• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Escritura schreef:
    (...)

    door te dreigen Wilders te vermoorden?


    Hij bedoeld het als een waarschuwing.

    Dat heeft hij zelf gezegd!

    Hale schreef:
    (...)

    Hij wil voor zijn geloof opkomen.

    O... Dus zó zit het! Als ik voor mijn geloof wil opkomen, dan had ik gewoon Bin Laden moeten vermoorden!
    Nu is het compléét duidelijk voor me!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    O... Dus zó zit het! Als ik voor mijn geloof wil opkomen, dan had ik gewoon Bin Laden moeten vermoorden!
    Nu is het compléét duidelijk voor me!


    _O_ +10


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En we zijn weer terug op het feit dat je mensen blijkbaar mag vermoorden als ze dingen zeggen die je niet leuk vindt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    En we zijn weer terug op het feit dat je mensen blijkbaar mag vermoorden als ze dingen zeggen die je niet leuk vindt :Y)


    ...

    *Kills Alwin*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mudblood schreef:
    (...)
    O... Dus zó zit het! Als ik voor mijn geloof wil opkomen, dan had ik gewoon Bin Laden moeten vermoorden!
    Nu is het compléét duidelijk voor me!


    Amen _O_

    Escritura schreef:
    (...)

    ...

    *Kills Alwin*


    Pfff, ik zeg alleen maar taart een boobies. Jij vindt beiden leuk :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Mudblood schreef:
    (...)
    O... Dus zó zit het! Als ik voor mijn geloof wil opkomen, dan had ik gewoon Bin Laden moeten vermoorden!
    Nu is het compléét duidelijk voor me!

    _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gósh. En btw, wilders heeft het over de EXTREMISTEN. Niet ALLE marokkanen. Beter je research doen meis. (;


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Gósh. En btw, wilders heeft het over de EXTREMISTEN. Niet ALLE marokkanen. Beter je research doen meis. (;


    precies wat ik ook zei

    alleen dan gaan mensen denken dat ik moslims haat

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 21:51 ]

    ZAYNISMINE schreef:
    Gósh. En btw, wilders heeft het over de EXTREMISTEN. Niet ALLE marokkanen. Beter je research doen meis. (;


    Maarmaarmaar schreeuwen over dingen waar je niks van weet en vervolgens alle rationele tegenargumenten negeren is zo leuk! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Hij wil voor zijn geloof opkomen.

    Nu kan ik 't toch niet laten even spottend te glimlachen.
    Ik wens die gast succes om met z'n low class rap een boodschap te willen verkondigen, maar als ik Geert Wilders heette zou ik 'm in z'n gezicht uit gaan lachen. Zulke mensen zorgen ervoor dat mensen de islam minder en minder serieus gaan nemen en to be honest vind ik dat zo gek nog niet.
    'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Alsof die achterlijke gast niet iedereen over één kam scheert.


    No growth of the heart is ever a waste

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Maarmaarmaar schreeuwen over dingen waar je niks van weet en vervolgens alle rationele tegenargumenten negeren is zo leuk! D:

    + fucking 1.


    No growth of the heart is ever a waste

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Maarmaarmaar schreeuwen over dingen waar je niks van weet en vervolgens alle rationele tegenargumenten negeren is zo leuk! D:


    hahahahaahha!


    To infinity and beyond •

    Het mooiste aan dit topic vind ik nog wel dat de topicmaakster gewoon niet reageert op argumenten die haar volledig uitlullen. :W


    ars moriendi