• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Je vergeet het gedeelte waar ze bedreiging verkeerd spelde in de titel, dat vind ik ook een gebrek aan research (cat)


    O sorry hoor.

    Waar spelt die kerel is als iz


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Ik ben christen.

    Ik stel me voor dat ik in zijn schoenen sta.

    Dat de bijbel verboden word en dat ik me zelf niet meer kan zijn.


    As Ron Weasley once said: You need to set your priorities straight.

    Geloof mag nooit boven een mensenleven gesteld worden. Dat is wat nu in het midden oosten gebeurt, waarom talloze mensen zichzelf opblazen tussen onschuldige burgers. Het is de reden dat er een stuk of 6 kruistochten zijn geweest, de reden dat er talloze native americans zijn vermoord. De reden dat de IRA half Ierland heeft opgeblaze, de reden dat in Indonesie feestgangers worden aangevallen. Geloof boven levens is de reden voor bijna iedere burgeroorlog in afrika. The Lord's Army in Afrika verkracht en moord, en bevat vele kindsoldaten. Zij vechten namelijk om het Christendom te beschermen daar, en vinden alles geoorloofd.

    Wat jij zegt is waanzin :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik betwijfel nu of jij hem ooit gelezen hebt... Als je eens weet in hoeveel hoofdstukken word opgeroepen om ongelovige te doden?


    Ja,

    Maar in andere hoofdstukken staat weer.

    Ga niet slapen met een volle maag als je buurman honger heeft.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    As Ron Weasley once said: You need to set your priorities straight.

    Geloof mag nooit boven een mensenleven gesteld worden. Dat is wat nu in het midden oosten gebeurt, waarom talloze mensen zichzelf opblazen tussen onschuldige burgers. Het is de reden dat er een stuk of 6 kruistochten zijn geweest, de reden dat er talloze native americans zijn vermoord. De reden dat de IRA half Ierland heeft opgeblaze, de reden dat in Indonesie feestgangers worden aangevallen. Geloof boven levens is de reden voor bijna iedere burgeroorlog in afrika. The Lord's Army in Afrika verkracht en moord, en bevat vele kindsoldaten. Zij vechten namelijk om het Christendom te beschermen daar, en vinden alles geoorloofd.

    Wat jij zegt is waanzin :Y)



    Nee tuurlijk mag dat niet.

    Maar moet dan maar een heel geloof afgekapt worden?

    _O_ Dit topic. Hilarisch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)


    Nee tuurlijk mag dat niet.

    Maar moet dan maar een heel geloof afgekapt worden?


    Nee. Mensen moeten vrij zijn om te geloven wat ze willen. Maar ik trek zelf een grens als je gaat moorden uit het geloof.

    De Islam heeft een andere culturele achtergrond dan het Christendom, en botst daarom met onze cultuur. Het grotere probleem is echter dat sommige mensen zich te strikt aan de Koran houden. Dat is op zich niet zo'n probleem, daar heb je genoeg mensen van in andere geloven, en ook genoeg vreedzame moslims. Het probleem is echter dat een aantal van die moslims hun geloof, dat gebaseerd is op een moraal van 1400 jaar oud, willen opdringen aan de rest van de wereld.

    Dus nee, ik geloof niet dat een heel geloof afgekapt moet worden. Ik vind dat mensen bekeerd moeten worden met woorden, niet met kogels, en dat er niet meer moet worden gemoord uit naam van een geloof, welk geloof ook.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)


    Nee tuurlijk mag dat niet.

    Maar moet dan maar een heel geloof afgekapt worden?


    Get your facts straight, will you?! Wilders is tegen de fundamentalisten. Degene die zo ver gaan, dat ze mensen vermoorden voor hun geloof, omdat ze niet in hetzelfde willen geloven. Degene die scholen met onschuldige kinderen opblazen. Degene die de koran tot de letter volgen, met vreselijke gevolgen, die geloven dat iedereen die niet in de islam gelooft moet sterven. Echt serieus, doe in ieder geval research voordat je dingen gaat roepen die helemaal niet waar zijn.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 22:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lol dit liedje faalt te hard voor woorden. Ze overdrijven, naar mijn mening. --'


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een shitlied.
    En het is wel degelijk een bedreiging.


    Me so good.

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    C18 schreef:
    (...)
    Inderdaad, sterkt hij het steriotype alleen maar aan.
    Oh trouwens, die fundamentalisten mogen ze van mij wel afschieten, daar maak ik geen geheim van. Flikker een end op met je jihad, heb ik dan. Verkrachte vrouwen stenigen en wereldwijde hoofddoekplicht = kiss my bloody ass.
    Ja, ik word hier best link om :]


    Omg. Heb een beetje respect ervoor ja?

    C18 schreef:
    Bedreiging neem ik aan.

    Ik vind dat moslims zich vaak echt te snel op de tenen getrapt voelen. 'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Get what I mean? Dan heb ik echt de neiging om te zeggen: STFU, ga studeren, zoek een baan ipv slechte raps maken. Niet álle moslims, voor iemand me nog gaat zeggen dat ik aan het generaliseren ben, niet iedereen over één kam moet gaan scheren en blablabla.


    comfort in c h a o s

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    As Ron Weasley once said: You need to set your priorities straight.

    Geloof mag nooit boven een mensenleven gesteld worden. Dat is wat nu in het midden oosten gebeurt, waarom talloze mensen zichzelf opblazen tussen onschuldige burgers. Het is de reden dat er een stuk of 6 kruistochten zijn geweest, de reden dat er talloze native americans zijn vermoord. De reden dat de IRA half Ierland heeft opgeblaze, de reden dat in Indonesie feestgangers worden aangevallen. Geloof boven levens is de reden voor bijna iedere burgeroorlog in afrika. The Lord's Army in Afrika verkracht en moord, en bevat vele kindsoldaten. Zij vechten namelijk om het Christendom te beschermen daar, en vinden alles geoorloofd.

    Wat jij zegt is waanzin :Y)

    So true. _O_ Mooi verwoord ook.

    Maar het heeft geen zin wat je zegt, want met haar valt niet te discussieren omdat ze op de goede argumenten niet ingaat en pointless stuff aanhaalt.


    ars moriendi

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    I love you Tim