• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dawn
    'Ik niet,' zei ik. 'Maar ik weet wel dat ik snel frisse lucht nodig heb. Kom we gaan samen een uitgang zoeken.'



    En nu ga ik slapen. Ben bek af


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catheryn

    Ik knikte "Daar kwamen we voor", ik begon weer verder te lopen en sloeg een hoek om, waar weer geen deur was. "Waar zijn die verdomde deuren!" Gefrustreerd begon ik te schreeuwen


    Trust me. I'm the doctor

    Kan ik nog meedoen?

    X
    Als dé creep ofzo die achter de cameras kijkt.
    Weetikveel xD

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 10:52 ]

    Dawn
    Ik keek naar Catheryn. Ik moest haar helpen voordat ze helemaal door draaide. Ze had mij in middels ook geholpen.
    'Kom,' zei ik. 'We gaan wat water halen.' Als ze dat hier hebben, dacht ik er achter na.


    "Ignite, my love. Ignite."

    xJennii schreef:
    Kan ik nog meedoen?

    X
    Als dé creep ofzo die achter de cameras kijkt.
    Weetikveel xD

    Je mag nog mee doen als wat je wil:)

    Lily's laatste bericht staat een pagina terug trouwens:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan

    'Gevonden,' zei ik met een knipoog en ik haalde een spongebob tosti ijzer uit een kast. 'Leuk spongebob.'
    Ik legde er twee tosti's op. 'Nu wachten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, dan ben ik wel dé creep. Lijkt me wel leuk. :Y)

    Naam: Haar echte naam is Erica Jones, maar ze verschuild zich achter de naam Amy Morris.
    Leeftijd [17+]: 26 jaar
    Innerlijk: Erica Jones heeft een zieke geest. Het is altijd haar diepste verlangen geweest mensen op te sluiten en bij elkaar te zetten in één huis, en ze te observeren. Ze is meedogenloos, en heeft geen moeite om toe te kijken als iemand pijn leidt.
    Uiterlijk: Klik
    Verhaal : Amy , of terwijl Erica is in de slechte dingen opgegroeid. Het grote gebouw was van haar vader, en zij moest dit overnemen..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 18:00 ]

    Erica Jones/Amy Morris

    Grijnzend bekeek ik de camera beelden van de jonge mensen die niet wisten wat hen overkwam. Ik ging achter mijn bureau zitten, en begon achter mijn computer te werken. Er was een boel werk te doen. Ik moest kijken of de politie achter mij aan zat, of ze al op de goede weg waren door mij te vinden, waar mijn handlangers waren.. Plotseling schoof de deur achter mij open. Op de camera zag ik meteen wie dat was zodat ik me niet om hoefde te draaien. ' Sky, ik ben blij dat je er bent, ' zei ik met een kleine zucht, en stond op van mijn bureaustoel. Sky was één van mijn trouwe handlangers, en wist de boel draaiende te houden. Hij had mij tenslotte ook een heleboel geleerd. ' Ik heb nog wat werk voor je, ' zei ik tegen hem, terwijl ik op het beeldscherm wees. ' Komt voor elkaar, mevrouw. ' zei hij met een knipoog tegen mij..

    Supercool:)

    Lily lachte. "Nou, wat er ook aan de hand is, de dader heeft wel humor. Of weinig geld" zei ze en ze keek naar het ijzer.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Catheryn
    Ik knikte, maar hoe in hemelsnaam kon ze nu aan water denken. We zitten in een of ander gebouw, met zover ik weet geen uitgangen. En ze wilt water gaan drinken?! "Ik zag terug, een deur aan de andere kant van de gang. De enigste die ik ben tegengekomen onderweg. Zullen we kijken of we daar water kunnen vinden?" Ik wachtte nieteens op het antwoord van Dawn en begon weer terug te lopen. Al snel kwam ik aan bij de deur, en opende hem. Ik stak mijn hoofd erdoorheen en zag een keuken, met daarin twee mensen. Geschrokken stak ik me hoofd terug en deed een paar stappen naar Dawn "Er zitten daar mensen! en het is niet het roodharige meisje!"


    Trust me. I'm the doctor

    Dawn
    Ik rende naar Catheryn toe en ik keek ook door de deur.
    'Hoi Lily,' zei ik. 'En hoi iemand die ik niet ken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Elements
    Ja he, ik vind het ook leuk (:
    Hahaha.

    Erica Jones/Amy Morris

    Ik drukte op een knop, en de deur schoof automatisch voor mij open. Mijn hakken tikte op de koude vloer, niemand die het kon horen, de ruimtes waren geluiddicht gemaakt. Ik liep naar het einde van een lange gang, en stond voor een deur. Ik plaatste mijn oog voor een camera. Mijn oog werd kort gescant. ' Access accepted ' stond er. De deur schoof open, en ik stapte de koude ruimte binnen. Vanaf deze ruimte kon ik alles besturen. Ik besloot om een deur open te maken. Wat deze mensen niet zouden weten is dat als zij er heen gingen ze de grootste fout van hun leven maakte. Maar omdat er 'uitgang' stond zouden zij er wel in trappen..

    @Bear,

    Als je Sky en ik bedoeld met twee mensen, dat kan niet.. Want dat gedeelte is volledig afgesloten voor jullie. :p

    Lily keek op en glimlachte. "Hej." zei ze vriendelijk. "We waren tosti's aan het maken. Hebben jullie ook honger?" vroeg ze. Ze was blij dat er iets meer rust was nu. Dat scheelde een hoop.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dawn
    'Graag,' zei ik met een zucht. 'Ik ga dood van de honger.'
    Ik keek naar de jongen. 'En wie ben jij?'

    Dylan
    'Dylan,' zei ik tegen het blonde meisje. 'Ken jij haar?' vroeg ik daarna aan Lily.


    "Ignite, my love. Ignite."