• Ik heb op school een leraar en die heeft een roze huid en eilanden op zijn hoofd. En toen ik bij bio was vroeg ik aan de leraar (nee de roze eilander is een andere). "Hoe kom je aan een roze huid?" En hij zo piekeren en allemaal mompelen ik zo: "Ik ken iemand." Hij zo: "een collega zeker?" Ik helemaal vuurrood worden en ik zo: "Nee hoor ik neem wel eens een foto mee!" Dus ik thuis een plaatje photoshoppen naar roze huid en meenemen. Ik bij bio: "Kijk dit is Marco." (Kverzon zomaar een naam). En hij zo: "Oh ja nu zie ik het." En elke les vraagt hij nu hoe het met Marco is en ik zit nu dus nog een halfjaar met bdat probleem opgezadeld T.T


    Candycorekid.

    haha hilarisch. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En ik zit op school ook nogsteeds te walgen van de roze eilander >.<


    Candycorekid.

    ik heb bijna precies het zelfde probleem ,ik heb op mijn usb stick plaatjes van alex evans staan en een klsgenoot kwam langs mij lopen ik wou wat aan klikken en toen zag ze zo'n plaatje van alex evans en vroeg ze is dat je vriendje en ik uitleggen hoe het zit en nog steeds vraagt ze alex is toch je vriendje

    ik heb bijna precies het zelfde probleem ,ik heb op mijn usb stick plaatjes van alex evans staan en een klsgenoot kwam langs mij lopen ik wou wat aan klikken en toen zag ze zo'n plaatje van alex evans en vroeg ze is dat je vriendje en ik uitleggen hoe het zit en nog steeds vraagt ze alex is toch je vriendje

    Whaha x'D


    Candycorekid.

    Whaaa x]
    Dudeee, das niet slim


    Your make-up is terrible

    Whahaha, omg. :'D :'D Ik lig hier ook even helemaal dubbel ofzo xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    @FUCKINqueen
    Uhu kweet het. Maar ik walg zo van die eilander dus ik wou weten hoe hij aan roze komt. Verder hangt z'n broek op zo'n rare manier dat het lijkt alsof heel z'n broek vol hangt met bruine smurrie :"P


    Candycorekid.

    het is affetoe irri ,maar was het maar zo dat het mijn vriendje is xD

    @FUCKINqueen
    Uhu kweet het. Maar ik walg zo van die eilander dus ik wou weten hoe hij aan roze komt. Verder hangt z'n broek op zo'n rare manier dat het lijkt alsof heel z'n broek vol hangt met bruine smurrie :"P


    Gooooooooor ><
    Mar hoe komt hij nou aan die roze huid?


    Your make-up is terrible

    KENZA UILSKIEKEN DAT GE ZIJT! xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hahahaha. x'd Droog!

    haha XD
    die is echt droog
    voor ons is da grappig, voor jou wss wel een stuk minder :P


    For once I want to be the car crash.

    (...)

    Gooooooooor ><
    Mar hoe komt hij nou aan die roze huid?

    Dat weet ik dus niet XD Hij heeft echt een keiroze huid en dan nog iets: Hij is (buiten zijn hoofd, daar heeftie alleen eilanden) nog veel behaarder dan een beer! ZELFS ZN VINGERS staan BOMvol! Ik walg echt altijd T.T

    @Av
    =D


    Candycorekid.

    (...)
    Dat weet ik dus niet XD Hij heeft echt een keiroze huid en dan nog iets: Hij is (buiten zijn hoofd, daar heeftie alleen eilanden) nog veel behaarder dan een beer! ZELFS ZN VINGERS staan BOMvol! Ik walg echt altijd T.T


    Bah x] Dat is vies x]


    Your make-up is terrible

    gatverdamme heeft hij nog nooit dan van een schreemesje en scheerschuim gehoord?