• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wil je niet Lily's reacties beschrijven voor ik ze zelf beschreven heb?


    Lily keek haar aan. "Ik heb geen flauw idee wat ik hier doe." beet ze de vrouw toe. "En ik heb het druk, dus ik zou het erg waarderen als je me weer eruit gooit."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Oke, sorry lette er even niet op :$

    Erica Jones/Amy Morris

    ' Waarmee dan? Volgens mij heb je hier niet veel te doen, ' zei ik op een spottende toon, en streelde het touw waarmee ze vastgebonden zat. ' Goed, ik vraag het je nog één keer meisje, waarom denk je dat jij hier zit? ' Dat laatste schreeuwde ik. Ik keek haar heel streng aan, en wachtte op een antwoord.

    Lily vernauwde haar blik. Ze was niet van plan een teken van angst te laten zien. "Ik weet niet wat ik hier doe!" zei ze fel en ze bleef in de ogen van de vrouw kijken. "Dus vertel het me maar!"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dawn
    Ik keek Catheryn aan. 'Ik ga nu zoeken. Maak me niet uit wat jullie doen.' Ik stond op en negeerde iedereen.

    Is de uitgang deur nu op slot?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja die uitgang deur zit op slot. Gnagna (nerd)

    Erica Jones/Amy Morris

    ' Wat vreemd dat je dat niet weet, ' grijnsde ik een beetje, en liep om haar heen. ' Je weet het toch wel. Al die jongens die jou ooit een keer teleur hebben gesteld? Denken dat je wat van je leven kunt maken? Maar het heeft geen enkele nut meid, jij hoeft niet bij te dragen aan de samenleving. Je bent waardeloos. ' Dat laatste sprak ik extra scherp uit. ' Maarja, daar kun je ook niets aandoen he, ' zei ik, en deed even alsof ik medelijden had.
    ' Hoe gaan we dat nu met jou oplossen? Ik kan je niet meer vrijlaten, want je weet al teveel. Vertel dat mij eens. '

    Lily keek haar heel vuil aan en spuugde haar toen in haar gezicht. "Jij hebt geen idee waar je het over hebt!" beet ze haar toe. "Waarschijnlijk ben jij de waardeloze die zich probeert te verbergen door mensen te ontvoeren! Je bent ziek!"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Erica Jones/Amy Morris

    Ik wreef even over mijn bivakmuts. ' Wees blij dat dat niet op mijn naakte huid was, ' Ik maakte haar los. ' Laat dit een waarschuwing zijn. En praat hier met niemand over, want als je dat wel doet heb je een probleem! ' Ik trok haar aan haar haren mee, maakte de deur open, en duwde haar uit de ruimte. Ik zou haar eens wat laten zien als ze het waagde om haar bek open te trekken...

    Dawn
    Ik liep boos door het huis. Ik wilde hier weg.
    'Je bent ziek!' hoorde ik iemand gillen. Lily, dacht ik.
    'Lily?' gilde ik zo hard als ik kon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily viel keihard met haar gezicht op de harde kale vloer. Haar naam werdt geroepen maar dat ging langs haar heen. Ze liet zichzelf een paar tellen liggen voor ze moeizaam recht ging zitten. Ze wreef over haar hoofd die behoorlijk pijn deed. Ze wist niet wie deze vrouw was, maar het beviel haar niet. Ze weigerde ook maar iets aardigs tegen het mens te zeggen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:49 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Erica Jones/Amy Morris

    Vluchtig haalde ik de bivakmuts van mijn hoofd af om meer zuurstof in te kunnen ademen. Opeens werd ik gebeld. Ik pakte mijn telefoon op. ' Met Amy Morris. ' Het bleef even stil aan de lijn. ' Amy of Erica? ' klonk het lachend aan de andere kant van de lijn. ' Sky, wat flauw, ' zuchtte ik overdreven.
    ' Waarom bel je me? ' ' Omdat er bezoek voor je is. Kom naar de hoofdruimte. ' Er werd direct weer opgehangen. Bezoek voor mij? In dit gebouw? Dat kon maar één iemand zijn..

    Dawn
    'Lily!' riep ik geschrokken. Ze kwam de gang binnen vallen. 'Gaat het? Wat is er gebeurt?'
    Ik dacht na over wat ik bij E.H.B.O. had geleerd. Kijken of ze ademt? Ik haalde mijn schouders op. Ik keek en met grote opluchting zag dat ze nog ademde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily keek naar Dawn maar herinnerde dat ze niks mocht zeggen. Ze twijfelde maar besloot keihard te liegen. De waarheid zou ze later vertellen, snachts. Die vrouw kon niet dag en nacht wakker blijven. "Ik denk dat ik ben flauwgevallen." mompelde ze.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Catheryn

    Met een glimlach haalde ik een glas uit een kastj en liep ermee naar de gootsteen om we water in te doen, totdat ik opeens een kreet hoorde. Geschrokken liet ik het glas in de gootsteen vallen en keek opzijn , mijn blik schoot meteen naar Dylan "Hoorde jij dat ook? Dat geschreeuw?".


    Trust me. I'm the doctor

    Erica Jones/Amy Morris

    ' James, ' mompelde ik verbaasd. Het was mijn vader, maar ook wij waren handlangers van elkaar dus noemden we elkaar bij naam. ' Je bent teruggekomen, ' zei ik met een kleine glimlach. ' Je hoeft dit niet alleen te runnen, dat is onmogelijk, ' zei James kalm. ' Laat ik voorstellen dat jij overdag de boel runt, en ik 's nachts. ' Hij ging liggen op het bed. ' Hebben we een deal, dochter? ' Ik knikte. Nog steeds was ik verbaasd. Hij was jaren weggebleven, speciaal om dit experiment tot in de puntjes uit te werken. Sky bekeek dit alles, en stond op. ' Betekend dit een vrije dag voor Sky mans? ' Ik zuchtte, en grijnsde kort. ' Nou.. voor deze ene keer dan. Maar hou contact met mij, en onthoud.. Ik hoor alles.. ' Hij knikte, en verliet de ruimte toen. ' Kom even bij me zitten, dan vertel ik je wat ik allemaal heb onderzocht. ' Ik nam plaats op het bed naast hem. Nieuwschierig luisterde ik naar zijn verhaal..

    Dylan
    'Ik hoorde niks?'

    Dawn
    Ik keek twijfelend naar Lily en wist niet zeker of ik het moest geloven.
    'Weet je het zeker?' vroeg ik twijfelend. Daarna besloot ik er niet verder in te gaan. 'Kom ik help je overeind,' zei ik terwijl ik nog een blik naar de deur wierp. Er bekroop me een niet vertrouwd gevoel.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."