• ik zit nu in de derde en moet dus een keuze pakket kiezen enzo.
    Ik wil een beta-pakket doen maar ik weet eigenlijk echt totaaaaaal niet wat ik later wil worden...
    heeft iemand anders ook zo'n probleem?
    zo niet wat wil jij later worden?


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik koos ook de natuurkant. Ik had ook nog geen idee, maar ik ben zo barslecht in geschiedenis en aarderijkskunde (krul) Daarom koos ik voor natuurkunde en scheikunde.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik moet straks een studie kiezen en weet ook totaal niet wat ik wil doen later. Als eventuele keuzes heb ik nu rechtsgeleerdheid en antropologie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil CM gaan doen en schrijfster worden. Journalistiek studeren en een leuk leven leiden :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wist gelukkig welke kant ik op wil,geschiedenis, daarom heb ik ook c&M gekozen. En omdat deze voor mij het makkelijkst is/was.
    Je hoef nu nog niet te weten wat je wilt, je heb nog minstens 2 jaar en je krijgt hulp in de 4 of 5.(in Nederland).
    Weet je ook niet welke kant je op wilt, bv iets in de biologie of talen ofzo?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga dan voor een breed pakket. Bijvoorbeeld E&M met aardrijkskunde en M&O/Biologie?
    Hoewel, als je later een studie wil gaan doen met biologie, heb je wel vaak (altijd) scheikunde nodig.
    Ik heb zelf het probleem dat ik niet weet wat ik wil gaan studeren en ook nog niet waar :'D

    Succes ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kyou schreef:
    Ik koos ook de natuurkant. Ik had ook nog geen idee, maar ik ben zo barslecht in geschiedenis en aarderijkskunde (krul) Daarom koos ik voor natuurkunde en scheikunde.

    ja ik ben ook zooooo slecht in geschiedenis en ak! (yaay! not alone!)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik wil architect worden:Y) Maar het is best normaal dat je nog niet weet wat je wilt worden


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga geneeskunde studeren.
    En als ik daar niet door kom, geneeskunde, en als dat niet lukt, biologie. :Y)
    Ik wil patholoog-anatoom (lijkschouwer) in het ziekenhuis worden.

    Maar daar wordt je nog in begeleid als het goed is. Wij tenminste wel, ondanks dat ik al vanaf het begin wist dat het N&G werd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik koos voor natuur en gezondheid, omdat ik Geschiedenis en Aardrijkskunde haatte.
    Maar toen bleek ik zo slecht in natuurkunde te zijn, en ik bleef zitten dus ik dacht: 'HEUJ, laat ik AK nemen.' en dat had ik toen genomen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    dance4ever schreef:
    Ik wil architect worden:Y) Maar het is best normaal dat je nog niet weet wat je wilt worden

    dat lijkt me ook zo leuk! maar ik weet niet echt of ik goed genoeg kan tekenen daar voor xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Pfff, ja dat moet ik dit jaar dus ook :'(
    Ik wil sowieso iets met geneeskunde. Later wil ik dokter worden :')

    Ik zit pas in de tweede, maar ik weet al wel wat ik wil worden, schrijfster, of iets in die richting, maar als dat niet lukt, wil ik rechten gaan studeren.

    Welke vakken vind je leuk? Welke vind je makkelijk en haal je goede cijfers voor?
    Die moet je dus kiezen :p


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je goed in de bèta-vakken bent en je nog geen flauw idee hebt van wat je later wilt gaan doen, zou ik inderdaad een bèta-pakket kiezen. Ik heb dit ook gedaan, want je kan hier later alle kanten mee op. Alleen de klassieke talen kun je dan niet meer studeren, maar da's ook echt het enige.
    Zelf heb ik ook nog niet echt een idee van later. Ik wil niet iets met economie doen. Ik wil iets psychologisch, filosofisch, wetenschappelijks of iets kunstigs/met schrijven.


    wth.

    Ik wist het ook niet, daarom koos ik Natuur en Gezondheid, zodat je nog veel kanten op kunt.


    Mutant and proud