• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ja maar die zijn gewoon EXTREEM. Ik vind het misschien ook niet kunnen dat ze meteen Christenen of Joden doodschieten omdat ze niet in Allah geloven. Dat moeten ze zelf weten. & Ik zelf denk dat Allah dat niet wilt. Islam komt van het Christendom . De joden, de moslims, & de christenen geloven ook alle drie in Adam en Eva. Dusjah, jullie geloven in hetzelfde eigenlijk. Alleen de Islam en de Jodendom is ietsjes strenger. In de koran en in de bijbel staat: Jullie moeten jullie vijanden liefhebben. Nou wat zie ik? We vermoorden ze. En de christenen ook , of de joden. Maar de reacties hier vind ik onrespectloos. Dit is geen geintje, dit is real. Wij vinden dat Geert Wilders niet zo over moslims hoeft te praten. What te fuck is zijn probleem? Ik word gewoon boos van hem , en zijn uitspraken. Hij doet net alsof geeneen moslim aardig tegen hem is geweest. Why te fuck moeten de moslims alleen het land uit?


    Geert wilders heeft het alleen over die extremisten, dat is wat mensen elke keer vergeten. Ik vind - dit is mijn mening - dat we nooit de grenzen open moeten hadden zetten, zodat iedereen naar binnen kon komen. Moet je Amsterdam zien, er zijn bijna geen Nederlanders meer te vinden. Dat vind ik gewoon zonde. Ja, maar er zijn gewoon debielen, die leven hier ook gewoon in Nederland hoor, geloof me. Ik heb niets tegen marokkanen of hun geloof, zolang ze normaal doen. Maar als ik dan een meisje met een hoofddoek zie, die over de top make-up op heeft, rokjes draagt en onwijze inkijk heb, dan heb ik geen respecht daarvoor. Want dat mag je namelijk niet als je moslima bent.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Geert wilders heeft het alleen over die extremisten, dat is wat mensen elke keer vergeten. Ik vind - dit is mijn mening - dat we nooit de grenzen open moeten hadden zetten, zodat iedereen naar binnen kon komen. Moet je Amsterdam zien, er zijn bijna geen Nederlanders meer te vinden. Dat vind ik gewoon zonde. Ja, maar er zijn gewoon debielen, die leven hier ook gewoon in Nederland hoor, geloof me. Ik heb niets tegen marokkanen of hun geloof, zolang ze normaal doen. Maar als ik dan een meisje met een hoofddoek zie, die over de top make-up op heeft, rokjes draagt en onwijze inkijk heb, dan heb ik geen respecht daarvoor. Want dat mag je namelijk niet als je moslima bent.


    Ik heb daarvoor ook geen respect, echt niet. Ik zie heel veel meisjes van die die achter jongens aan gaan ,en zich echt als hoeren gedragen. Die zijn er ook, maar slechts 35 / 40 %. Al heel veel jaren kwamen hier buitenlanders, Ja, de meesten hadden er geen problemen mee. Komt Geert Wilders, is er ruzie om het geloof. Denkje nou echt dat als alle moslims uit het land worden geschopt, dat er dan vrede komt?

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ik heb daarvoor ook geen respect, echt niet. Ik zie heel veel meisjes van die die achter jongens aan gaan ,en zich echt als hoeren gedragen. Die zijn er ook, maar slechts 35 / 40 %. Al heel veel jaren kwamen hier buitenlanders, Ja, de meesten hadden er geen problemen mee. Komt Geert Wilders, is er ruzie om het geloof. Denkje nou echt dat als alle moslims uit het land worden geschopt, dat er dan vrede komt?


    Hij heeft het niet over alle moslims. hij heeft het over degene die niet werken, studeren of iets dergelijks. Gewoon degene die niets uitvoeren hier. En ga mij alsjeblieft niet zien als een of andere Islam-hater. Want dat ben ik niet. Ik heb ook marokkaanse vriendinnen, waar niets mis mee is, echt niet. Het zijn schatjes, net zoals hun familie. Maar er zijn uitzonderingen en de slechte verpesten het gewoon voor de goede. Dat is gewoon een feit en zal altijd zo blijven.


