• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vladimir
    Weer hoorde ik mijn bijnaam. Ik rende nu, jammer genoeg zonder Elena, naar Stefan. Zelfs ik had iets geleerd van Elena.
    'Stefan, laat Jane los. Doet het je goed, om iemand die liefde krijgt te doden? En wij vermoorden ook iedereen, net zoals Jane. Waarom doet het je goed, Stefan, om háár en haar broer te doden?' vraag ik. Als Elena het zou horen zou ze trots zijn, dat weet ik zeker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    edward
    'Je moet je vieze rottengels van me af houden', zei ze en toen brak mijn hart. Ik zakte verdrietig in elkaar. Ik hou te veel van haar om met haar te vechten. Ik kan dit niet


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Hij zakte in elkaar. Zeker dacht hij da tik niet kon vechten. Ik stormde in blinde woede ophem af. Ik pakte hem beet en smeet hem weg. Niemand zou me nu nog tegen houden. Hij had me niet zoveel pijn moeten done

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stefan.
    Iedereen was tegen me. Ik was woedender dan woedend. Vladimir was net zoals Elena geworden. 'Jij je zin je krijgt me nooit meer te zien.' Gromde ik hard terwijl ik jane in Vladimirs armen gooide. Ik rende op mijn snelste vampier geren weg. Vladimir mocht doodvallen. Niemand volgde me en ik rende door. Dit keer zou ik niet meer stoppen of terugkeren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Edward
    Bella, doe het alstjeeblieft niet', smeekte ik haar nog. Even verzachtte haar blik, maar toev werd hij weer hard.
    'Waarom niet', riep ze.
    'Omdat ik van je hou


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vladimir
    'Jij je zin, je krijgt me nooit meer te zien.' Hij duwde Jane in mijn armen en ik duwde haar terug naar de grond. Ik zakte in elkaar. Ik zat nu op de grond. Ik was uiteengescheurd. Mijn enige familie was wég.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Stefan gooide me opeens weg, recht in Vladimirs armen maar ik durfde niets te doen. Ik werd in leven gelaten en Alec ook, ik mocht nu niet in de aanval schieten en dat weer verpesten. Ik bleef stokstijf staan, bang dat dit een list was en Vladimir me alsnog zo het hoofd zou afrukken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik fronste even toen Vladimir wegrende, en liep zelf ook maar weg, richting het bos. Misschien opzoek naar Vladimir? Ik wist het niet precies.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 17:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Bella doe het niet'smeekte hij. even dacht ik na. Toen ik weer terug dacht wat hij mij had aangedaan werd ik weer boos. 'Waarom niet'riep iik woedend. 'Omdat ik van je hou' hij smeekte me. 'ow je denkt zeker dat je relatie's aan en uit kan zetten. NOu de ringen liggen op je kamer maar na alles wat je mij hebt aangedaan' ik schudde mijn hoofd. Ik trok hem overeind en gooide hem de boom in. De bookm trilde maar brak niet om. Ik wist dat er veel bnnen waren en ons zo konden ien. Maar het kon me niks meer schlen. Niemand zou me tegen houden zelfs Emmet niet. Maar ondanks alles was ik blij dat Esmé niet zag oe ik haar zoon de hart brak

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 17:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily
    ''Voor een meisje dacht ik aan Alex, Axell, Lexi of eh..'' Ik glimlachte, ik wist het niet precies. ''En voor een jongen.. Tjhaa, iedere mooie jongensnaam die ik zo kan bedenken hebben de jongens uit de Roedel.'' Glimlachte ik beschaamd, waarna ik allebei mijn armen zachtjes op mijn buik legde. Steeds vaker schopte de baby, en ergens was het soms ook wel pijnlijk, maar het was een teken van leven en daarom vergat ik de pijn al snel..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik bleef op de grond zitten en ik voelde me... Heel erg somber. Ik wilde Jane niet doden, niet haar liefdes afnemen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    edward
    ze gooide me de boom in.
    'Alsof jij niets hebt gedaan. Jij bent degene die is begonnen. Jij hebt niets gezecht. Vertel wat er aan de hand is [echt ik weet zelf ook niet wat er aan de hand is]. Ik was zo boos omdat ik me zorgen maak over jou. Heb je iemand vermoord ofzo? een mens leeggezogen? vertel het me verdomme', zei ik en ze keek me woedend aan


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Elena
    Ik kwam uit bij een plek, en zag Vladimir zitten. ''Sepra le munte?'' Vroeg ik zachtjes, terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde. Ik had. Medelijden of.. Nouja. Ik wist het gewoon niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Niet andermans liefdes afnemen? bah. Hij had ook mijn liefde afgenomen zonder dat hij het doorhad. Jane kende geen liefde ze was sadistisch en levenloos ze leefde alleen voor Alec.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [brb paar minuten]


    Feel the fire, but do not succumb to it.