• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    C18 schreef:
    (...)
    Nu kan ik 't toch niet laten even spottend te glimlachen.
    Ik wens die gast succes om met z'n low class rap een boodschap te willen verkondigen, maar als ik Geert Wilders heette zou ik 'm in z'n gezicht uit gaan lachen. Zulke mensen zorgen ervoor dat mensen de islam minder en minder serieus gaan nemen en to be honest vind ik dat zo gek nog niet.
    'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Alsof die achterlijke gast niet iedereen over één kam scheert.


    ik vind het eigenlijk niet zo gek dat iedereen op Geert Wilders stemt
    ik heb ook op hem gestemd
    maar misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen, want nu gaan 'bepaalde mensen in dit topic' mij haten

    Ok.

    Ik heb wel de koran gelezen.

    En ja er staat in wat hoofdstukken dat je ongelovige moet doden maar dat valt in het niet bij al het vreedzame van het geloof.

    Hale schreef:
    Ok.

    Ik heb wel de koran gelezen.

    En ja er staat in wat hoofdstukken dat je ongelovige moet doden maar dat valt in het niet bij al het vreedzame van het geloof.


    Vandaar dat je al die extremisten heb natuurlijk. (: Die volgen al het vreedzame van het geloof op!


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    (...)
    Nu kan ik 't toch niet laten even spottend te glimlachen.
    Ik wens die gast succes om met z'n low class rap een boodschap te willen verkondigen, maar als ik Geert Wilders heette zou ik 'm in z'n gezicht uit gaan lachen. Zulke mensen zorgen ervoor dat mensen de islam minder en minder serieus gaan nemen en to be honest vind ik dat zo gek nog niet.
    'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Alsof die achterlijke gast niet iedereen over één kam scheert.


    Er gebeurd zoveel waar wij geen weet van hebben.

    En op een geven moment zijn de moslims dat zat.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Vandaar dat je al die extremisten heb natuurlijk. (: Die volgen al het vreedzame van het geloof op!


    Dat zijn gewoon mongolen die de koran van letter tot letter lezen en alles letterlijk nemen.

    Hale schreef:
    (...)

    Hij bedoeld het als een waarschuwing.
    Dat heeft hij zelf gezegd!

    Haha, zegt hij ook echt op een aardige manier als je het mij vraagt. Zo komt het niet echt over dat het een waarschuwing is. Hier en daar wat scheldwoorden en dan van: 'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd,' en koppen afhakken, etcetc. Ja, zo maken de meesten een goede indruk. Btw, this is just mij opinion. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hale schreef:
    (...)

    Er gebeurd zoveel waar wij geen weet van hebben.

    En op een geven moment zijn de moslims dat zat.


    en niet-moslims zijn het zat dat het altijd die moslims zijn die het gedaan hebben

    Hale schreef:
    Hij waarschuwt hem juist.
    Je doet een zelfmoordpoging geert,je kan liever van het dak springen. Of wil je liever kogels in je lijf hebben.
    Hij bedoeld niet dat hij gaat schieten.
    Maar dat iemand anders dat wel doet die geen goede moslim is en niet weet wat de islam inhoud.
    Dit is een waarschuwing wil je blijven leven dan moet je al je uitspraken terug nemen. En als je na me luisterd maak je een goede keus.
    Hij wil hem waarschuwen dat als hij door gaat hij niet lang meer te leven heeft maar niet dat hij de dader is.


    Hale, ik geloof zelf in de Islam en ik vind zelf al dat dit niet kan. Dus je hoeft echt niet voor hem op te komen. Je bedoelt het ofcourse goed dat je de Islam verdedigt, maar ik ga niet een gast verdedigen die niet kan spellen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zijn gewoon mongolen die de koran van letter tot letter lezen en alles letterlijk nemen.


    Als je het niet wist een 'mongool' is een gehandicapte mens, dus ik vind niet dat je de Moslims zo kunt noemen. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    en niet-moslims zijn het zat dat het altijd die moslims zijn die het gedaan hebben


    Maar wie wurgen/vermooden/schieten wij dan? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    Ok.

    Ik heb wel de koran gelezen.

    En ja er staat in wat hoofdstukken dat je ongelovige moet doden maar dat valt in het niet bij al het vreedzame van het geloof.



    hahahah laat me niet lachen, alsof je Arabisch kunt? Want je moet niet iets gaan lezen dat is vertaald. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als je het niet wist een 'mongool' is een gehandicapte mens, dus ik vind niet dat je de Moslims zo kunt noemen. ^^


    Zo noem ik de moslims ook niet maar wel die gasten die met bommen lopen.

    Uneventful schreef:
    (...)


    hahahah laat me niet lachen, alsof je Arabisch kunt? Want je moet niet iets gaan lezen dat is vertaald. ^^


    Ik heb hem in het nederlands gelezen?

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zijn gewoon mongolen die de koran van letter tot letter lezen en alles letterlijk nemen.


    En diegene van dat filmpje boven is er een van (: Blij dat je het zelf toegeeft.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb hem in het nederlands gelezen?


    De koran is geschreven in het Arabisch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.