    To infinity and beyond •

    mensen vergeten ook dat veel moslims, en ik zeg niet ALLE, anders krijg ik de schuld weer, ook geen respect hebben voor andere geloven
    als zij respect hebben voor ons, dan heb ik respect voor hun

    maar ik zei vast weer iets verkeerd, dus val me maar weer aan

    SchoenVeter schreef:
    mensen vergeten ook dat veel moslims, en ik zeg niet ALLE, anders krijg ik de schuld weer, ook geen respect hebben voor andere geloven
    als zij respect hebben voor ons, dan heb ik respect voor hun

    maar ik zei vast weer iets verkeerd, dus val me maar weer aan


    Wij vallen je niet aan, wij komen er voor op ^^.
    En wie zegt dat jij de schuld krijgt?
    We hebben het hier over iedereen.
    Ik geef ZAYNISMINE toch ook niet de schuld terwijl we daarover praten?
    We zeggen zelf: Ik hoef geen ruzie met je.
    (:

    YYYYY schreef:
    (...)

    Wij vallen je niet aan, wij komen er voor op ^^.
    En wie zegt dat jij de schuld krijgt?
    We hebben het hier over iedereen.
    Ik geef ZAYNISMINE toch ook niet de schuld terwijl we daarover praten?
    We zeggen zelf: Ik hoef geen ruzie met je.
    (:


    en ik kom voor andere geloven op
    zelf ben ik dan niet gelovig, maar ik heb respect voor elk geloof
    en ik bedoel dat mensen mij altijd verkeerd begrijpen als ik een mening geef
    en dan gaan ze er fel op in, alsof het mijn schuld is, dan voel ik me soms aangevallen ja, en ik zeg egt niet dat jij dat doet
    ik hoef ook geen ruzie met jou

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 10:25 ]

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Hij heeft het niet over alle moslims. hij heeft het over degene die niet werken, studeren of iets dergelijks. Gewoon degene die niets uitvoeren hier. En ga mij alsjeblieft niet zien als een of andere Islam-hater. Want dat ben ik niet. Ik heb ook marokkaanse vriendinnen, waar niets mis mee is, echt niet. Het zijn schatjes, net zoals hun familie. Maar er zijn uitzonderingen en de slechte verpesten het gewoon voor de goede. Dat is gewoon een feit en zal altijd zo blijven.


    Haha, ik zie jou ook niet als Islam - Hater(: Maar doordat zij niks doen, moeten de moslims die wel werken enzo, ook uit het land. Dat is nou deze fucking probleem. Damn, Ik ben zelf moslim. Ik doe het goed op school, ik ga werken. Ik wil later een goede baan hebben, en dat gaat me ook lukken denk ik. Maarja, dat kan niet meer als ik het land word uitgezet.

    YYYYY schreef:
    (...)

    Haha, ik zie jou ook niet als Islam - Hater(: Maar doordat zij niks doen, moeten de moslims die wel werken enzo, ook uit het land. Dat is nou deze fucking probleem. Damn, Ik ben zelf moslim. Ik doe het goed op school, ik ga werken. Ik wil later een goede baan hebben, en dat gaat me ook lukken denk ik. Maarja, dat kan niet meer als ik het land word uitgezet.


    moslims die gwn werken en naar school gaan worden egt niet het land uitgezet hoor

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    moslims die gwn werken en naar school gaan worden egt niet het land uitgezet hoor


    Jawel, alle moslims moeten weg van Nederland ..

    YYYYY schreef:
    (...)

    Jawel, alle moslims moeten weg van Nederland ..


    sinds wanneer ??
    is dat nieuw ??
    ik heb nooit iemand horen zeggen dat alle moslims weg moeten

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    sinds wanneer ??
    is dat nieuw ??
    ik heb nooit iemand horen zeggen dat alle moslims weg moeten


    Ik heb dat gehoord. Ik heb gehoord dat Geert wilders dat zei. Dus ja.

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ik heb dat gehoord. Ik heb gehoord dat Geert wilders dat zei. Dus ja.


    ehm... oke dan
    ik ga hier verder maar niet op in
    en alsof dat ooit gaat gebeuren, kom op zeg

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ehm... oke dan
    ik ga hier verder maar niet op in
    en alsof dat ooit gaat gebeuren, kom op zeg


    Ja kijk dat bedoel ik nou. Wat heb ik nou weer gedaan? En mijn ouders? Die werken gewoon fucking hard voor hun loon..

    YYYYY schreef:
    (...)

    Ja kijk dat bedoel ik nou. Wat heb ik nou weer gedaan? En mijn ouders? Die werken gewoon fucking hard voor hun loon..


    hebben we dat gezegd dan ?? nee
    maar waarschinlijk heb ik onder een steen gelegen toen geert wilders dat zei

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    hebben we dat gezegd dan ?? nee
    maar waarschinlijk heb ik onder een steen gelegen toen geert wilders dat zei


    Zeg ik dat jij jullie dat gezegt hebben dnan? Ik praat hier over Geert Wilders hoor -,-