• Ik doe niet aan vriendjespolitiek en kies de bste!
    Hee,ik ga een nieuwe serie maken. Ik vertel lekker niet waar het over gaat. Want dan krijg ik weer na-apers. Daar heb ik geen zin in^^
    Dan nu de rollen:
    Beste vriendin hoofdrol: 4YoMissBitch
    Nog een keer beste vriendin hoofdrol: sayXkiss
    Nog een keer beste vriendin hoofdrol: xMichKaulitz
    (Is een hoofdrol)Moeder hoofdrol: LOLLIPOPX3
    Beste vriendin moeder hoofdrol: SamxLiebe
    Nog een keer beste vriendin moeder hoofdrol: MoonDark
    Barmeisje: BlueMoon

    Th komt er in voor. Maar de band bestaat al niet meer. Die is 18 geleden gestopt. Dus ga niet zeggen ik geil op die en die. Dat kan niet(A)

    Zet in een tekstje je hobby's karakter enzo. Meer hoef ik niet te weten!:)


    Music is the new sex

    Beste vriendin hoofdrol

    Beetje Bichy maar wel lief. En heet tara

    Nog een keer beste vriendin hoofdrol:

    Heey Ik ben Linda, Ik ben een Lief, Spontaan, en Betrouwbaar Persoontje, maar als het Moet ben Ik vet brutaal. Mijn hobby zijn; Naar concerten gaan, Uitgaan met Friends, Klieren en Gitaar spelen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Meer?


    Music is the new sex

    Moeder Hoofdrol (A)

    Hallo, Mijn naam is Rose, Ik ben moeder van [Naam].
    Ik ben betrouwbaar, spontaan en gezellig. Myn hobby's zyn: Shoppen en kletsen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    beste vriendin hoofdrol :

    Heey,
    ik ben michelle, woon bij me ouders.
    Mijn beste vriendin is ... en dat is een heele lieve meid. Ik ben verslaafd an milkshakes <3 en ijs <3 en vind het leuk om naar concerten te gaan. of de bioscoop en rare dingen te doen! Ik ben af en toe onzeker. en stil. maar ik kan ook heeel druk zijn. Ik zeg meestal iets voordat ik er over heb nagedacht en dat is soms best vervelend!
    xX. michelle

    Niemand meer?


    Music is the new sex

    Niemand wil meer een rol? dan komt er ook geen verhaal


    Music is the new sex

    Beste vriendin Hoofdrol

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17??

    likes; TH, Hello Kitty, Gloomy Bears, Chocolade, ice Cream

    Hates; TH Haters, Fietsen, Winter, Spinnen, Huppels

    Plaatje; http://lh6.ggpht.com/lilaliss/R8sthOZyLXI/AAAAAAAACQI/JEC-G3gpqyU/eva_longoria_bebe01.jpg

    Karakter; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam

    Tekstje;

    heey Biatch!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen, zingen, schrijven, dansen, acteren, shoppen, en leuke jongens zoeken =D. Mijn verslavingen zijn; hello kitty, gloomy Bears, Shoppen, Chocolade, Ice Cream. Mijn karakter is; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam. En verder heb ik eigenlijk niks te vertellen [a]!

    Byez<3

    Ik heb nogsteeds meer mensen nodig(A)


    Music is the new sex

    Hey ik ben Say!
    Ja ik heb het tegen jou, aangenaam kennis te maken! Ik wandel (voor zover ik het kan) al 19 jaartjes op deze kleine aardbol rond. Kom aan mijn vrienden en je komt aan mij! Dat punt ligt nogal gevoelig bij me, maar als je lief en aardig tegen mij bent, ben ik het ook tegen jou!
    Soms vinden mensen het leuk om mij voor raar uit te maken, omdat ik mezelf ben.. Tsss.. Maargoed, ik hou van gitaarspelen, tekenen, schrijven, dat soort dingen. Voor mijn gitaar schrijf ik zelf songs, in het Engels. Maarhey, ik moet weg, see you!
    Xx Say

    Plaatje: http://i208.photobucket.com/albums/bb170/taalzz/tryfile/jojo_310.jpg


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ikke wil vriendin van Bill worden (A) Of Tom maar info komt zo!

    Ikke wil vriendin van Bill worden (A) Of Tom maar info komt zo!

    Dat kan niet. Dan moet je moeder ofzo zijn...


    Music is the new sex

    Naam; Annelies

    Hobby's; Hiphop

    Karakter; Spontaan, lief, koppig, snel jaloers, grappig, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar.

    Plaatjs; KOMT

    Tekstje; KOMT!

    Heb even een tekstje gemaakt!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okay nee laat adn maar ^^