• Mijn vriendje heeft een tattoo van mijn naam(wel een kleine tattoo) op zijn rug. So sweet!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)
    Ik ben nu in de 7de hemel(wat ik trouwens al was).



    Heeft jullie vriendje ook iets heel liefs voor jullie gedaan?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Aaaah lief! Ik heb geen vriendje ;(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, dat vind ik eigenlijk een beetje eng. Ik zou me ongemakkelijk voelen als mijn naam op mijn vriendje stond. (Als ik er één had)


    All I have in life, is my imagniation.

    Deletrius schreef:
    Aaaah lief! Ik heb geen vriendje ;(


    Oh jammer, maar het leven als een single iemand is ook leuk


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Oh jammer, maar het leven als een single iemand is ook leuk

    Ja kan je leuk naar jongens kijken :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    OOh das super lief!! En ik heb geen vriendje ):

    Mijn ex was niet zo'n romanticus, maar nu ga ik het goedmaken door iemand te zoeken die dat wel meer is. Hoewel die zoektocht verdomd lang duurt, kan ik je zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoop dan wel dat je relatie blijft duren want anders is dat zonde van die dude z'n lijf x]


    Has no one told you she's not breathing?

    ZivaDavid schreef:
    Mijn vriendje heeft een tattoo van mijn naam(wel een kleine tattoo) op zijn rug. So sweet!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)
    Ik ben nu in de 7de hemel(wat ik trouwens al was).



    Heeft jullie vriendje ook iets heel liefs voor jullie gedaan?
    Awh<3 ik heb geen vriendje is uit via sms :( Echt sucks alleen maar met zichzelf bezig,Je moet trots zijn,en zeker in de zevende hemel zijn (L)
    xx


    btr

    Ooh zo lief. :3

    Ik ben helaas vriendloos.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zou het eng vinden.. voor letter ok, maar hele naam ? D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Deletrius schreef:
    Aaaah lief! Ik heb geen vriendje ;(


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik neem ook een tatoege met de naam van mijn vriendin binnenkort :3 maar alleen omdat ze zoveel voor mij betekent en we al bijna 3 jaar samen zijn. <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik neem ook een tatoege met de naam van mijn vriendin binnenkort :3 maar alleen omdat ze zoveel voor mij betekent en we al bijna 3 jaar samen zijn. <3


    Ahh zo lief!!!!! Succes met jullie relatie


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Videotape schreef:
    Nee, dat vind ik eigenlijk een beetje eng. Ik zou me ongemakkelijk voelen als mijn naam op mijn vriendje stond. (Als ik er één had)

    Oeh, ik hoop dat t niet uitgaat, want dan kan ie alleen maar meisjes daten met dezelfde naam als jij D:

    Ik vindt t eng O_O


    quidquid excusatio prandium pro