• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    'Misschien moeten we een aantal namen combineren. Maar jij denkt dat het een meisje wordt, hè? Dat heb je al vanaf het eerste moment gezegd,'
    Ik keek Emily onderzoekend aan en zag hoe er even pijn over haar gezicht flitste als de baby schopte. De baby werd erg groot en ook wild. Ik dacht dat het een jongen werd, maar zei niets tegen Emily. In plaats daarvan trok ik haar tegen me aan.
    'Ik vind elke naam die jij kiest mooi, want jij maakt altijd de goede keuzes,'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik ga eten, even een pauzetje]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jane
    Ik krulde me op tot een balletje en bleef met gesloten ogen liggen.
    'Kun je me alsjeblieft vertellen wat je met me gaat doen?' vroeg ik kleintjes. Ik was bang voor Vladimir. En voor Stefan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Alsof jij niets hebt gedaan. Jij bent degene die is begonnen. Jij hebt niets gezecht. Vertel wat er aan de hand is Ik was zo boos omdat ik me zorgen maak over jou. Heb je iemand vermoord ofzo? een mens leeggezogen? vertel het me verdomme', riep hij boos. HIj had gelijk. iK was de laffaard. Terwijl ik heel hard begojn te snikken rende iknaar het huis waar het meisje was en Carlisle met Esmé. ze keken verbaasd maar ikrende naar boven. Ik moest gaan. Ik had gelijk moeten gaan nadat ik het meisje leeggezogen had. Ik hoorde Edward me achterna komen. 'Laat me met rust Edward'ripe ik hiesteriesh. 'Bella je kunt niet voor alles weggaan.' hij pakte me weer vast. Ik rukte me los. Tilde mijn koffer op en rende weg. HIj kwam me niet achterna dus beneden stopte ik even en riep sorry richting het meisje. Buiten op het grasveld 10 stappen weg van de deur begon ik weer te snikken en ging zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je moet het een 2eiige tweeling van maken. Een jongen en een meisje die allebij wolf kunnen worden. :) dat zou echt super leuk zijn. :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [esmé heeft 2 volwassen kinderen die goed vechten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nog 8 berichten en hij is vol de 5de topic is het dan en we zijn niet eens lang bezig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    Ik keek even op van Elena. Ik knikte even geruststellend. Daarna keek ik naar Jane.
    'Ik ga niets met je doen.. Ga terug naar Volterra, naar je broer..' zei ik geruststellend naar Jane. 'Zorg dat Stefan je niet ziet.. Ik doe niets. Ik ga niet je liefdes, of je leven afpakken..' Ik stond op en sta nu naast Elena.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Het was zo ongelofelijk wat Vladimir tegen me had gezegd. Hij liet me gaan... terug naar Alec, zonder mij of hem ook maar iets aan te doen.
    'D-dankje...' mompelde ik. Het was de eerste keer in mijn vampier leven dat ik dat oprecht tegen iemand zei.
    Toen nam ik snel de benen en schoot er als een speer vandoor. Weg van Forks en alle gevaarlijke mensen erin. Ik was niet meer de gevaarlijkste. Alleen was ik niemand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    Ik wa sblij dat ik weven alleen kon zijn. Aan Esmé had ik geen behoefte. Ook niet aan Carlilse en Emmet eigenlij kaan geen een Cullen of roedellid. Ze zouden een schuldgevoel aan paraten dat wist ik al wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Didyme
    Volterra? Als Vladimir dat zei wou Jane dat ik meeging. Ik slikte even luid ik wou niet weg hetcwas hier fijn ondanks de gebeurtenissen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan.
    Ook ik liep uit forks naar het vliegveld. Ik zou de eerste vlucht nemen. 'de eerste vlucht is naar Dubai.' zei de vrouw vriendelijk. We hebben wel een tussenstop in Italië dichtbij het stadje Volterra. Ik nam de ticket ik moest Jhoe dan ook weg van hier. [Jane moet ook in dat vliegtuig xD dat zou echt grappig zijn]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik dacht aan wat er was gebeurt. meteen begon ik weer te snikken. Edward zou vast ook wel tidj voor zichzelf willen. Eigenlijk wou ik dood niks meer dat ik verkeerd kon doen niks meer alleen duisternis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Maar Jane gaat rennend heen. Want ze wil niet onder de mensen zijn, bang dat ze verkeerde dingen gaat doen.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Stefan si acum nu vad...' zucht ik. Het was waar. Hij had het ook gezegd. Wat ging dat door mijn - levenloze - hart heen. Ik keek naar Elena. En nu krijg ik Stefan nooit meer te zien...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.