• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

LittleTear schreef:
    Stefan.
    Jane was gesprongen op Vladimir en ik rende op haar af. Ik trok haar van hem af en gooide haar tprichting een boom waar ik haar tegenaan drukte. Ik was een natuur talent in Jane vastgrijpen op een moeilijke positie voor haar ze kon weer niet naar je kijken.

[Vladimir en Elena zijn in het boossss, ze heeft alleen Renesmeeeeeeee]

bella
    Edward stormde voorbij. hij gooide iets richting mij en in een reflecs ving ik het op. Het was zijn trouwring. Ik begon hiesteriesch te snikken (als vamp) ik stond op en liep boos weg waar ik Jane tegen kwam. Het kon me nik smeer shcelen als mijn man me niet wou wou niemand me

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jirachi schreef:
    Renesmee
    Ik deinsde achteruit bij het zien van Jane. Nee, nee.. Dit kon niet... Ik keek haar bang aan.
    Jane is bij Vladimir Volgens mij die zijn ook in het bos maar op weg naar Villa Cullen []

I'm finally back, Finally after a Year break

Jane
    NEE! Weer die Stefan!
    'JIJ WEER!' brulde ik. Ik werd zo ziek van hem. Hij voorkwam elke keer weer dat ik een moord kon plegen. Altijd die Stefan. Hij was te snel... te sterk. Ik haatte het om toe te geven, maar ik kon niet tegen hem op.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

LittleTear schreef:
    (...) dat is toch in het bos??[]

[In villa Cullen, Renesmee is in de woonkamer XD. En Jane sprong volgensmij in de woonkamer ;p]

Huilen
    Ik zag Renesmee schikken.
    'Wat is er aan de hand?', vroeg ik aan haar. Ze keek met bange ogen op.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

bella
    Naast jane waren vladimir en stefan aan het vechten. Ook zag ik Renesmee maar die was erg bang. te bang om mij te zien gelukkig. Ik eek hoe ze vochten tot Jane me opmerkte

Sam Uley
    'Dit kind wordt het gelukkigste kind dat bestaat, daar zorg ik persoonlijk voor.' zei ik en sloeg mijn arm om haar schouders, voor we samen naar beneden liepen. Ik had een tintelend en zenuwachtig gevoel in mijn buik, maar het was zeker niet onaangenaam. Ik moest moeite niet om niet te gaan dansen.

Edward
    het begon te regenen, wanneer niet. Ik schuilde in een grot en begon een plan te bedenken om de waarheid te horen.
    Huilen
    Ik zag jane buiten vechten ze rende op Bella af. Ik rende zo hard als ik maar kon en duwde Jane weg.

[Wacht, even bij Jane, Vladimir en Elena, kunnen we dat overnieuw doen? :P]

Jirachi schreef:
    [Wacht, even bij Jane, Vladimir en Elena, kunnen we dat overnieuw doen? :P]

[hoezo]

[Wacht even mensen, Jane wordt nu vastgehouden door Stefan en ze kan niet weg]

[hehe, grapje, ik deed eenbeetje met yvonne mee][Is Yvonne nu bij Luc of niet?]

[dat is wel zo. doe anders dat stefan schrok van bella en daardoor kon jane los en rent op bella. pas als alles zeker is verder agan anders is het een rommel]

Emily
    Ik legde mijn hand bedenkelijk op mijn buik. ''De baby word perfect.'' Glimlach ik, terwijl ik een beetje zenuwachtig blijf staan. Wat als Leah bos word? Of.. Nouja, ik kon honderd redenen bedenken.

Feel the fire, but do not succumb to it.