• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Escritura schreef:
    .. Bedreiging? *Geen zin om te luisteren*


    Ivar Oosterloo.

    Iedereen snapt heir wel dat neit elke Moslim een terrorist is, okay, we're not fucking idiots.
    de discussie is puur over die extremisten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik las je reactie, en ik was er mee eens tot ik je laatste zin zag, fijn, wat aardig van je dat je dat gelijk denkt. Alsof iedere moslim zo is.


    ik heb tog ook niet gezegd dat elke moslim zo is
    jeetje, mensen begrijpen mij altijd verkeerd
    ik word altijd aangevallen, want mensen luisteren niet goed
    en lezen niet goed

    heb ik gezegd dat elke moslim slecht is ?? nee
    ik zeg alleen dat Bin Laden moslims een slechte naam heeft gegeven, maar ik heb niet gezegd dat ik wat tegen ze heb

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nou, ik weet niet of je het merkt... Maar de vrouwen krijgen in landen zoals Afghanistan en Iran totaal geen kans om zich te ontwikkelen. Ze mogen helemaal niets en zijn afhankelijk van hun man, broers of vader.
    Ik zou dat écht niet kunnen, me onderwerpen aan iets of iemand.
    Vrouwen moeten nu echt eens inzien dat zij veel belangrijker zijn dan de man...


    ik vind ook dat het daar eens moet verbeteren, mannen en vrouwen hebben dezelfde rechten, maar ik ben het niet met je eens dat vrouwen belangrijker zijn, zowel mannen als vrouwen zijn onmisbaar


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Escritura schreef:
    Iedereen snapt heir wel dat neit elke Moslim een terrorist is, okay, we're not fucking idiots.
    de discussie is puur over die extremisten.


    En in mijn -lange- reactie probeer ik te vertellen dat er geen extreem is in de Islam, maar ach ja mensen gaan soms zo ver dat je het wel zo kan noemen. Ik moet eerlijk zijn dat ik die fundamentalisten ook nergens op vind slaan -moslim speaking xd- maar het geloof is voor het algemeen wel mooi. Als je die 'extreme' dingen weglaat. (Met extreem bedoel ik btw dat vrouwen geen recht hebben, mensen worden vermoord en mannen meer de baas zijn)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij waarschuwt hem juist.

    Je doet een zelfmoordpoging geert,je kan liever van het dak springen. Of wil je liever kogels in je lijf hebben.

    Hij bedoeld niet dat hij gaat schieten.
    Maar dat iemand anders dat wel doet die geen goede moslim is en niet weet wat de islam inhoud.


    Dit is een waarschuwing wil je blijven leven dan moet je al je uitspraken terug nemen. En als je na me luisterd maak je een goede keus.

    Hij wil hem waarschuwen dat als hij door gaat hij niet lang meer te leven heeft maar niet dat hij de dader is.

    Verdedig je die kerel van dat liedje nou? Thefuck :'D


    -

    Genius schreef:
    Verdedig je die kerel van dat liedje nou? Thefuck :'D


    Ja.

    Oh my god =_=
    Het is een bedreiging, will you get over yourself?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    Bedreiging neem ik aan.

    Ik vind dat moslims zich vaak echt te snel op de tenen getrapt voelen. 'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Get what I mean? Dan heb ik echt de neiging om te zeggen: STFU, ga studeren, zoek een baan ipv slechte raps maken. Niet álle moslims, voor iemand me nog gaat zeggen dat ik aan het generaliseren ben, niet iedereen over één kam moet gaan scheren en blablabla.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.

    AHAHAHAHAHA (';


    Me so good.

    serieus, dit is echt te lame voor woorden

    Iedereen die over moslims praat word omgelegd. Ik dacht dat jij dat doorhad.

    Verwijzend na Theo van gogh en pim fortuyn. Daarom ook de titel wie is de volgende.

    Het is alleen maar een waarschuwing.

    Hale schreef:
    Iedereen die over moslims praat word omgelegd. Ik dacht dat jij dat doorhad.

    Verwijzend na Theo van gogh en pim fortuyn. Daarom ook de titel wie is de volgende.

    Het is alleen maar een waarschuwing.


    Nee, meer van

    Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd, jij bent de volgende als het aan mij ligt.

    Doh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Iedereen die over moslims praat word omgelegd. Ik dacht dat jij dat doorhad.

    Verwijzend na Theo van gogh en pim fortuyn. Daarom ook de titel wie is de volgende.

    Het is alleen maar een waarschuwing.


    maar Pim Fortuyn is niet door een moslim vermoord, ik vermeld het even
    ja, er kunnen meerdere mensen achter zitten, maar dat zullen we nooit weten, dus ik verwijd niemand, voordat ik weer aangevallen word zoals altijd

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 20:19 ]