 'Elena, het is beter als het gehecht moet worden. Dan gaat het eerder over.' Ik fronste.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Ik liep naar buiten richting Nessie kijken of ze wel oke was. Ik liep naar haar toe en ik zag dat ze bij Stefan stond. 'Wat doe jij hier Nessie?' Vroeg ik aan haar toen ik zag dat Stefan Jane goed vasthield wist ik het antwoord al.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [lief even opnieuw beginnen]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jane
    Met een knal plofte ik ineens op de grond.
    Verschrikt sprong ik overeind en zag het kleine meisje voor me staan. Zij had Stefan onderuit gehaald.
    Ik begon te grommen en het scheelde weinig of ik had haar gegrepen, maar toen kroop een vreselijk gevoel bij me omhoog: dankbaarheid.
    Als zij er niet was geweest, dan was ik vermoord. En Alec ook. Ze had het leven van mij en mijn broer gered.
    'Ga weg,' siste ik. Dit ging tegen mijn dorst in. 'Ga weg voor ik me niet meer kan beheersen.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Voor een meisje dacht ik aan Alex, Axell, Lexi of eh..'' Ik glimlachte, ik wist het niet precies. ''En voor een jongen.. Tjhaa, iedere mooie jongensnaam die ik zo kan bedenken hebben de jongens uit de Roedel.'' Glimlachte ik beschaamd, waarna ik allebei mijn armen zachtjes op mijn buik legde. Steeds vaker schopte de baby, en ergens was het soms ook wel pijnlijk, maar het was een teken van leven en daarom vergat ik de pijn al snel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    edward
    ik liep het weilandje op en zag Bella daar zitten.
    'Wat is er in hemelsnaam aan de hand?', vroeg ik. Ze keek op, met een woedende blik


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker