• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[MEDEDELING. Ik vind dat een RPG niet één zin is, van -"Ja" zegt hij.-. Dat is geen Rpg. Je moet in totaal ongeveer 2/3 zinnen hebben. Neem als voorbeeld, mij, Caine, Bronte, LittleTear en Leave. Vooral Caine, want zei heeft hele grote zinnen. Alsjeblieft, het staat zelfs in de regels. Overtreed die dan ook NIET.]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 15:33 ]

Jirachi schreef:
    [MEDEDELING. Ik vind dat een RPG niet één zin is, van -"Ja" zegt hij.-. Dat is geen Rpg. Je moet in totaal ongeveer 2/3 zinnen hebben. Neem als voorbeeld, mij, Caine, Bronte, LittleTear en Leave. Vooral Caine, want zei heeft hele grote zinnen. Alsjeblieft, het staat zelfs in de regels. Overtreed die dan ook NIET.]
    oke is goed hoor. Ik geef je bij deze een compliment je houd alles echt heel erg in de gaete. doe ik het opzich wel goed tog.allen huilen niet. Zo zie jemaar kayleexD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Elena
    Ik kijk een moment diep in zijn helderrode ogen, en wendt mijn blik dan snel, verward af. ''Euh, curs.'' Glimlacht ik. Natuurlijk. Ik pakte mijn jas op, en knoopte hem vast, waarna ik naar beneden liep. Mijn buik deed pijn van de zenuwen. Waarom voelde ik me zo bij Vladimir? Straks verprutste ik alles tussen Embry en mij nog.. Maar Embry is er nooit, fluisterde een stemmetje. Ik slikte. Hoe ging ik dut oplossen?

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 15:29 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

huilen
    'He, hoe is het nu met je kleintje' vroeg ik aan Renesmee

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Didyme.
    Ik zie dat Bella bang is en ren naar haar toe en duw edward een beetje weg en ga beschermend voor haar staan. Edward ze wilt nu even alleen zijn verleen deze gunst omdat ik Bella en j dochter Nessie hebtp gered uit de handen van Jane. Zeiik terwijl ikcmijn stem verhief.

Esmé.
    Alles ging snel en opeens stond Didyme beschermend voor Bella tussen Bella en Edward in. Ik liep weg en trok Edward zachtjes mee. 'laat dit maar even aan Didyme over ze is te vertrouwen.' Dacht ik in mijn hoofd zodat Edward het zou horen.

I'm finally back, Finally after a Year break

[als ik niet reageer ben ik bezig met duits]

bella
    bang keek ik naar edward die plots tegen renesmee praate. 'Edward'vroeg ik twijfelend. didymee kwam binnen en beschermde me. verbaads keek ik haar aan. 'waarom'vroeg ik benieuwd. Zekeek me aan'vertrouw me' ik knikte

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 15:32 ]

Vladimir
    Ik stond op van haar bed, en liep weer achter haar aan. Ik sta opeens in de geopende deuropening, omdat ik in vampiersnelheid ongezien de deur open had gedaan. Ik wenkte Elena. 'Na u, dames gaan voor.' Ik glimlachte.

Edward
    ga uit de weg, voordat ik je nog iets aandoe', zei ik tegen Didyme. Ik trok haar weg van Bella en pakte haar hand lichtjes vast. Bella sloot haar ogen

MisPattinson schreef:
    bella
    bang keek ik naar edward die plots tegen renesmee praate. 'Edward'vroeg ik twijfelend. didymee kwam binnen en beschermde me. verbaads keek ik haar aan. 'waarom'vroeg ik benieuwd. Zekeek me aan'vertrouw me' ik knikte

[toen was ik even Huilen sgatje]

bella
    Ik hoorde hoe hiju Didymee bedroog. Hij trok didymee weg en pakte mijn hand ik sloot mijn ogen.

Elena
    Ik schud lachend mijn hoofd, en steek mijn tong uit. ''Valsspeler.'' Grinnik ik, waarna ik naar buiten loop, en een lok achter mijn oor strijk. Deed hij dit expres? Liet hij mijn hart expres elke keer weer een sprongetje maken? Maar waarom. Ik liet mijn gedachten maar wegzinken, en liep richting het Cullenhuis.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ik lachte me dood om de reactie van Yvonne]xD

[Oké oké, nu ben ik écht weer actief terug. I promise, ik ga nu niet meer weg :'D
    Somebody who needs Sam, Carlisle or Jane? :'D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Vladimir
    Ik sloot de deur en liep opeens naast haar.
    'Ikkan niets aan die snelheid doen, Elena,' grinnikte ik. Ik gaf haar een zachte stomp, die geen pijn deed. Daarna grinnikte ik weer.