• Als jongens tattoo's nemen, dezelfde als Justin, en dan een foto maken van hun 'sixpack', en dan bijvoorbeeld hun hand in hun boxer doen. Dat frustreert me echt heel erg.

    ok dit is niet echt belangrijk, maar ik moest het kwijt xoxo.


    Shit happens.

    ? Hoezo dan? Ik snap het niet.

    Dus het frustreert je alleen als het met dezelfde tattoo is als Justin? Ik snap niet helemaal wat dat eraan toe te voegen heeft?

    Dursley schreef:
    Dus het frustreert je alleen als het met dezelfde tattoo is als Justin? Ik snap niet helemaal wat dat eraan toe te voegen heeft?


    I love you Tim

    Tattoo's? Ik dacht dat hij er maar een had.
    Maakt niet uit wat voor tattoo ze nemen, die foto's zijn sowieso wel storend. Ik zie niet wat die tatoo mee te maken heeft, maar dat kan ook aan het tijdstip liggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik snap niet dat dat je stoort, maar goed. (krul)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dursley schreef:
    Dus het frustreert je alleen als het met dezelfde tattoo is als Justin? Ik snap niet helemaal wat dat eraan toe te voegen heeft?


    Nee, het frustreert me dat ze doen alsof ze hem zijn, om hem in een slecht daglicht te praten. Want kom op, als je een foto ziet van Justin Bieber met zijn hand in z'n boxer, is dat niet doodnormaal. Ze doen het om roddels te veroorzaken, dat frustreert me.


    Shit happens.

    Hahahahaha, #smh.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hoe gay is een jongen wel niet om de tijd te nemen om een tattoo net als Bieber te laten zetten en het vervolgens te fotograferen. Hij heeft een soort kanarie op zijn lijf, niet bepaald iets om trots op te zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Hoe gay is een jongen wel niet om de tijd te nemen om een tattoo net als Bieber te laten zetten en het vervolgens te fotograferen. Hij heeft een soort kanarie op zijn lijf, niet bepaald iets om trots op te zijn...

    en hij heeft jezus in het hebreeuws onder zijn arm (:
    maar mij is het nog nooit opgevallen. heb je geen foto of zo ?


    Save me from myself.

    LMFAO, doen jongens dat serieus!? (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken geen enkele jongen die dat doet. Alle jongens in mijn omgeving vinden die hele Justin Bieber maar een achterlijke rotjong. Just like me. :Y)


    ars moriendi

    NYC schreef:
    LMFAO, doen jongens dat serieus!? (lol)


    All I have in life, is my imagniation.

    weet je wat pas echt dom is??
    topics zoals deze -___-
    serieus overal waar ik kijk is justin bieber
    tis een plaag

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 0:06 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    NYC schreef:
    LMFAO, doen jongens dat serieus!? (lol)

    Lol, dat is kinderachtig.


    Olive