• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Hale schreef:
    Iedereen die over moslims praat word omgelegd. Ik dacht dat jij dat doorhad.

    Verwijzend na Theo van gogh en pim fortuyn. Daarom ook de titel wie is de volgende.

    Het is alleen maar een waarschuwing.

    Je kan een bedreigin als een waarschuwing vermommen, maar dat neemt niet weg dat het een bedreiging is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    Je hebt gelijk ^^ (A)


    I will be.

    Hale schreef:
    Hij waarschuwt hem juist.

    Je doet een zelfmoordpoging geert,je kan liever van het dak springen. Of wil je liever kogels in je lijf hebben.

    Hij bedoeld niet dat hij gaat schieten.
    Maar dat iemand anders dat wel doet die geen goede moslim is en niet weet wat de islam inhoud.


    Dit is een waarschuwing wil je blijven leven dan moet je al je uitspraken terug nemen. En als je na me luisterd maak je een goede keus.

    Hij wil hem waarschuwen dat als hij door gaat hij niet lang meer te leven heeft maar niet dat hij de dader is.


    Ooooh, hij bedoelt er niets slechts mee! Hij wil Wilders alleen maar waarschuwen dat wat hij zegt gevaarlijk is! En hem advies geven! Hij bedoelt er natuurlijk helemaal niks slechts mee! Hoe nobel van hem :Y)

    /sarcasm


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ooooh, hij bedoelt er niets slechts mee! Hij wil Wilders alleen maar waarschuwen dat wat hij zegt gevaarlijk is! En hem advies geven! Hij bedoelt er natuurlijk helemaal niks slechts mee! Hoe nobel van hem :Y)

    /sarcasm


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als ik dit alles tegen jou zou zeggen, zou jij je dan niet bedreigt voelen? Natuurlijk wel, want het is een fucking bedreiging.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    Als ik dit alles tegen jou zou zeggen, zou jij je dan niet bedreigt voelen? Natuurlijk wel, want het is een fucking bedreiging.


    goed gezegd _O_

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.

    lolz, zette net per ongeluk het filmpje aan (gelukkig zonder geluid)

    Die man kan eeeeecht niet spellen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb even alles gelezen en je weet zelf echt gewoon niet waar je over praat. Jij praat gewoon alles goed wat deze debiel, ja debiel ja, allemaal zegt. Je spoort gewoon niet als je dit soort dingen zegt. Ja, al zou ik al mogen stemmen, zou ik voor de PVV stemmen. Gewoonweg omdat er hier veel te veel buitenlanders zijn, die geen flikker doen. Niet werken, niet studeren en gewoon maar van een fucking uitkering leven. Ik kan me daar zo fucking boos om maken als mensen het dan gaan verdedigen. Er staan gewoon dingen in de koran, die gewoon niet goed zijn. Ja er staan vast ook goede dingen in, ik ga dat ding namelijk niet lezen. Maar als je die fundementalisten ziet en die filmpjes op Youtube, is er echt iets goed mis met je. Ik - persoonlijk - ga echt never nooit een hoofddoek dragen, echt nooit. Maar goed, als jij het met hem eens bent moet je het zelf weten. En nee, niet alle marokkanen zijn zo, maar zeker 55% WEL.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik heb even alles gelezen en je weet zelf echt gewoon niet waar je over praat. Jij praat gewoon alles goed wat deze debiel, ja debiel ja, allemaal zegt. Je spoort gewoon niet als je dit soort dingen zegt. Ja, al zou ik al mogen stemmen, zou ik voor de PVV stemmen. Gewoonweg omdat er hier veel te veel buitenlanders zijn, die geen flikker doen. Niet werken, niet studeren en gewoon maar van een fucking uitkering leven. Ik kan me daar zo fucking boos om maken als mensen het dan gaan verdedigen. Er staan gewoon dingen in de koran, die gewoon niet goed zijn. Ja er staan vast ook goede dingen in, ik ga dat ding namelijk niet lezen. Maar als je die fundementalisten ziet en die filmpjes op Youtube, is er echt iets goed mis met je. Ik - persoonlijk - ga echt never nooit een hoofddoek dragen, echt nooit. Maar goed, als jij het met hem eens bent moet je het zelf weten. En nee, niet alle marokkanen zijn zo, maar zeker 55% WEL.


    Ik ben zelf half marokaan.

    Maar ben opgegroeid met het geloof van me vader.

    En er zijn ook goeie moslims maar meneer wilders scheert iedereen over een kam.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben zelf half marokaan.

    Maar ben opgegroeid met het geloof van me vader.

    En er zijn ook goeie moslims maar meneer wilders scheert iedereen over een kam.


    ze zegt tog ook dat NIET ALLE Marokkanen zo zijn
    mensen lezen niet geloof ik

    DeSlenderman schreef:
    lolz, zette net per ongeluk het filmpje aan (gelukkig zonder geluid)

    Die man kan eeeeecht niet spellen xD

    Dat er een 'iz' in de titel staat voorspelt al niets goed...
    En het is belachelijk dat Hale voor die vent opkomt, want het is gewoon een fucking bedreiging. B-e-d-r-e-i-g-i-n-g.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ze zegt tog ook dat NIET ALLE Marokkanen zo zijn
    mensen lezen niet geloof ik

    Nee, inderdaad. Het advies wat ik die vent allereerst wil geven... Ga naar een taalcursus en verbeter je Nederlands.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Dat er een 'iz' in de titel staat voorspelt al niets goed...
    En het is belachelijk dat Hale voor die vent opkomt, want het is gewoon een fucking bedreiging. B-e-d-r-e-i-g-i-n-g.


    Hij wil voor zijn geloof opkomen.

    Hale schreef:
    (...)

    Hij wil voor zijn geloof opkomen.


    door te dreigen Wilders te vermoorden?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.