• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vladimir
    Nu lag ik op de grond, en omdat Elena mijn hand vast had, lag ze naast me. Ik stond op, en trok Elena ook voorzichtig overeind. Ik keek naar Stefan en Jane. 'Stefan, waar was je in godsnaam?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [nee kaylee vanavond 7 uur tot morgen 12 uur(H)(H)(H)(H)(H)(H)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stefan.
    Jij weer brulde ze. Ik grijnsde triomfimatelijk. Vladimir keek geschrokken naar me vanaf de grond en Elena staarde me vreemd aan. Ik duwde haar strak tegen de boom zodat er een barst in haar wang kwam. Ze begon te gillen wat ik alleen maar beter vond. Ik grijnste breed en ik begon zachtjes te lachen van dat ik alsmaar van Jane won. Ze had den machtige gave en ik niet en alsnog won ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [rende jane wel of niet op me].


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [niet]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Stefan.
    Waar was je in Godsnaam' Zei Valdimir vragenspd metcopen mond naar me. Ik schonk hem geen aandacht om dat ik mijn greep niet wou verzwakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik kreunde even pijnlijk. Het deed pijn. Ik schrok toen ik mijn rug voelde plakken. ''Ohnee.'' Ik kneep zacht in zijn hand, geschrokken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik keek nog steeds geschrokken. 'Stefan, wáár was je?' herhaalde ik. Ik kon er niet tegen als mijn laatste familie lang weg was. Nu keek ik weer naar Elena. Ik legde mijn hand op haar rug.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Ik voelde mijn wang scheuren en gilde. Ik was niet ver weg van de ultieme vernedering: ik zou gaan smeken.
    Stefan was de sterk... te machtig voor mij.
    'Jij wint... jij wint.' snikte ik kleintjes. Ik kon goed toneelspelen.

    Carlisle
    Ik hoorde voetstappen op de trap en keek om. Sam en Emily kwamen naar beneden, met hun armen om elkaar en Emily's hand op haar buik. Ze straalden allebei. Emily was in verwachting.
    Ik liep met geopende armen op ze af, omhelsde ze allebei en feliciteerde ze.
    We konden wel wat blijdschap gebruiken nu.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    ik keek hoe jane bijna vermoord was . Ik voelde de ring in mijn hand.Ikkeek erna en begon weer te snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [echt hé, buiten is een heel gevecht aan de gang, en Sam en Emily gaan rustig zeggen dat ze zwanger zijn. Faal]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Stefan.
    Weer werd ik onderbroken. Waar was je?' Zei Vladimir nu geïrriteerd. 'Overal en nergens.' Snauwde ik. 'ik zat in een boom en zag Jane jullie kant op rennen dus rende ik erachter aan. Nu kan ik dat hemdje DODEN en dan kunnen jullie gelukkig Leven en zal ik verdwijnen naar Roemenië of ergens anders.' Ging ik rustig verder zonder mijn greep te verzwakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hehe, ja maar er moeten ook wat positieve dingen gebeuren in het verhaal, toch? :'D Kan niet alleen maar drama en paniek en moord zijn 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Jij win jij wint. Zei ze zachtjes. Ik was niet uit op winnen maar op haar dood. Ik grijs de. ik wil niet winnen ik wil jou lichaam op de brandstapel.' zei ik gemeen tegen Jane


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    'Ik wil niet winnen ik wil jouw lichaam op de brandstapel.' sneerde Stefan.
    Hij ging me afmaken. Hij zou me vermoorden... ik ging eraan.
    'Stefan... alsjeblieft...' ik probeerde mijn liefste stemmetje op te zetten. Ik wilde niet dood. Nu nog niet! Ik kon Alec niet achter laten!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen