• Ik heb rollen nodig voor mijn One Direction verhaal: Names written in their minds


    Over de hele wereld verdwijnen er kinderen spoorloos. ’s Nachts verdwijnen ze en er wordt niets meer van ze vernomen. Grote zoekacties zijn gestart en de verdwijningen worden met elkaar in verband gebracht. Er wordt gedacht aan een internationale bende, maar dan blijven er nog vragen over. Waar blijven de kinderen? En wat is het doel er achter?


    Rollen:
    #4 vriendinnen van de jongens, ik kies wie van de jongens.
    -Everdeen
    -Bro
    -Zaynette
    -Fifteen
    #Jongens en meiden tussen de tien en eenentwintig.
    De rest van de rollen zal ik hiervoor gebruiken (:


    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Ik wil personages uit allemaal verschillende landen.
    Geboorteplaats:
    Karakter: Hoeft niet uitgebreid. Ik wil één karaktertrek die jou personage typeert en dat uitgewerkt, graag. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto voldoet, het liefst een bekend persoon en de naam erbij vermeld.
    Extra: Alles wat jij belangrijk vindt. Kan van alles zijn van thuissituatie tot studie tot hobbies. Wees creatief.
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    #4 vriendinnen van de jongens, ik kies wie van de jongens.

    Volledige naam: Hayleigh Milagross Sosovica
    Leeftijd: 17 going on 18.
    Nationaliteit: Hongaars
    Geboorteplaats: Boedepest
    Karakter: uitbundig
    Uiterlijk:


    Mary Kate Olsen.
    Extra: Ze studeert fotografie, en daarnaast zingt ze in een bandje. Het bandje is echter zo klein, dat ze geen naam hebben maar dat maakt haar niks uit. Zingen is een hobby. Ze weet nog niet zeker wat ze wil worden, want ookal vind ze fotograferen erg leuk, ze twijfelt of ze tog niet iets liever met kleine kinderen wil doen. Haar vader en moeder zijn na 30 jaar nog altijd gelukkig getrouwd, maar trekken zich niet bijzonder veel aan van hun dochter. Natuurlijk steunen ze haar met alles, en kan ze altijd thuis komen, mochten er problemen zijn, maar het liefst hadden ze een wat rustiger kind gehad. Met een wat meer ingehouden levenstijl.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:01 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vul hem morgen in, Liek! Ik zit nu op mijn mobiel, dus dat gaat een beetje lastig :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vul hem straks rond 4 uur in omdat dat sexy is(joehoe) en omdat ik nu geen tijd heb.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Volledige naam: Calypso Caitleigh Hale
    Leeftijd: 16(?)
    Nationaliteit: Grieks
    Geboorteplaats: Sparta (Griekenland)
    Karakter: Calypso is te prettig om naast je te hebben, ze is behulpzaam en aardig, en kan 3 uur lang tegen je aan kletsen, ze heeft heel veel energie en weinig slaap nodig. Maar ze is heel nederig, als ze iets fout zegt is het meteen sorry,sorry,sorry. En als ze een compliment krijgt weet ze niet zo goed hoe ze daarmee om moet gaan. Maar haar schoonheid en vriendelijke lach verhullen meestal hoe bang ze is, ze is bang om mensen pijn te doen, om ze te kwetsen. En dat schept haar hele karakter, bang&Nederig, maar vrolijk om dat te verhullen.
    Uiterlijk:

    Avril Lavigne
    Extra: Calypso heeft hele rijke ouders maar die niks om haar geven alleen om hun geld, Calypso werd vroeger ook mishandeld thuis nu minder omdat haar vader weer meer werkt en met zijn geld bezig is. Calypso is helemaal niet verwend.

    Ik vul morgenochtend vriendin van Harry voor je in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Morgen vul ik een rol voor je in! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    stuur me een bericht als het online staat.

    ik neem dan een abo.


    -

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Alyssa Rose Lopez
    Leeftijd: 16 , wordt 17
    Nationaliteit: Amerika
    Geboorteplaats:New York
    Karakter: Ze is een echte bitch.
    Ze vernedert je , Ze scheldt je uit en ze is niet bang je in elkaar te slaan. Ze houdt van feesten , En ze drinkt dan niet weinig.
    De enige waar ze aardig tegen is zijn haar vrienden , En de jongen die ze op dat moment leuk vind.
    Haar arrogantie is nog erger geworden toen ze cheerleading captain werd.
    zelfs tegen haar ouders is ze gemeen. Toch krijgt ze het voor elkaar telkens nieuwe dingen te krijgen.
    uiterlijk:






    naya rivera
    Extra: Haar ouders zijn rijk , En werken veel.
    Daarom moest haar broer tot haar 8e op haar passen.
    Vanaf haar 8e kan ze al voor zichzelf zorgen.
    Op haar 15e werd ze cheerleader-captain.
    Ze heeft haar hele leven al in een villa in New York gewoond.
    Ze wil voor visagiste studeren.
    Waarschuwen? Is goed.


    El Diablo.

