• Part 1
    Part 2
    Part 3


    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

    Overig:
    King George,Carlos (Dief)

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:51 ]

    tristan loopt richting pub, bots tegen hem op? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    goed idee. Kjell is ook die richting op aan't gaan XD
    Nu ie eindelijk zijn leerling kwijt is XD
    Maarjah,waarom zou kjell zo onoplettend zijn om tegen iemand op te lopen... Hij is een welopgevoedde hoegopgeleide,hij zou toch beter moeten weten....


    why is always london so far away when you need it?

    afgeleid door mooie vrouw of wat anders? En dan boem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je wilt, kan ik ook doen dat Josephine en Maxime Felix naar buiten dragen, dan kun je doen alsof je dat ziet en hen helpen, dat Felix dan naar het ziekenhuis moet? Hij is tenslotte nog steeds bewusteloos, de arme man!D:


    everything, in time

    Haha, dat kan ook wel ja :3
    Moet ik aanpassen?

    Josephine
    Ik schud heftig mijn hoofd. "Nee Maxime, ik blijf bij jou. Bovendien durf ik toch niet alleen de straat op, zeker niet nu het donker is." En Ace is niet hier om mee te gaan, denk ik en ik denk weer aan Tortuga. Het was fijn om bij hem te zijn, en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Eigenlijk is Ace best wel mooi, nu ik er over na denk. Ik giechel om mijn eigen gedachten en kijk beschaamd op als ik me realiseer dat Maxime en Arthur me allebei verbaasd aankijken. "Ik kan hier blijven, dan kunnen jullie het land op, als jullie willen. Ik ben pas geleden nog aan wal geweest,ik hoef niet zo nodig." Ik glimlach, en schud mijn hoofd. "Dat is ontzettend aardig van u, maar we blijven echt liever hier. Voelt u zich niet bezwaard om te gaan."

    Olivier
    Chagrijnig loop ik door de stad, met mijn handen in mijn zakken. Ik schaam me omdat ik me zo liet gaan tegen over Tristan, en ik wil nog steeds weten wie Abby heeft aangevallen. Ik loop een straat vol winkels in en mijn ogen zoeken een kruidenier. Nu we zo veel spullen overboord hebben gesmeten kan ik maar beter meteen beginnen met nieuwe kopen. Ook al zou ik nu liever naar een pub gaan om mijn zorgen weg te drinken.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 16:38 ]

    Tristan zit al in een kroeg en is al vrij ver weg ook :')
    (En zijn foto is niet Jared Leto voor de duidelijkheid :Y) )
    Ik post nog wel iets binnenkort, maar ik heb het nu een beetje druk met school en bitter weinig inspiratie (;

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:42 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil graag meedoen!!
    Ik wil dan graag meedoen als King George van Engeland, want er is nog geen koning.
    Foto: klikbaar
    beschrijving: koning George is een vrolijke, slimme en welvarende man die wel houd van een puddingbroodje.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Alsof Bill Kaulitz met zijn tweelingbroer naar bed gaat, of een totaal onbekend Nederlands meisje spontaan het vriendinnetjes wordt van Bieber tijdens zijn concert. Dat is wat we hier doen, dingen bedenken en romantiseren. Besides, ik heb niet echt geen zin in geschiedenisles in m'n vrije tijd. M'n autotheorie leren is ruim voldoende (krul).

    Ace - Piraat.

    'Spullen die als we met twee man gaan van ons zullen zijn. Geloof me, die andere dekzwabbers zouden er toch alleen maar met onze buit vandoor gaan.' Zonder een verdere waarschuwing glip ik vanachter het muurtje vandaan en wandel op mijn dooie gemak richting het schip. Een paar mannen zijn aan het inladen, en de loopplanken verraden dat de rest wel aan wal moet zijn. Het grootste probleem is nu hoe we binnen komen. 'Goed. Dit is het plan. Ik besluip die linker, jij de rechter. Ik neem aan dat je weet hoe je iemands keel door moet snijden?' Ik wacht niet op antwoord, aangezien de vreugde en de opwinding zich zo langzamerhand meester van me maken. 'Mooi. Tijd voor actie.' Rustig loop ik op de man af.
    'Hallo, zijn jullie soms verdwaald?' vraag ik. 'Waar heb je het over, miezerig scharminkel. Weg van dit schip.' Ik haal mijn schouders op. 'Verkeerde antwoord.' En ik grijp hem bij zijn keel vast en laat hem kennis maken met mijn mes. Dat ging soepel. 'Abby, nu!' roep ik, als teken dat zij haar deel moet doen, voor de ander - die me nu veel te geschokt kijkt om ook maar iets te doen - de kans krijgt om zich uit de voeten te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tristan - Piraat.
    Ik strompel de kroeg uit, om de 3 meter steunzoekend bij alles wat ook maar enigzins vast zit. Ik ga een keer onderuit omdat het ding wat ik wou beetnemen geen ton maar een ezel was, die geschrokken de straat uitgaloppeerd. Hardop vloekend kom ik recht -gelukkig zijn er geen kolonialen in de buurt - en je weet niet hoeveel moeite dat me kostte. Ik besluit de tegenovergestelde kant van de ezel op te gaan en kom terecht op een marktje. Of toch de restanten ervan, want de kooplui zijn volop bezig hun kramen op te ruimen. Ik zwalp er een beetje tussen tot een of andere vent me aanklampt en een hele uitleg begint te doen over zijn werk en hoe vakkundig hij wel niet is. Ik haal mijn schouders op en laat me meetronen naar zijn atelier, waar ik het ontwerp kies wat me het meest bevalt. Met een brandende schouder en bijna geen geld meer zet hij me wat later weer behulpzaam hardhandig op straat. Ik kan niet eens zien of zijn vakwerk wel zo vakkundig is als hij beweerde, maar het kan me niets schelen.
    Dronken zijn is echt het beste gevoel in de wereld: alles is ongecompliceerd en aantrekkelijk, de koppijn en problemen neem ik er achteraf altijd wel bij.
    Bij verschillende mensen steun zoekend, zet ik mijn weg voort. Er zaten nog 2 of 3 shagjes in het doosje en ik ga me een rustig plekje zoeken om die verder soldaat te maken. Uiteindelijk kom ik uit in de haven, waar ik me direct tegen een muur laat neerzakken en een shagje probeer te rollen. De tabak valt er steeds tussenuit, maar uiteindelijk lukt het me toch om iets wat er op lijkt te rollen. Ik glimlach met gesloten ogen: wat is het leven toch heerlijk zo.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tinne, je stukje was gewoon goed hoor :'D Aha, hoezo geen inspiratie.
    En wauw Sam, die eerste zin moest ik toch een aantal keer lezen voordat ik hem begreep, haha x]

    Sam, omdat ik me de pleurus verveelde heb je hier ogneveer 1000 woorjdes ;D Ik verveelde me zo erg en dacht; whua, ik ga schrijven. En toen kwam er allemaal onzin en toen ineens boem. Zoveel.

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    "Dat is waar," stemde ik toe toen hij zei dat we beter met zijn tweeën konden gaan. De rest van de bemanning bestond voornamelijk uit onbetrouwbare lui. Ook al leek Ace me eerst ook nooit zo betrouwbaar, maar om de een of andere reden vertrouwde ik hem nu wel. Toen hij achter het muurtje vandaan ging volgde ik hem gauw en liep rustig mee, toch voelde ik de zenuwen door mijn lijf gieren. Wat als ze me herkende? Ze waren mijn gezicht zeker weten niet vergeten, god, waar was ik aan begonnen? Ik wilde me niet laten kennen en goederen hadden we momenteel ook nood aan. 'Goed. Dit is het plan. Ik besluip die linker, jij de rechter. Ik neem aan dat je weet hoe je iemands keel door moet snijden?' zei hij plots, ik had er niet aan gedacht dat ik ook iemand zou moeten vermoorden. Ik kon niet weer iemand doden, alleen James was al erg genoeg geweest! Helaas kwam Ace al in actie, nu kon ik niet meer terug, ik mocht hem niet laten zitten. Hoe verdrietig of bang je ook bent, laat het nooit aan iemand merken, dat kunnen ze tegen je gebruiken Dat zinnetje dat me zo vaak was verteld galmde door mijn hoofd. Het zorgde ervoor dat ik al gauw achter de man stond met mijn mes tegen zijn keel gedrukt, maar plots twijfelde ik. "Abby, nu!" Hoorde ik en toen ik even opzij keek zag ik de man dood bij Ace's voeten liggen. Ik huiverde bij het aanzien, bij de levenloze blik en het bloed.

    Op de avond dat ik James vermoordde ging het makkelijker, ik had zoveel haat en woede gevoeld, maar ik wist toen ook dat ik geen keus had.. Behalve dat had de adrenaline er ook bij geholpen, maar nu had ik het gevoel dat die man niet dood hoefde. De man maakte handig gebruik van mijn twijfeling en voordat ik het wist lag ik op mijn rug op de grond met de man boven op me, de pijn schoot door mijn rug heen en was ondragelijk. Dat kwam vooral omdat ik geen zalf en verband om had, stom van me! Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang en mijn gezicht vertrok van de pijn, die verdomme zweepslagen ook. "Kijk eens wie we hier hebben, de laffe moordenaar," zei de man, en toen ik hem aankeek zag ik hoe hij vals grijnsde. Plots herkende ik hem, hij was diegene die de sneeën in mijn arm had gekerfd en erom had gelachen ook. "Ach gut, heeft James je ook nog eens toegetakeld?" vroeg hij toen, met nogal altijd diezelfde grijns. Blijkbaar had hij door dat ik pijn had. "Dat was ook zijn specialiteit, zweepslagen," ging hij verder, zijn stem kalm maar erg kil, "maar nu kan hij dat niet meer omdat jij hem zo nodig moest vermoorden! Dit is je verdiende loon kreng." Dreigend hield hij een mes tegen mijn keel, waarom hielp niemand me nou?! Ik keek de man aan en hij keek minachtend terug, ik kon zien dat hij genoot van zijn machtspositie. "Zal ik anders je andere arm ook bewerken? Dat verdien je wel."
    "Houd op," onderbrak ik hem, het kwam er niet erg overtuigend uit, maar juist zacht, zwak en twijfelend. Hij ging dan ook vrolijker door over wat voor achterbaks kreng ik wel niet was, hoe ik het in mijn hoofd haalde James te vermoorden en dat ik nog wel in de hel zou belanden. Hij maakte me zo woedend en toen ik terugdacht hoe hij met alle plezier de sneeën in mijn arm had gekerfd terwijl ik het uitgilde van de pijn voelde ik de woede groeien. De haat brandde in mijn borstkas. "Kappen!" beet ik hem kwaad toe toen hij nog steeds door ging en voordat ik het zelf doorhad had ik mijn mes in zijn buik geboord, hij was te geschrokken om te reageren.

    Even was ik zelf ook geschrokken en wist ik niet wat te doen, toen duwde ik hem gauw van me af. Ik stond op en haastte me het schip binnen terwijl ik Ace onderweg gauw meetrok. In de gang liet ik hem los en bleef staan, voorzichtig leunde ik tegen een muur en keek naar mijn handen. Ze trilden en dat was niet het enige wat trilde, ik trilde over mijn hele lichaam merkte ik nu. Alweer, ik had het wéér gedaan.. Ik voelde me een vieze moordenaar. Erg voorzichtig liet me via de muur op de grond zakken en keek met grote ogen naar de andere muur tegenover me. "Verdomme!" Uit pure frustratie sloeg ik met mijn vuist op de grond. Alweer had ik iemand vermoord, waarom voelde ik me zo schuldig? Hij had me woedend gemaakt, me gepijnigd en uitgedaagd. Hij verdiende het gewoon. Misschien kwam het omdat ik een maand geleden nog thuis zat, braaf en onschuldig. Oké, ik glipte weg en was behoorlijk brutaal, maar ik had nog nooit iemand wat aangedaan. Ik trok mijn knieën op en voelde voor het eerst sinds jaren tranen opkomen. Het gene wat net gebeurd was, was de druppel geweest die de emmer over liet lopen. Het verdriet en de angst die ik al die jaren gekoesterd had.. Ik verborg mijn gezicht in mijn nog altijd trillende handen. Ik verlangde gewoon naar een beetje troost en liefde, iets wat ik nooit had gehad en op dit moment vreselijk hard nodig had. Beetje bij beetje werden mijn wangen natter door de tranen die ik nu liet lopen. Houd je sterk, ze konden de pot op, ze waren hier niet om me erop te wijzen en me ervoor te straffen. Al gauw was ik alles om me heen vergeten, dat ik op een vreemd schip zat en dat Ace er was. Het voelde alsof ik alleen was, zo vreselijk alleen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Holy cow, waar haal je het vandaan? :'D

    Dunno, verveelde me de pleurus en toen dacht ik; Laat ik Ace eens pesten met een situatie waar hij zich wss geen raad mee weet ;D
    Mwhaha :X Dus succes Sam [aa]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dief

    Name: Carlos 'Cutter' Jonéz
    Age: 17
    Karakter: Carlos is een door zichzelf opgevoede jongeman, naast zijn ruige heeft ie ook een erg zachte kant. Deze komt pas na voren als ie je goed kent en erg mag. blabla
    Uiterlijk:


    Familie: geen
    Verleden: Carlos was stiekem mee gevaren met een groep piraten, na zij hier achter kwamen is ie van het schip afgegooid en hier aangestrand. Hij vond hier een baan en werd door zijn rumgebruik snel onslagen.


    Ik wist echt verder niks meer?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 22:30 ]


    We're all mad here.

    Uiterlijk beschrijven ofzo? :P Iets over zijn verleden, familie, waarom zwerft ie nu rond in Afrika? :'D (Daar zijn ze aangemeerd) En dat is btw Franse kolonie ;D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    King George - Koning

    En ineens werd hij klaarwakker, in het ruim van het schip. Hij zag de ketens waarin hij zat vastgebonden.
    ''Verdomme'' zei hij terwijl hij een plekje zocht waar hij eventueel kon ontsnappen.
    ''Hallo George'' zei een vreemd iemand. Wie was die sul toch?
    ''zo makkelijk zijn wij niet te verslaan''. Verhip, een van de piraten! ''Wie ben jij?'' vroeg George. ''Jouw ergste vijand: Oliver.'' ''Wil je me laten gaan?'' vroeg George
    ''Dacht je echt dat die vraag zou helpen?'' vroeg Olivier ongelovig.
    ''Nou, niet geschoten is altijd mis!'' King George lachte.
    ''Maareh... Ik heb nogal honger, hebben jullie wat lekkers? Zoals een broodje...'' *probeerde lach te onderdrukken* ''of twee!''
    Hij barstte in lachen uit.
    ''Genoeg!'' zei Olivier, ''wie niet luisteren wil moet voelen!''
    En toen werd alles weer zwart.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!