• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Uneventful schreef:
    (...)

    De koran is geschreven in het Arabisch?


    Ja,

    Maar hij is vertaald in verschillende talen.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja,

    Maar hij is vertaald in verschillende talen.


    Unfortunately.


    To infinity and beyond •

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Maar wie wurgen/vermooden/schieten wij dan? D:


    zie je, nu word ik WEER aangevallen

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    zie je, nu word ik WEER aangevallen


    Nee hoor, Alwin is gewoon heel sarcastisch, chillax 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    zie je, nu word ik WEER aangevallen

    Ik help je wel!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee hoor, Alwin is gewoon heel sarcastisch, chillax 8D


    weet ik, maarja xD

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ik help je wel!


    BETTIEEEEEEEEEEEEEE!

    Nu komt alles goed :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik heb even alles gelezen en je weet zelf echt gewoon niet waar je over praat. Jij praat gewoon alles goed wat deze debiel, ja debiel ja, allemaal zegt. Je spoort gewoon niet als je dit soort dingen zegt. Ja, al zou ik al mogen stemmen, zou ik voor de PVV stemmen. Gewoonweg omdat er hier veel te veel buitenlanders zijn, die geen flikker doen. Niet werken, niet studeren en gewoon maar van een fucking uitkering leven. Ik kan me daar zo fucking boos om maken als mensen het dan gaan verdedigen. Er staan gewoon dingen in de koran, die gewoon niet goed zijn. Ja er staan vast ook goede dingen in, ik ga dat ding namelijk niet lezen. Maar als je die fundementalisten ziet en die filmpjes op Youtube, is er echt iets goed mis met je. Ik - persoonlijk - ga echt never nooit een hoofddoek dragen, echt nooit. Maar goed, als jij het met hem eens bent moet je het zelf weten. En nee, niet alle marokkanen zijn zo, maar zeker 55% WEL.


    Omijngod. Wij laten onze schoonheid niet zien door korte broeken of topjes met heel veel inkijk te dragen. Ik wil niet zeggen dat alle Nederlanders dat doen, maar wel nederlanders die ik zie. En ik wil ook niet zeggen dat moslim dat niet dragen.

    Ik vind dat je een beetje respect moet hebben voor de Islam?

    En er doen heel veel buitenlanders hier werk hoor. Zijn er geen nederlanders in andere landen? Daar praten hun toch ook niet over?

    En ja ik weet dat mn nederlands faalt. So what?(cat)

    YYYYY schreef:
    (...)

    Omijngod. Wij laten onze schoonheid niet zien door korte broeken of topjes met heel veel inkijk te dragen. Ik wil niet zeggen dat alle Nederlanders dat doen, maar wel nederlanders die ik zie. En ik wil ook niet zeggen dat moslim dat niet dragen.

    Ik vind dat je een beetje respect moet hebben voor de Islam?

    En er doen heel veel buitenlanders hier werk hoor. Zijn er geen nederlanders in andere landen? Daar praten hun toch ook niet over?

    En ja ik weet dat mn nederlands faalt. So what?(cat)


    Ik laat ook mijn 'schoonheid' niet zien door topjes met heel veek inkijk te dragen hoor (': Plus dan nog het feit dat ik WEL respect heb voor de Islam maar NIET voor die debielen die je altijd op tv ziet. Nederlanders passen zich het beste aan in het buitenland - dat is gebleken uit onderzoek. En geloof me, daar praten ze echt wel over. Nou ik vind gewoon dat als je hier in nederland komt wonen, dat je gewoon nederlands moet spreken. Dat is niet meer dan normaal.


    To infinity and beyond •

    Fundamentalisten zijn misschien wel extreem, maar die doen het tenminste voor hun geloof. En wat er in de koran staat, nederlanders hoeven het niet te lezen. Die zeiken er toch alleen maar over. En nee, ik wil niet zeggen iedereen. Maar waarom wil je het heilige boek van de Islam dan lezen? De regels in de Koran zijn hetzelfde als in de bijbel. Dus.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 9:38 ]

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Ik laat ook mijn 'schoonheid' niet zien door topjes met heel veek inkijk te dragen hoor (': Plus dan nog het feit dat ik WEL respect heb voor de Islam maar NIET voor die debielen die je altijd op tv ziet. Nederlanders passen zich het beste aan in het buitenland - dat is gebleken uit onderzoek. En geloof me, daar praten ze echt wel over. Nou ik vind gewoon dat als je hier in nederland komt wonen, dat je gewoon nederlands moet spreken. Dat is niet meer dan normaal.


    Nou. Wat als... Hmm, er is oorlog in... Turkije bijvoorbeeld. En de turken kunnen nergens naartoe. Ze kunnen naar Nederland, omdat ze daar zogenaamd veel werk en geld hebben. Ze gaan daar naar toe, ze kunnen niet Nederlands, want ze komen uit TURKIJE. Dus, ze leren het op een school. Ja, dat ze niet perfect kunnen spreken, daar kan ik ook niks aan doen. Maar ze willen het tenminste spreken. Er zijn hier hele lieve buitenlanders. En ook zijn er wel van die gastjes die alleen stoer proberen te doen. Ik wil geen ruzie met jou, ik wil alleen de Islam verdedigen . Sommigen veroordelen te snel.

