• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bellla
    Ik hoorde iemand aan komen. Ik eek op en keek recht in het woedende gevecht van Edward. 'Jij gaat me nu de waarheid vertellen'brulde hij. 'Nee waarom doe je zo moeilijk ik wil het je besparen' riep ik naar hem. Hij deed boos een stap naar voren. Nog noiot hadden we een ruzie gehad behalve vandaag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Plotseling hoorde ik hoe ik geroepen werd door Vladimir. In zijn armen droeg hij Elena, die bloedde.
    'Leg haar maar op de bank,' zei ik tegen Vladimir.

    [Ze was toch gewond aan haar hand? Snee of schaafwond? I forgot :A]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Emily heeft een versnelde zwangerschap? :'D]

    Elena
    Ik bijt op mijn onderlip, dat deed pijn. ''Vladimir laat me maar.'' Fluisterde ik zachtjes, ik wilde niet dat hij zijn broer alleen liet voor mij. Bij Carlisle wees ik mijn borst aan, daar bloedde het, ik wist inet war nog meer maar daar stak het het meeste.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:20 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    edward
    Ik zal terug gaan. Desnoods zal ik met haar vechten, scheiden en ik haar nooit meer zal zien. Ik stond op en rende terug naar huis. The final battle


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [je loopt een beetje voor sgat]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Stefan.
    Ik rook een lekkere geur maar ik zat al vol ik keek naar achteren waar ik Nessie zag. 'Nessie wil je dat ik Jane dood?' Zei ik grijnsend. 'Heksje toch. Je kent Didyme toch wel? Ik neem haar gevangen en dan doet Marcus' niets meer, maar dan dood ik eerst Alec even en dan is de Volturi klaar om te verhuizen en dan komen de Roemenen weer aan de troon Heksje.' Zei ik grijnzend ik vond mijn plan geweldig hij was niet breekbaar te zei Alec niet dood zou gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Bepaal jij dat maar, het kind groeit in Emily's buik 8D
    Wat was er gebeurd dat je die wond kreeg?]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    'Stefan, laat Jane los, als je haar dood, dan word jíj gedood,' smeekte ik Stefan. Maar nu herkende Jane mijn stem wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ik keek boos naar hem. Ik voeldde mijn woede branden. 'Jij denkt zeker dat ik geen gevoelens heb'kaatste ik terug. Zijn ogen branndee. Ik stapt ewoedend op hem af. Ik had het gehad met hem wat dacht die wel neit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Zijn plan was inderdaad goed. En hij kon winnen. Als Alec verrast werd... en zonder mij... zonder Demetri... hij had geen schijn van kans. We waren altijd slechte vechters geweest, zonder onze gave waren we nergens.
    Als ik kon huilen dan had ik het nu gedaan. Ik gaf het op en liet me slap hangen.
    'Toe maar dan,' piepte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik legde, zoals Carlisle zei, Elena op de bank. 'Elena, Stefan red zich wel. Hij is te sterk voor Jane...' zei ik. Ik keek geruststellend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    'Nessie ik wordt zo ie zo gedood als ik Jane loslaat. Ze zal me vervolgen en vermoorden, maar als ik haar en Alec dood is het tijdperk van de Volturi voorbij of niet Janie?' Zei ik spottend naar haar ze hing als een pop boven in de lucht. Ze kon niets doen. En dat vond ik helemaal geweldig


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Edward
    WAT IS ER NOU IN GODSNAAM AAN DE HAND1', riep ik boos naar haar


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Ze is op de grond gevallen met Vladimir, en toen sneden er takjes wondjes, maar een grotere bij haar borst ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    'JIj hebt beloofd niks geheim te houden dus jij breekt de beloftes en dat wil je neit weten' hij kroop inelkaar. Uit instict deed ik het zelfde. 'Toen ik mens was vertelde je me wel zeker alles. Mijn stem was hoog en schril. Hij keek me arrogant aan en dat was het seintje. IK rende op hem af

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan