• Part 1
    Part 2
    Part 3


    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:51 ]

    Prongs schreef:
    Maar, wat doen die Engelse mariniers daar dan? Franse en Britten waren toen niet al te dikke vrienden, lijkt me. Of wissel ik twee tijdsperioden om?


    Goede vraag!:3 Maar deze dames waren ook Engels, terwijl ze onderweg waren naar vrienden in Frankrijk, dus het kán wel.:'D


    everything, in time

    Haha, het is een verhaal, ik denk dat we niet té veel op details moeten gaan letten. Trouwens, POTC klopt ook van geen kanten, daar halen ze allerlei tijden enzo door elkaar, maar daar merk je vrijwel niks van. Van dit dus ook niet denk ik, ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Progeny schreef:
    (...)

    Goede vraag!:3 Maar deze dames waren ook Engels, terwijl ze onderweg waren naar vrienden in Frankrijk, dus het kán wel.:'D

    Sure, maar vrienden en soldaten zijn iets heel anders c: Naja, ik ga niet muggenziften, ze zullen daar ook wel gestrand zijn na de storm. Volgens mij was er geen oorlog either. Gewoon een heel stevige rivaliteit. Als ik me niet vergis was Engeland in die periode erg paranoia omdat ze hun macht aan het verliezen waren. Daarom hadden ze een énorme marinevloot c:

    Sorry, ik lul graag over geschiedenis ;x

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:27 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Maar, wat doen die Engelse mariniers daar dan? Franse en Britten waren toen niet al te dikke vrienden, lijkt me. Of wissel ik twee tijdsperioden om?


    Nope, je hebt gelijk, was ik ook al aan het denken. Maar Endure had ze al in haar stuk laten opdraven, dus ja.

    Weet je, ik ga ze schrappen in mijn stuk (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:41 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Prongs schreef:
    Sorry, ik lul graag over geschiedenis ;x

    Amen!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:43 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Sid schreef:
    (...)

    Nope, je hebt gelijk, was ik ook al aan het denken. Maar Endure had ze al in haar stuk laten opdraven, dus ja.

    Weet je, ik ga ze schrappen in mijn stuk (:

    Je kan ook altijd Franse soldaten gebruiken c; Minder goeie kwaliteit, maar ze kunnen er mee door c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sid schreef:
    (...)

    Nope, je hebt gelijk, was ik ook al aan het denken. Maar Endure had ze al in haar stuk laten opdraven, dus ja.
    Weet je, ik ga ze schrappen in mijn stuk (:


    Ik heb geen eenkeer een nationaliteit genoemd hoor x] In geen één van mijn stukken btw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prongs schreef:
    (...)
    Je kan ook altijd Franse soldaten gebruiken c; Minder goeie kwaliteit, maar ze kunnen er mee door c:


    Bwa, in het originele 'Tristan zet het op een zuipen' kwamen er geen soldaten. Maar Simone had voorgesteld om ze te laten langskomen en ik dacht, ik ga niet beginnen over geschiedenis, maar nu jij bent begonnen, spring ik mee op de kar (:
    Sorry Simone! ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb geen eenkeer een nationaliteit genoemd hoor x] In geen één van mijn stukken btw.


    Ik dacht dat je die dudes van Abby's schip bedoelde? Dat zijn toch Engelsen?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Duuuude, ik heb nooit wat gezegd over soldaten x'D

    @Die gassies van dat schip zijn van james' schip en ik weet niet uit welk land James komt en heb nooit nationaliteiten genoemd ;D


    >Heel off-topic gelul, ahaha x]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sid schreef:
    (...)

    Bwa, in het originele 'Tristan zet het op een zuipen' kwamen er geen soldaten. Maar Simone had voorgesteld om ze te laten langskomen en ik dacht, ik ga niet beginnen over geschiedenis, maar nu jij bent begonnen, spring ik mee op de kar (:
    Sorry Simone! ;x

    Wat een titel c: Tristan zet het op een zuipen, genius. Ugh ik moet Feel zichzelf maar eens laten voorstellen, anders moet ik Tristan voor de rest van het RPG 'de Havenmeester' blijven noemen x'D En hij moet dat Wanted-papier nog vinden ;x Gee, misschien moet ik meneer maar wakker maken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Endure schreef:
    Duuuude, ik heb nooit wat gezegd over soldaten x'D

    In mijn gastenboek toch? Nu ben ik echt in de war :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    In mijn gastenboek toch? Nu ben ik echt in de war :')


    Gassies van james'schip. x'D
    [je weet wel wie james is he? xd]

    Anyways. Ik zei dat het misschien leuk was als Tristan die gozers van dat schip tegen het lijf liep en ze dan hoorde lullen over Abby omdatze haar zoeken ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Duuuude, ik heb nooit wat gezegd over soldaten x'D

    @Die gassies van dat schip zijn van james' schip en ik weet niet uit welk land James komt en heb nooit nationaliteiten genoemd ;D


    >Heel off-topic gelul, ahaha x]


    James klinkt heel Engels, maar misverstanje dan :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ahaha, klopt, bij gebrek aan betere naam -wbw-
    Idd, misverstand. In wat ovor kolonie zitten ze nou? engels/Frans?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.