• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Serieus, het lijkt wel alsof je met ieder topic een discussie wilt uitlokken.
    En dit liedje is sick én een fucking bedreiging.
    Jij zou niet eens een bedreiging herkennen als die naakt voor je ogen danste!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    oke, ik ben geen fan van Wilders, maar dit kan ook niet
    het waren toevallig moslims (extremisten) die die vreselijke aanslag in New York pleegden en nog meer aanslagen op de wereld
    dat vind ik gwn verschrikkelijk degene die dat gedaan hebben, hebben moslims een slechte naam gegeven
    ga me nou niet haten, want dit is mijn mening en ik heb niks tegen moslims, maar om iemand nou te bedreigen met de dood vind ik een beetje ver gaan

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 13:45 ]

    Nu vraag ik me af : wat is voor jou dan wél een bedreiging?

    Moslims die zeggen dat ze Wilders gaan vermoorden kunnen zich niet eens zo noemen, daar doel ik op de 'extreme-islam', of hoe die sukkels zich zo noemen. Er is géén extreme versie van de Islam, het is sws niet toegelaten om iemand te vermoorden in de Islam. Dat heeft Mohammed -profeet- gezegd, je moet goed omgaan met je vrienden en je haters, en dan heb je weer van die sukkels als Kadhafi -het kan me even niets schelen hoe je dat schrijft- of Bin Laden -dat was helemaal een weirdo- die een slechte voorbeeld geven aan de Islam. Die clips die je op youtube ziet -deze voorbeeld, Youssed and Kamal, en meerdere- zijn allemaal van mensen die te snel zijn opgefokt. Maar dan mag je niet zeggen dat Wilders gelijk heeft, want ieder ander die zulke meningen tegen zijn hoofd geslingerd zal krijgen heeft recht om iets terug te zeggen. Al word het soms verlaagd op het niveau van Wilders. Ik geloof zelf ook in de Islam, al is het niet zo heel serieus, en ik voel me ook op mijn teentjes getrapt als Wilders weer van die uitspraken maakt. Maar het enige wat ik doe is zitten op de bank, kijken naar hoe hij zich voorschut zet en zo miljoenen haters krijgt, en ik eet popcorn. Want dat is hoe mensen moeten reageren, want met zulke clipjes op youtube kom je ook niet ver.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SchoenVeter schreef:
    oke, ik ben geen fan van Wilders, maar dit kan ook niet
    het waren toevallig moslims (extremisten) die die vreselijke aanslag in New York pleegden en nog meer aanslagen op de wereld
    dat vind ik gwn verschrikkelijk degene die dat gedaan hebben, hebben moslims een slechte naam gegeven
    ga me nou niet haten, want dit is mijn mening en ik heb niks tegen moslims, maar om iemand nou te bedreigen met de dood vind ik een beetje ver gaan


    Oh echt waar? Er zijn zoveel wegen die leiden dat Bin Laden een Amerikaanse soldaat was die voor Amerika werkte - en dat is WAAR kijk maar op wikipedia -, en het allemaal een stunt was. Er zijn zoveel dingen die leiden tot een leugen, en ik geloof echt niet dat Bin Laden Amerika wou aanvallen. En als je mij toch niet gelooft, denk dan eens aan het verschil tussen Obama en Bush. Waarom heeft Bush Bin Laden niet kunnen vinden in 8 jaar terwijl Obama het deed in 16 maanden? Daar zit een luchtje aan, of niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Escritura schreef:
    .. Bedreiging? *Geen zin om te luisteren*


    Firm believer of all that is magic

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Bullshit. Geloven zijn niet vreedzaam, of oorlogszuchtig. De koran roept net als het christendom en wss elk ander geloof op om ongelovigen te doden, en bevat net als de meeste godsdiensten stukken waarin gemoord wordt in naam van het geloof. Net zoals geloven goede dingen bevatten. Het zijn de gelovigen die de vreedzaamheid van een geloof bepalen. EEn heilige oorlog uitroepen, hetzij een kruistocht hetzij een jihad is niet vreedzaam.


