• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    lily glimlachte naar hem. 'dan doen we dit samen.'


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Samen,' herhaalde ik met een glimlach. 'Als vrienden?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    lily knikte. 'ja, als vrienden.' glimlachte ze. 'laten we elkaar in de gaten houden.die vrouw is tot alles in staat..' ze keek hem aan. 'we gaan elkaar hard nodig hebben.'


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    Ik glimlachte. 'Samen kunnen we dit.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    lily knikte. Ze was blij dat hij er was. Ze voelde dat er een band was. 'en wat doen we nu??'


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Ons rustig houden en doen alsof ik niks weet,' besloot ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    lily knikte. 'oke' zei ze. Ze voelde zich onzeker. Omdat ze niet wist wat het plan van de vrouw was.'zullen we naar binnen gaan? Ik krijg het koud'


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Erica Jones/Amy Morris

    Opeens gebeurde er zoveel te gelijk. Ik kookte van woede. Lily was de pineut, dat was één ding wat zeker was. Ik keek op de camera. Plotseling zag ik dat er een meisje in kamer tien stond. Ik grijnsde, en sloot de deur af door op een knop te drukken. Ik vloog de trappen af, en ging snel een kamer binnen om een masker op de doen, en een outfit die alles bedekte. Ik stak een sleutel in het slot van kamer 10, en liep er nonchalant naar binnen. Ik sloot de deur weer, en deed het op slot. ' Welkom, ' zei ik met een kleine glimlach tegen Catheryn. ' Zo te zien heb je het briefje gelezen, ik heb 'm geschreven. En het is maar goed dat je er bent, want anders.. ' Ik was even stil. ' Ik denk dat je daar niet over na wilt denken... '

    Catheryn


    Geschrokken keek ik naar de persoon die de kamer was binnengelopen, en de deur op slot had gedaan. "W..waarom zit ik hier?". Het meisje straalde een en al slechtheid uit. Angstig deed ik een paar stappen naar achter "Wat is dit voor grap?!"


    Trust me. I'm the doctor

    Erica Jones/Amy Morris

    ' Ik zou bijna medelijden krijgen met dat bange hoofdje van je weetje dat? ' grijnsde ik, terwijl ik naar haar toe liep. ' Ik neem aan dat je vrij wilt zijn, uit het huis wilt vluchten en ga zo maar door. Maar dat gaat niet zomaar, ' zei ik met een glimlach. ' Ik heb een opdracht voor jou. Kies iemand uit uit de groep, en breng die naar deze kamer. Daarna krijg je 5 minuten om degene die je gekozen hebt te martelen. Maar niet zomaar. Kijk maar om je heen, ' zei ik tegen haar, en de meeste gruwelijke voorwerpen stonden in deze kamer. ' Als je hebt gedaan wat ik zei ben je een stap dichterbij de uitgang. Kies nu. '

    Dylan
    Ik keek nog eens naar het hek.
    'Ja is goed.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catheryn

    "Je wilt dat ik wat doe!" Geschrokken keek ik de persoon aan, "Ik ga niemand martelen!" Mijn ogen liet ik glijden over alle middelen hier in de kamer. Waarom het me niet eerder was opgevallen, weet ik niet. "En wie zegt dat jij me hieruit kan halen! Zeg dan waarom ik hier zit" woedend keek ik haar aan "In plaats van 'ga iemand martelen' je bent niet 100 procent mens!"


    Trust me. I'm the doctor

    Lily glimlachte en liep met hem naar binnen. "We moeten er maar iets leuks van maken hier." zei ze toen. "Ondertussen proberen we meer te ontdekken zodat we kunnen winnen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    Ik fronste mijn wenkbrauwen.
    'Ik ben bang dat we alleen met zijn tweeën niet kunnen winnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Dan betrekken we meer mensen." zei Lily kalm. "Maar we moeten uitkijken met wie we wat toevertrouwen. We moeten slim zijn."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow