• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Wie vertrouw jij?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Ik denk dat we Dawn en Catheryn kunnen vertrouwen." zei Lily en ze keek hem aan.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Denk ik ook ja,' stemde ik in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Oke, dan halen we hen in het spel." zei Lily vastbesloten. "Misschien moeten we ze maar meteen gaan zoeken."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Erica Jones/Amy Morris

    ' Niet zo wantrouwend, ' grijnsde ik naar haar. ' De vraag is, hoe graag wil je hieruit komen.. ' Ik haalde een sleutel uit mijn zak. ' Dit.. Dit is de sleutel van de uitgang, ' Ik stopte het weer terug in mijn zak. ' En kiezen zal je... '

    Catheryn Lowery

    Walgend keek ik het meisje aan, waarom zou iemand willen dat ik iemand zou gaan martelen. Snel draaide ik me om en begom tegen de deur te slaan. "Iemand help!" hulpeloos begon ik te krijsen, slaan, schoppen. Als we in de meerderheid waren kunnen we haar makkelijk aan. "Dawn!" ik snikte en keek over mijn schouder, waarna ik snel mijn ogen dichtkneep en weer begon te slaan "Lily! Iemand!"


    Trust me. I'm the doctor