    Dat mag dan wel vroeger zo zijn geweest, maar heb jij wel de koran gelezen? Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en het is helemaal niet zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    C18 schreef:
    (...)
    Inderdaad, sterkt hij het steriotype alleen maar aan.
    Oh trouwens, die fundamentalisten mogen ze van mij wel afschieten, daar maak ik geen geheim van. Flikker een end op met je jihad, heb ik dan. Verkrachte vrouwen stenigen en wereldwijde hoofddoekplicht = kiss my bloody ass.
    Ja, ik word hier best link om :]


    Er zijn hier ook zulke mensen? Dus wees even milder... ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De verschillende geloven blijven toch altijd een heikel punt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uneventful schreef:
    (...)

    Er zijn hier ook zulke mensen? Dus wees even milder... ^^

    Nou, ik weet niet of je het merkt... Maar de vrouwen krijgen in landen zoals Afghanistan en Iran totaal geen kans om zich te ontwikkelen. Ze mogen helemaal niets en zijn afhankelijk van hun man, broers of vader.
    Ik zou dat écht niet kunnen, me onderwerpen aan iets of iemand.
    Vrouwen moeten nu echt eens inzien dat zij veel belangrijker zijn dan de man...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nou, ik weet niet of je het merkt... Maar de vrouwen krijgen in landen zoals Afghanistan en Iran totaal geen kans om zich te ontwikkelen. Ze mogen helemaal niets en zijn afhankelijk van hun man, broers of vader.
    Ik zou dat écht niet kunnen, me onderwerpen aan iets of iemand.
    Vrouwen moeten nu echt eens inzien dat zij veel belangrijker zijn dan de man...


    Dat mag dan zijn, maar de 'fundamentalisten' die hier wonen zijn dan wel anders dan hun. Het ligt vooral aan het land waar je woont, en in Afrika en Iran waar het echt heel 'sterk' is kan het zo zijn. Maar dat heeft toch niet het recht om de mensen hier in NL zo af te kappen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat mag dan wel vroeger zo zijn geweest, maar heb jij wel de koran gelezen? Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en het is helemaal niet zo.


    ^^' Nou uh, Ik ken mensen in Pakistan (moslims)
    en je moeder kan veel zeggen, maar ze geven het gewoon toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh echt waar? Er zijn zoveel wegen die leiden dat Bin Laden een Amerikaanse soldaat was die voor Amerika werkte - en dat is WAAR kijk maar op wikipedia -, en het allemaal een stunt was. Er zijn zoveel dingen die leiden tot een leugen, en ik geloof echt niet dat Bin Laden Amerika wou aanvallen. En als je mij toch niet gelooft, denk dan eens aan het verschil tussen Obama en Bush. Waarom heeft Bush Bin Laden niet kunnen vinden in 8 jaar terwijl Obama het deed in 16 maanden? Daar zit een luchtje aan, of niet?


    maar dan nog, hij heeft moslims een slechte naam gegeven, dat is wat ik zei
    beter lezen, en de reden dat Obama hem wel vond, is omdat Bin Laden verraden is, maarja, ik word hier gelijk weer aangevallen dus ik ga hier maar weg voordat ik nog klappen krijg

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    maar dan nog, hij heeft moslims een slechte naam gegeven, dat is wat ik zei
    beter lezen, en de reden dat Obama hem wel vond, is omdat Bin Laden verraden is, maarja, ik word hier gelijk weer aangevallen dus ik ga hier maar weg voordat ik nog klappen krijg


    Je mag je mening neit zeggen dat worden mensjes boos (cat) [/sarcasme..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    maar dan nog, hij heeft moslims een slechte naam gegeven, dat is wat ik zei
    beter lezen, en de reden dat Obama hem wel vond, is omdat Bin Laden verraden is, maarja, ik word hier gelijk weer aangevallen dus ik ga hier maar weg voordat ik nog klappen krijg


    Ik las je reactie, en ik was er mee eens tot ik je laatste zin zag, fijn, wat aardig van je dat je dat gelijk denkt. Alsof iedere moslim zo is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.