• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lily keek naar haar. Ze had niet echt door dat ze bleekjes was. Ze stond op en liep naar de keuken.

    Op dat moment kwam er een jongen een kamer uit. Hij had blond halflang haar en een zongebruinde huid. Zijn ogen waren helder blauw. Verward keek hij om zich heen. Wat was dit voor een plek? Wat moest hij hier? Hij dacht na, was hij gisternacht met iemand mee naar huis gegaan? Hij kon het zich niet meer herinneren.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Erica Jones/Amy Morris

    '... Snap je het een beetje? ' vroeg James aan mij, terwijl hij wat rechtop ging zitten en mij vragend aankeek. ' Natuurlijk, ' zei ik met een grijns. ' jij ook altijd met je geniale plannen. ' Ik knipoogde naar hem, en stond op van het bed. ' Je moet het goed aanpakken. Zij hebben geen idee van wat zij hier doen. Speel met hun gedachten, zorg dat ze gek worden, ' zei James. Zijn stem klonk alsof hij ervan genoot. Maar natuurlijk, we wisten niet beter, en dit was iets wat wij wouden voortzetten. Kosten wat kost. Ik schoof op een relaxte manier aan mijn bureaustoel. ' Ik ga wat papierwerk afwerken, ga jij maar wat slapen. Jij hebt tenslotte nachtdienst. Vergeet het volume van de camera's dan niet harder te zetten, ik wil niet dat alle mensen weten wat Lily nu weet. Zij weet gedeeltelijk wie ik ben en.. ' ' Dat weet ze niet, ' zei James grijnzend. ' Eén verkeerde misstap en ik sluit haar voorgoed op in een kamertje waar zij helemaal alleen is, en niets kan doen.. '

    Dawn
    Ik keek Lily na daarna keek ik naar de deur.
    'Wat zit hier achter?' Vroeg ik me hardop af. 'Of beter gezegd wie?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily liep stilletjes naar de keuken en zonder iets tegen wie er nog waren te zeggen pakte ze een glas en vulde dat met water. Ze was geschrokken. En ze was niet van plan dit voor zich te houden. Maar hoe kon ze het aan iemand anders vertellen zonder betrapt te worden?

    De jongen keek om zich heen. Blijkbaar bevond hij zich in een groot studentenhuis ofzo. Een ontzettend groot huis. "Hallo?" riep hij door de gang.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Catheryn

    Met een glimlach keek ik naar Lily die een glas water pakte "wc kunnen vinden?" Vroeg ik haar terwijl ik nog een slokje van mijn drinken nam.


    Trust me. I'm the doctor

    Lily keek haar aan en knikte vaagjes. "Ja" zei ze afwezig en ze ging zitten.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Wat is er?' Vroeg ik aan Lily.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Erica Jones/Amy Morris

    Ik bekeek alle camera's ondertussen. ' Je houd je bek Lily, ' siste ik tegen het scherm. Jammer dat ze het niet hoorde. Misschien was dat wel beter ook..

    Lily keek hem aan. "Er is niks" zei ze. "Ik voel me gewoon niet zo fit dat is alles."

    De jongen begon door de gang te slenteren. Op zoek naar een uitweg.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Moet je naar bed?' Vroeg ik bezorgd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily schudde haar hoofd. "Het trekt wel weer weg." zei ze en ze keek naar hem. "Heb ik nog iets gemist toen ik weg was?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dylan
    'Nee niet echt,' mompelde ik. Ik keek Lily aan. Iets in me zei dat hier iets niet klopte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Zullen we kijken of er iets van een buitenplaats is in deze gevangenis?" vroeg Lily aan Dylan en ze stond op. "Ik moet echt even wat frisse lucht."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Catheryn

    "Dawn is ook ergens, op de gang opzoek naar een uitgang voor wat frisse lucht" meldde ik terwijl lily voorstelde om naar buiten te gaan. "Misschien dat jullie haar nog tegenkomen"


    Trust me. I'm the doctor

    Dylan
    'Goed idee,' stemde ik toe. Ik liep de keuken al uit.


    "Ignite, my love. Ignite."