• Part 1
    Part 2
    Part 3


    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:51 ]

    Endure schreef:
    ahaha, klopt, bij gebrek aan betere naam -wbw-
    Idd, misverstand. In wat ovor kolonie zitten ze nou? engels/Frans?

    Frans, heeft de kapitein beslist voor 'the talk'.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ace - Piraat.

    'Oke oke, het spijt me. Ik zal niks meer vragen wat me niet aan gaat. Ik vraag me alleen af waarom je mij meetrok. Tenzij je van plan was het ons hier aangenaam te maken,' voeg ik hoopvol toe. Abby kijkt me minachtend aan. Nee dus. Jammer. Maar het was altijd het proberen waard, toch? Ik ben al veel te lang niet meer met een vrouw naar bed geweest. Ik had mijn kans kunnen grijpen op Tortuga. Hé wacht! Die kans heb ik gehad! Ik denk terug aan Josephine en begin ogenblikkelijk te kwijlen. Haar blonde haar was zo heerlijk zacht, en haar huid.. En ze ruikt zo lekker. Ik wilde dat ik het lef had om haar aan te raken, om haar te omhelzen. Ze is prachtig en het hart klopt me al in de keel als ik aan haar denk. Ik slaak een zucht. Als ik het waag om haar te omhelzen kan ik een mes in mijn buik verwachten. Of de galg. Lastige keus.
    "Ze vertrekken. Ik denk dat ik nu wel de straat op kan zonder dat het me mijn kop kost, hoop ik." 'Tuurlijk. Niemand zal het in hun kop halen een jonge vrouw te ontvoeren. Behalve als ze je op de markt willen zetten,' voeg ik grijnzend toe. 'Of gewoon wat vermaak willen voor de nacht. Dat kan natuurlijk ook. Maar als dat schip geen kapitein heeft.. dan heeft het dus geen leider. En weet je wat dat betekent? Dat we als ratten naar binnen kunnen glippen en alles kunnen pakken wat we maar willen. Daar hou ik wel meer dan vijf goudstukken aan over.' Ze grijnst naar me, waarna ze zegt: "Laten we verder gaan. Hmm, misschien dat ik nog wel wat rum ga halen." Rum? Ik sterf van de dorst.
    'Ja. Laten we gaan. Tenzij we het op mijn manier doen, dat schip binnensluipen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    "Mocht je willen," zei ik met minachtende blik toen hij weer begon over het aangenaam maken. 'Tuurlijk. Niemand zal het in hun kop halen een jonge vrouw te ontvoeren. Behalve als ze je op de markt willen zetten,' zei Ace plots grijnzend en ik zuchtte. "Mij wel, ik weet het zeker. Als ze me zien ga ik eraan." Dat wist ik zeker, kom op.. Ik had hun Kapitein vermoord, ze waren toen vreselijk verbaasd geweest, sommigen leken respect te hebben maar de meesten waren toch woedend. Dat had ik kunnen zien aan hun ogen en zeg nou zelf, een moord plegen was geen daad waar je beloond voor werd, in de meeste gevallen. Ik slikte, ik had iemand vermoord en ik had het nog altijd niet geaccepteerd. Voorlopig moest ik er gewoon niet aandenken. Ik keek weer naar Ace en dacht na, het schip binnensluiten? Dat was gewaagd, maar het zou het schip wel flink helpen en ze liepen hier nu toch rond en ze hadden ook geen Kapitein. "Oké, we gaan naar hun schip, de meesten lopen nu hier rond dus als we het willen doen, moeten we het snel doen." Ik dacht na, we hadden vast meer mensen nodig als we veel wilden meenemen. In mijn gedachten ging ik de bemanning langs en bleef steken bij Tristan en de Kapitein. Tristan.. Tristan met zijn mooie groene ogen. Hij was stoer, maar ook weer erg lief. Nee he, mijn gedachten dwaalde te veel af. Gauw richtte ik me weer op Ace. "Gaan we met zijn tweeën? Dat is makkelijker ontsnappen, maar als we met meer gaan kunnen we meer spullen plunderen."

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 21:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze gaat toch niet sterven he? Is ie te leuk voor ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maxime - Dame.

