• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Hale schreef:
    Op het einde zegt hij:
    Geert zie dit niet als bedreiging maar als meningsuiting.

    Hij doet precies hetzelfde als Geert.


    Er is een verschil tussen je mening uiten en bedreigen. Geert Wilder heeft een mening, een ongenuanceerde mening die veel mensen tegen hem in het harnas jaagt, maar een die maar een mening is. Hij vraagt niemand om moorden te plegen, of iets anders wat buiten de wet valt. Hij stelt misstanden aan de kaak in de islam, komt met een stel oplossingen waarvan veel onuitvoerbar zijn, maar geen van allen zijn strafbaar voor zover ik weet.

    Roepen dat je iemand gaat vermoorden is niet echt hetzelfde geloof ik


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    Op het einde zegt hij:
    Geert zie dit niet als bedreiging maar als meningsuiting.

    Hij doet precies hetzelfde als Geert.


    Ja en dat vind ik echt heel laag van die gast, waarom zou hij zich verlagen naar het niveau van Wilders? Ik vind zelfs dat hij lager gaat dan Wilders, dit is geen mening uiten meer.


    Your make-up is terrible

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Er is een verschil tussen je mening uiten en bedreigen. Geert Wilder heeft een mening, een ongenuanceerde mening die veel mensen tegen hem in het harnas jaagt, maar een die maar een mening is. Hij vraagt niemand om moorden te plegen, of iets anders wat buiten de wet valt. Hij stelt misstanden aan de kaak in de islam, komt met een stel oplossingen waarvan veel onuitvoerbar zijn, maar geen van allen zijn strafbaar voor zover ik weet.

    Roepen dat je iemand gaat vermoorden is niet echt hetzelfde geloof ik


    Exactly my point.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Wat?! Hij doet precies hetzelfde als Wilders? x'D
    Okay, sorry, maar dat is gewoonweg hilarisch. Geert Wilders zegt niet dat iedereen maar doodmoet gaan, dat er aanslagen gepleegd moeten woorden, ze afgeschoten moeten worden of hun koppen er af gehakt moeten worden. Hóé doet hij in vredesnaam hetzelfde als Geert Wilders?


    DAMN! Ninja'd!
    Je zegt nog bijna hetzelfde ook! En daar dacht ik eindelijk iets slims te zeggen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ecanus schreef:
    (...)

    Wat?! Hij doet precies hetzelfde als Wilders? x'D
    Okay, sorry, maar dat is gewoonweg hilarisch. Geert Wilders zegt niet dat iedereen maar doodmoet gaan, dat er aanslagen gepleegd moeten woorden, ze afgeschoten moeten worden of hun koppen er af gehakt moeten worden. Hóé doet hij in vredesnaam hetzelfde als Geert Wilders?


    Hij uit ze mening.

    Ja op een niet zo slimme manier.

    maargoed.

    En wat zegt wilders dan.

    Mohammed was een barbar De koran moet verboden worden

    En blablabla.

    C18 schreef:
    Bedreiging neem ik aan.

    Ik vind dat moslims zich vaak echt te snel op de tenen getrapt voelen. 'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Get what I mean? Dan heb ik echt de neiging om te zeggen: STFU, ga studeren, zoek een baan ipv slechte raps maken. Niet álle moslims, voor iemand me nog gaat zeggen dat ik aan het generaliseren ben, niet iedereen over één kam moet gaan scheren en blablabla.


    ars moriendi

    Ecanus schreef:
    (...)

    Exactly my point.


    Let this day be remembered forever! Ecanus agrees with me! :Y)
    I'm still mad at you for ninja'ing me though >:C

    Anyway, er werd nog een liedje gepost, wie fso. Waar gaat dat over? Geen zin om het te luisteren, ik haat slechte rap


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Hij uit ze mening.

    Ja op een niet zo slimme manier.

    maargoed.

    En wat zegt wilders dan.

    Mohammed was een barbar De koran moet verboden worden

    En blablabla.


    De koran verbieden=iemand vermoorden?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    De koran verbieden=iemand vermoorden?


    Ik ben benieuwd of die eikel de koran ooit gelezen heeft.

    De islam is namelijk een heel vreedzaam geloof.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:48 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd of die eikel de koran ooit gelezen heeft.


    Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je stelt oproepen tot het verbieden van de koran gelijk aan een oproep tot/dreiging van moord. Meen je dat serieus? :8


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd of die eikel de koran ooit gelezen heeft.

    De islam is namelijk een heel vreedzaam geloof.


    Ik betwijfel nu of jij hem ooit gelezen hebt... Als je eens weet in hoeveel hoofdstukken word opgeroepen om ongelovige te doden?


    Your make-up is terrible

    Weetje, het heeft geen nut met jou te discussieren. Je begint over dingen die er niet toe doen, brengt argumenten aan, die helemaal niks met dit topic te maken hebben. Waar die gast over zingt is bedreiging, hoe je het ook wend of keert. En Wilders bedreigt niemand. Wedden, dat als iemand dit lied over een compleet willekeurig ander persoon zou hebben gemaakt, je het wél als bedreiging zou hebben gezien. Kom op nou zeg, je kunt niet ontkennen dat die gast Wilders niet bedreigt, dit gaat ver over de grenzen van meningsuiting heen.

    Oh, en niet eens te spreken over je gebrek aan research over je uitspraken =]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd of die eikel de koran ooit gelezen heeft.

    De islam is namelijk een heel vreedzaam geloof.


    Bullshit. Geloven zijn niet vreedzaam, of oorlogszuchtig. De koran roept net als het christendom en wss elk ander geloof op om ongelovigen te doden, en bevat net als de meeste godsdiensten stukken waarin gemoord wordt in naam van het geloof. Net zoals geloven goede dingen bevatten. Het zijn de gelovigen die de vreedzaamheid van een geloof bepalen. EEn heilige oorlog uitroepen, hetzij een kruistocht hetzij een jihad is niet vreedzaam.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ecanus schreef:
    Weetje, het heeft geen nut met jou te discussieren. Je begint over dingen die er niet toe doen, brengt argumenten aan, die helemaal niks met dit topic te maken hebben. Waar die gast over zingt is bedreiging, hoe je het ook wend of keert. En Wilders bedreigt niemand. Wedden, dat als iemand dit lied over een compleet willekeurig ander persoon zou hebben gemaakt, je het wél als bedreiging zou hebben gezien. Kom op nou zeg, je kunt niet ontkennen dat die gast Wilders niet bedreigt, dit gaat ver over de grenzen van meningsuiting heen.

    Oh, en niet eens te spreken over je gebrek aan research over je uitspraken =]


    Je vergeet het gedeelte waar ze bedreiging verkeerd spelde in de titel, dat vind ik ook een gebrek aan research (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je stelt oproepen tot het verbieden van de koran gelijk aan een oproep tot/dreiging van moord. Meen je dat serieus? :8


    Ok.

    Ik ben christen.

    Ik stel me voor dat ik in zijn schoenen sta.

    Dat de bijbel verboden word en dat ik me zelf niet meer kan zijn.