ZAYNISMINE schreef:
Ik heb even alles gelezen en je weet zelf echt gewoon niet waar je over praat. Jij praat gewoon alles goed wat deze debiel, ja debiel ja, allemaal zegt. Je spoort gewoon niet als je dit soort dingen zegt. Ja, al zou ik al mogen stemmen, zou ik voor de PVV stemmen. Gewoonweg omdat er hier veel te veel buitenlanders zijn, die geen flikker doen. Niet werken, niet studeren en gewoon maar van een fucking uitkering leven. Ik kan me daar zo fucking boos om maken als mensen het dan gaan verdedigen. Er staan gewoon dingen in de koran, die gewoon niet goed zijn. Ja er staan vast ook goede dingen in, ik ga dat ding namelijk niet lezen. Maar als je die fundementalisten ziet en die filmpjes op Youtube, is er echt iets goed mis met je. Ik - persoonlijk - ga echt never nooit een hoofddoek dragen, echt nooit. Maar goed, als jij het met hem eens bent moet je het zelf weten. En nee, niet alle marokkanen zijn zo, maar zeker 55% WEL.
Omijngod. Wij laten onze schoonheid niet zien door korte broeken of topjes met heel veel inkijk te dragen. Ik wil niet zeggen dat alle Nederlanders dat doen, maar wel nederlanders die ik zie. En ik wil ook niet zeggen dat moslim dat niet dragen.
Ik vind dat je een beetje respect moet hebben voor de Islam?
En er doen heel veel buitenlanders hier werk hoor. Zijn er geen nederlanders in andere landen? Daar praten hun toch ook niet over?
En ja ik weet dat mn nederlands faalt. So what?