    Pft, ik moet rustig ademen, ik voel dat er een brok in mijn keel zit, maar wil absoluut niet huilen. Al helemaal niet als Josephine zegt dat zijn hartslag nog normaal is en dat alles wel goed zou komen. Ik kan er niets aan doen, de tranen staan nu eenmaal al in mijn ogen.
    Josephine aait over mij hoofd en ik glimlach naar haar. 'Dankjewel,' zeg ik en ik schraap mijn keel. Eén hand laat de hand van Felix los, om de tranen even weg te vegen. De andere blijft zijn hand vast houden en mijn duim streelt over de rug van zijn hand. Dan kijk ik opnieuw naar Josephine. 'Ik vind het ontzettend lief wat je voor me doet. Maar het schip ligt nu stil en ik begrijp het als je aan land wil. Ik blijf liever hier, maar jij moet doen wat je wil doen.'


    everything, in time

    srry! Mijn Pc heeft een virus! -leve de telefoon! Maar q is ogal sloom nu-

    Arthur-Pirate-
    ik kijk toe hoe de meiden zich zorgen maken. Even glimlag ik,maar voordat ik mijn keel schraap zet ik weer een emotieloze blik op.
    'ik kan hier blijven,dan kunnen jullie het land op,als jullie willen. Ik ben pas geleden nog aan wal geweest,ik hoef niet zo nodig'

    Kjell-no pirate yet-
    Mijn leerling gaat helemaal op in de verhalen die ik hem vertel,waar ik me nog altijd over verbaas. Hij volgt me ook bijna overal. Ik word gek van dat joch,maar dat hoeft hij niet te weten. Met een snelle blik op mijn zakhorloge,wat ik voor de vijligheid aan mijn jasje vast heb zitten,besluit ik dat hij naar hij naar huis moet gaan. Hij gaat meteen,zoals hij altijd meteen naar mij luisterd: een van de weinige voordelen van het werk als leraar. Zelf besluit ik de pub maar eens te gaan bezoeken en begin daarheen te slenteren.


    why is always london so far away when you need it?

    :') wel een beetje onrealistisch aangezien alle piraten (en piratenmeiden?) uit jullie verhaaltje eruit zien als filmsterren en topmodellen. lol, zo zagen piraten eruit in die tijd; onverzorgd, goor en meedogenloos:




    En dus niet als Jared Leto x'D


    ars moriendi

    Dude.

    Het is een verhaal en er zijn nergens goede piraten plaatjes te vinden en trouwens, waar bemoei jij je mee? o_O'' Waar maak je je druk om zeg. Poeh. Nogal triest dat je hier je tijd aan verspild.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dude.

    Het is een verhaal en er zijn nergens goede piraten plaatjes te vinden en trouwens, waar bemoei jij je mee? o_O'' Waar maak je je druk om zeg. Poeh. Nogal triest dat je hier je tijd aan verspild.

    Lol dude, chill out. Iemand hier voelt zich vet aangevallen. :') Ik zeg alleen wat ik er van vind, ik verspil mijn tijd nergens aan en ik maak me al helemaal niet druk x'). Ik vind het gewoon nogal falend. (:


    ars moriendi

    Het is ook irritant als mensen gaan lopen zeiken om niks.
    Heb je er last van? Nee. Nou houd dan je mond erover ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Het is ook irritant als mensen gaan lopen zeiken om niks.
    Heb je er last van? Nee. Nou houd dan je mond erover ^^

    Noop, want dit is een forum en op een forum geef je je mening, meid (:


    ars moriendi

    Mjah, je hebt ook wel gelijk, maar het is meer voor de lol en niet zozeer om het heel waarheids getrouw te maken :p
    Zit Jared Leto er trouwens bij? X] Dat had ik niet eens door :']

    je mag gelijk hebben,dit is historisch incorect. Maarjah,who cares. Jij blijkbaar,maargoed. Uiteindelijk gaat het om de fun! Het is maar een rpg. En daarover gesproken,zullen we daar eens mee verder gaan?


    why is always london so far away when you need it?

    Ik wil wel, maar ik wacht op sam :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ah~
    Ik snap'm. Ik wacht op iets om op in te spelen. Maar er is al een verhaal gesetteld,en het valt me wat moeilijk om er met een nieuw karakter tussen te komen...maar ik doe m'n best XD


    why is always london so far away when you need it?