    YYYYY schreef:
    (...)

    Nou. Wat als... Hmm, er is oorlog in... Turkije bijvoorbeeld. En de turken kunnen nergens naartoe. Ze kunnen naar Nederland, omdat ze daar zogenaamd veel werk en geld hebben. Ze gaan daar naar toe, ze kunnen niet Nederlands, want ze komen uit TURKIJE. Dus, ze leren het op een school. Ja, dat ze niet perfect kunnen spreken, daar kan ik ook niks aan doen. Maar ze willen het tenminste spreken. Er zijn hier hele lieve buitenlanders. En ook zijn er wel van die gastjes die alleen stoer proberen te doen. Ik wil geen ruzie met jou, ik wil alleen de Islam verdedigen . Sommigen veroordelen te snel.


    Dát is een ander verhaal als er oorlog is. Maar er komen ook genoeg mensen hierheen, die het gewoon beter willen hebben. Die vragen een uitkering aan en gaan in zo'n buurt wonen met alleen mensen van hun eigen geloof. Ja, natuurlijk zijn er buitenlanders die wél die moeite doen. Dat geloof ik graag. Maar het merendeel niet. Kijk maar eens naar Amsterdam. Ik hoef ook geen ruzie met je. Ik vertel het je gewoon uit oogpunt van heel veel Nederlanders. (:


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Dát is een ander verhaal als er oorlog is. Maar er komen ook genoeg mensen hierheen, die het gewoon beter willen hebben. Die vragen een uitkering aan en gaan in zo'n buurt wonen met alleen mensen van hun eigen geloof. Ja, natuurlijk zijn er buitenlanders die wél die moeite doen. Dat geloof ik graag. Maar het merendeel niet. Kijk maar eens naar Amsterdam. Ik hoef ook geen ruzie met je. Ik vertel het je gewoon uit oogpunt van heel veel Nederlanders. (:


    Ja, dat klopt wel. Maar ze weten zelf dat ze niet altijd uitkering krijgen, en gaan werk zoeken. Ik zie heel veel Nederlanders tegen buitenlanders op te kijken. Bijv. ook naar mij. Ik heb geen hoofddoek, ik kleedt me zoals andere nederlanders. Ik ben wel aardig, en ik heb voor *kuch* iedereen bijna respect. Maar mijn punt is: Heel veel Nederlanders veroordelen de buitenlanders & de Islam. Trouwens, Marokkanen en Turken worden eerder veroordeeld dan mensen uit Frankrijk of Amerika.

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt wel. Maar ze weten zelf dat ze niet altijd uitkering krijgen, en gaan werk zoeken. Ik zie heel veel Nederlanders tegen buitenlanders op te kijken. Bijv. ook naar mij. Ik heb geen hoofddoek, ik kleedt me zoals andere nederlanders. Ik ben wel aardig, en ik heb voor *kuch* iedereen bijna respect. Maar mijn punt is: Heel veel Nederlanders veroordelen de buitenlanders & de Islam. Trouwens, Marokkanen en Turken worden eerder veroordeeld dan mensen uit Frankrijk of Amerika.


    Dat weet ik. Maar dat komt deels door al die debielen - sorry voor het woord, maar ik kan er echt niets anders van maken - die je op televisie ziet en die elkaar bombaderen met het motto 'Allah wil het'. Dan verandert het beeld van de Nederlanders gewoon. Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ik ergens loop en twee marokkanen of turken staan in hun eigen taaltje te praten. Praat gewoon Nederlands zo moeilijk is het niet. Maar dat heb ik ook met Polen, Bulgaren enz.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Maar dat komt deels door al die debielen - sorry voor het woord, maar ik kan er echt niets anders van maken - die je op televisie ziet en die elkaar bombaderen met het motto 'Allah wil het'. Dan verandert het beeld van de Nederlanders gewoon. Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ik ergens loop en twee marokkanen of turken staan in hun eigen taaltje te praten. Praat gewoon Nederlands zo moeilijk is het niet. Maar dat heb ik ook met Polen, Bulgaren enz.


    Ja maar die zijn gewoon EXTREEM. Ik vind het misschien ook niet kunnen dat ze meteen Christenen of Joden doodschieten omdat ze niet in Allah geloven. Dat moeten ze zelf weten. & Ik zelf denk dat Allah dat niet wilt. Islam komt van het Christendom . De joden, de moslims, & de christenen geloven ook alle drie in Adam en Eva. Dusjah, jullie geloven in hetzelfde eigenlijk. Alleen de Islam en de Jodendom is ietsjes strenger. In de koran en in de bijbel staat: Jullie moeten jullie vijanden liefhebben. Nou wat zie ik? We vermoorden ze. En de christenen ook , of de joden. Maar de reacties hier vind ik onrespectloos. Dit is geen geintje, dit is real. Wij vinden dat Geert Wilders niet zo over moslims hoeft te praten. What te fuck is zijn probleem? Ik word gewoon boos van hem , en zijn uitspraken. Hij doet net alsof geeneen moslim aardig tegen hem is geweest. Why te fuck moeten de moslims alleen het land uit?