• Ik ben dus typisch zo'n meisje die echt enorm veel van Harry Potter houd. Maar er komt nu niks meer, behalve Pottermore. Ik voel me een beetje zoals dit meisje:



    Dit filmpje is wel weer eens geniaal ofzoo....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zal hem even luisteren...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aaw, wat een lief meisje! En wat een geniale gozers. En we hebben altijd nog dit prachtige liedje:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:45 ]


    Felix

    Ik vind sommige dingen er wel echt zwaar overdreven van x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Iedereen opent topics over HP, maar ik heb nooit één film gezien.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    Iedereen opent topics over HP, maar ik heb nooit één film gezien.


    Wel boeken gelezen? Misschien met je het maar eens gaan proberen!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Draconifors schreef:
    (...)

    Wel boeken gelezen? Misschien met je het maar eens gaan proberen!

    Nee, ook geen boeken. Mijn beste vriendin is er wel heel erg fan van en zegt altijd dat ik eraan moet beginnen. Aan de ene kant wil ik het ook wel, maar .. I don't know.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    (...)
    Nee, ook geen boeken. Mijn beste vriendin is er wel heel erg fan van en zegt altijd dat ik eraan moet beginnen. Aan de ene kant wil ik het ook wel, maar .. I don't know.


    Waarom niet? Het enige wat er fout kan gaan is dat de slechterik je gaat vermoorden. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, gewoon lezen! Dan kun je mee-topicen. ^^


    Felix

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Waarom niet? Het enige wat er fout kan gaan is dat de slechterik je gaat vermoorden. ^^

    Ga ik dan niet erg achterlopen ofzo? Het is nu helemaal klaar ofzo, toch?


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    (...)
    Ga ik dan niet erg achterlopen ofzo? Het is nu helemaal klaar ofzo, toch?

    Ja, maar ik ga mijn kinderen later ook HP laten lezen, no matter what. Het is nooit te laat voor Harry Potter.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 17:23 ]


    Felix

    Ik vind het geweldig, Harry Potter. Het heeft mijn leven veranderd en ik heb er zo veel van geleerd... Echt. Noem me gek, ik vind het geweldig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nialltastic schreef:
    Iedereen opent topics over HP, maar ik heb nooit één film gezien.

    Probeer het een keer. (: Het ergste wat kan gebeuren is dat je het niet leuk vind. Dan kan je de film uitzetten of het boek wegleggen.


    I can't even think straight.

    Basecca schreef:
    Ik vind het geweldig, Harry Potter. Het heeft mijn leven veranderd en ik heb er zo veel van geleerd... Echt. Noem me gek, ik vind het geweldig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Applejack schreef:
    Ik vind sommige dingen er wel echt zwaar overdreven van x]


    Ach ja, ieder zijn mening. Ik ben ermee opgegroeid en de laatste tijd zijn mijn boeken mijn enige vrienden, dus ja dan vind je het ineens een stuk minder overdreven xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nialltastic schreef:
    (...)
    Nee, ook geen boeken. Mijn beste vriendin is er wel heel erg fan van en zegt altijd dat ik eraan moet beginnen. Aan de ene kant wil ik het ook wel, maar .. I don't know.


    Ik dacht eerst ook (op mijn 8e ofzo) dat die boeken waarschijnlijk heel erg saai waren. En toen kreeg ik hp 1 voor mijn verjaardag en ik was meteen verslaafd! Maar op mijn achtste had ik wel al de films enzo gezien en de games gespeeld anders was het veel te moeilijk om te begrijpen;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."