    Rol: vriendin of 1 normaal meisje
    Volledige naam: Samira Rose Valentiné
    Leeftijd: Samira is 17 jaar en verjaart op 18 Juni
    Nationaliteit: Brits
    Geboorteplaats: Liverpool, Upper Parliament Street
    Karakter: Samira is een vrolijk meisje die ook heel bijdehand kan zijn. Ze heeft veel haters maar ook veel liefhebbers, verder is ze zeer muzikaal en doet covers op youtube. Ze heeft ook een eigen liedje dat heet gift of a friend. Deze heeft ze gemaakt voor de film van haar broertje.


    Uiterlijk:

    Demi Lovato
    Extra: Samira heeft een erge ziekte moeten doorstaan maar is daar overheen gekomen. Ze is van plan om danseres te worden en dan in alle theaters van de wereld te staan. Ze zit op de dansacademie in London en is daar heen gegaan met haar broer die voor arts ging studeren op de universiteit.
    Waarschuwen? Graag

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    Firm believer of all that is magic

    Carolinehale schreef:
    Ik vul morgenochtend vriendin van Harry voor je in!


    Mag ik even bijdehand zijn, er staat daarboven. 'Ik kies de vriendjes'


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Vriendin van de jongens
    Volledige naam: Livia Dance Forrest
    Leeftijd: 17 jaar
    Nationaliteit: Amerikaans
    Geboorteplaats: New York
    Karakter: Livia heeft een groot probleem: haar woede. Ze kan het niet altijd beheersen, wordt soms om de kleinste dingetjes al kwaad en vliegt iemand gemakkelijk aan. Verder is ze wel lief en wilt mensen graag helpen. Soms kan ze ook verschrikkelijk dom uit de hoek komen en gemene opmerkingen maken als ze boos op iemand is.
    Uiterlijk: Personage: Morgan Matson
    Extra: Livia heeft haar vader kortgeleden verloren aan een auto-ongeluk waarvan zij denkt dat zij de schuldige is. Zij reed en iemand reed door rood, waardoor zij in het ziekenhuis belandde en haar vader overleed. Ze heeft haar studies opgegeven en is nog opzoek naar een nieuwe studie, alhoewel het dankzij het verlies niet echt snel gaat. Ze houdt van schrijven en schrijft haar gevoelens vaak in een dagboek op. Ook zal ze de eerste tijd nogal gesloten zijn tegenover mensen, maar opent wel langzaam (gelijk een boek) als ze de persoon beter kent.
    Waarschuwen? Mag wel.


    :D

    Ik ga er straks eentje voor je invullen.(: Ik heb nu niet zo'n zin.;p


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vul deze namiddag in.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Eén van de vriendinnen van een jongen.
    Volledige naam: Emiliya Katerina Vargova
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Emiliya is Bulgaars.
    Geboorteplaats: Varna, Bulgarije
    Karakter: Koppig. Emiliya is een ongelofelijk koppig iemand. Als ze iets in haar gedachten heeft, moet het gebeuren. Koppig is zowel negatief als positief bij haar. Zo wijkt ze niet af van haar mening, wat best positief is en kan ze ook haar willetje door drammen. Langs de andere, en negatieve kant, is koppig zijn ook haar meest negatieve eigenschap. Als ze weer eens koppig is, kan ze ongelofelijk boos worden en die boosheid kan wel dagen in haar zitten.
    Uiterlijk: Klik - Nina Dobrev
    Extra: Zeven jaar geleden, toen Emiliya 10 was en haar broertje 5, waren beide kinderen buiten aan het spelen toen ze opeens zagen dat hun ouders mee werden genomen door enkele mannen. Blijkbaar hadden ze enorme schulden, konden ze die niet terug betalen en werden ze daarom meegenomen. Emiliya heeft haar ouders daarna nooit meer gezien en woont sinds die dag bij haar grootouders, samen met haar broertje.
    Verder houdt Emiliya van lezen, schrijven en piano spelen.
    Waarschuwen? Mag.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 11:06 ]

    Rol: Vriendin van één van de jongens
    Volledige naam: Elena Maria Ortéga Sánchez
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Spaanse
    Geboorteplaats: Valencia
    Karakter: Elena is een onhandig meisje. Ze laat snel dingen vallen, loopt tegen deuren en tafels, snijdt haarzelf per ongeluk als ze aan het koken is, noem maar op. Ze is wel altijd heel vrolijk, ze ziet alles altijd heel positief en alles is leuk en mooi. Ze is verder ook heel naïef en verwend.
    Uiterlijk:


    Emma Charlotte Duerre Watson
    Extra: Ze heeft vanaf haar derde alleen met haar vader gewoond. Haar moeder is overleden aan een onbekende ziekte en ze is enigst kind. Haar vader en Elena verhuisden naar Barcelona toen Elena vijftien was. Haar vader kreeg een rol aangeboden bij het Camp Nou stadion, manager van FC Barcelona. Elena is opgevoed met voetbal, ze voetbalt zelf ook. Ze krijgt daardoor veel mannelijke aandacht.
    Toen ze op haar zestiende klaar was met de middelbare school, is ze samen met haar beste vriendin Nora naar Londen verhuisd om te studeren. Ze studeert nu geneeskunde.
    In Londen leerde ze nu ook haar toekomstige vriend Zayn kennen.
    Waarschuwen? OHMYGOD JAAA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John