• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    Ik lachte. 'Dat heb je goed gezien.' Ik glimlachte vriendelijk naar Lily. Ik begon haar een beetje te mogen. 'Zeg, wanneer denk jij dat ze ons gaan vertellen wat
    de bedoeling is?'

    ik ga, mijn internet op mijn laptop ligt er uit en op mijn telefoon doe Q kut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Op het briefje stond dat we moesten leven alsof we hier vrijwillig waren... Misschien komen we meer te weten als we zo leven. Als we gehoorzamen aan de opdrachten." zei Lily nadenkend.

    Aaah nee niet gaan:(


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Alsof we hier vrijwillig zijn?' Ik keek bedenkelijk. 'Zijn we dan ontvoerd?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Daar lijkt het wel op, vind je niet?" vroeg Lily en ze keek hem aan. "Aangezien we wakker worden in een plek waar we niet weg kunnen." ze zuchtte. Er waren nog zoveel dingen die ze moest doen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'We overleven het wel,' zei ik met een glimlach. 'Daar zorg ik voor.' Ookal wist ik niet zeker of ik het waar kon maken.

    het begint een beetje een tweemans rpg te worden[/b]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan als je wil ook nog wel een jongen maken:)

    Lily zuchtte. "Ik hoop het." zei ze zacht. Hier zo zijn zonder te weten wat er ging komen was uitzichtloos. Daar kon ze niet zo goed tegen. Ze wou het niet hardop uitspreken maar ze was best wel bang.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    @Sarita Je moet nog op mij reageren =)


    Trust me. I'm the doctor

    Ja is goed want dan kan Dawn ook nog wat doen.

    Dylan
    'Ah kom op joh,' zei ik en ik sloeg vriendschappelijk een arm om Lily heen. 'Het komt allemaal wel goed.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dawn
    'Ik ben Dawn,' zei ik zo vriendelijk mogelijk om het meisje gerust te stellen. ' En jij?'


    ik had je niet gezien sorry


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily rolde met haar ogen en toverde een glimlach op haar gezicht. "Als jij het zegt." zei ze en ze keek hem aan. "Laten we dan maar eens kijken of ze wel eten in de kasten hebben gezet. Ik heb eigenlijk wel honger."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    Ik glimlachte en besloot stilletjes dat ik Lily mocht.
    'Ik heb zin in tosti,' zei ik. 'Kom.' En ik sleurde haar van de bank en ging de keuken in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily lachte. Ze was blij dat Dylan zo spontaan was, het werkte goed. Zo werd de sfeer gezellig. "Dat klinkt als een goed plan." zei ze en ze ging hem achterna en trok de koelkast open. Tot haar verassing puilde het ding uit van de eten. Ze bekeek de inhoud en haalde een pak kaas en ham tevoorschijn. "Ze hebben aan alles gedacht"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan.
    'Mooi zo anders was ik helemaal geflipt,' lachte ik. Ik begon de kaas in plakjes te snijden. 'Wil jij er ook een?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Catheryn

    Nogsteeds iets achterdochitg knikte ik, haar stem l onk aardig en had iets vetrouwd. "Ik ben Catheryn" ik knikte naar Dawn en draaide me toen weer om, de zieke muren haalde gelijk mijn humeur weer naar beneden. "Weet jij, waarom jij hier zou kunnen zitten? Misschien is dit een tv programma? Heb je je ooit eens ergens voor opgegeven?"Mijn gedachten schoten meteen naar de film 'my little eye'. Ik schudde de gedachte weg en keek Dawn weer aan.




    No problem =)


    Trust me. I'm the doctor

    Lily knikte. "Ik zeg net dat ik omval van de honger" lachte ze. "Ik zou een moord plegen voor een tosti." en ze opende een kastje en haalde er brood van. "Hopelijk hebben ze ook een tostiijzer" ze trok nog wat kastjes open.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow