• Part 1
    Part 2
    Part 3

Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby(Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat), Tristan (Piraat), Arthur (Piraat),Kjell (Piraat),Natambu (Piraat),Alice/Sarah Kate Smith

Overig:
    King George,Carlos (Dief)

Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

SOUNDTRTACK

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:51 ]

Tinne, je stukje was gewoon goed hoor :'D Aha, hoezo geen inspiratie.
    En wauw Sam, die eerste zin moest ik toch een aantal keer lezen voordat ik hem begreep, haha x]

Sam, omdat ik me de pleurus verveelde heb je hier ogneveer 1000 woorjdes ;D Ik verveelde me zo erg en dacht; whua, ik ga schrijven. En toen kwam er allemaal onzin en toen ineens boem. Zoveel.

Abby (Abigail Rosaline Valence)
    "Dat is waar," stemde ik toe toen hij zei dat we beter met zijn tweeën konden gaan. De rest van de bemanning bestond voornamelijk uit onbetrouwbare lui. Ook al leek Ace me eerst ook nooit zo betrouwbaar, maar om de een of andere reden vertrouwde ik hem nu wel. Toen hij achter het muurtje vandaan ging volgde ik hem gauw en liep rustig mee, toch voelde ik de zenuwen door mijn lijf gieren. Wat als ze me herkende? Ze waren mijn gezicht zeker weten niet vergeten, god, waar was ik aan begonnen? Ik wilde me niet laten kennen en goederen hadden we momenteel ook nood aan. 'Goed. Dit is het plan. Ik besluip die linker, jij de rechter. Ik neem aan dat je weet hoe je iemands keel door moet snijden?' zei hij plots, ik had er niet aan gedacht dat ik ook iemand zou moeten vermoorden. Ik kon niet weer iemand doden, alleen James was al erg genoeg geweest! Helaas kwam Ace al in actie, nu kon ik niet meer terug, ik mocht hem niet laten zitten. Hoe verdrietig of bang je ook bent, laat het nooit aan iemand merken, dat kunnen ze tegen je gebruiken Dat zinnetje dat me zo vaak was verteld galmde door mijn hoofd. Het zorgde ervoor dat ik al gauw achter de man stond met mijn mes tegen zijn keel gedrukt, maar plots twijfelde ik. "Abby, nu!" Hoorde ik en toen ik even opzij keek zag ik de man dood bij Ace's voeten liggen. Ik huiverde bij het aanzien, bij de levenloze blik en het bloed.

Op de avond dat ik James vermoordde ging het makkelijker, ik had zoveel haat en woede gevoeld, maar ik wist toen ook dat ik geen keus had.. Behalve dat had de adrenaline er ook bij geholpen, maar nu had ik het gevoel dat die man niet dood hoefde. De man maakte handig gebruik van mijn twijfeling en voordat ik het wist lag ik op mijn rug op de grond met de man boven op me, de pijn schoot door mijn rug heen en was ondragelijk. Dat kwam vooral omdat ik geen zalf en verband om had, stom van me! Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang en mijn gezicht vertrok van de pijn, die verdomme zweepslagen ook. "Kijk eens wie we hier hebben, de laffe moordenaar," zei de man, en toen ik hem aankeek zag ik hoe hij vals grijnsde. Plots herkende ik hem, hij was diegene die de sneeën in mijn arm had gekerfd en erom had gelachen ook. "Ach gut, heeft James je ook nog eens toegetakeld?" vroeg hij toen, met nogal altijd diezelfde grijns. Blijkbaar had hij door dat ik pijn had. "Dat was ook zijn specialiteit, zweepslagen," ging hij verder, zijn stem kalm maar erg kil, "maar nu kan hij dat niet meer omdat jij hem zo nodig moest vermoorden! Dit is je verdiende loon kreng." Dreigend hield hij een mes tegen mijn keel, waarom hielp niemand me nou?! Ik keek de man aan en hij keek minachtend terug, ik kon zien dat hij genoot van zijn machtspositie. "Zal ik anders je andere arm ook bewerken? Dat verdien je wel."
    "Houd op," onderbrak ik hem, het kwam er niet erg overtuigend uit, maar juist zacht, zwak en twijfelend. Hij ging dan ook vrolijker door over wat voor achterbaks kreng ik wel niet was, hoe ik het in mijn hoofd haalde James te vermoorden en dat ik nog wel in de hel zou belanden. Hij maakte me zo woedend en toen ik terugdacht hoe hij met alle plezier de sneeën in mijn arm had gekerfd terwijl ik het uitgilde van de pijn voelde ik de woede groeien. De haat brandde in mijn borstkas. "Kappen!" beet ik hem kwaad toe toen hij nog steeds door ging en voordat ik het zelf doorhad had ik mijn mes in zijn buik geboord, hij was te geschrokken om te reageren.

Even was ik zelf ook geschrokken en wist ik niet wat te doen, toen duwde ik hem gauw van me af. Ik stond op en haastte me het schip binnen terwijl ik Ace onderweg gauw meetrok. In de gang liet ik hem los en bleef staan, voorzichtig leunde ik tegen een muur en keek naar mijn handen. Ze trilden en dat was niet het enige wat trilde, ik trilde over mijn hele lichaam merkte ik nu. Alweer, ik had het wéér gedaan.. Ik voelde me een vieze moordenaar. Erg voorzichtig liet me via de muur op de grond zakken en keek met grote ogen naar de andere muur tegenover me. "Verdomme!" Uit pure frustratie sloeg ik met mijn vuist op de grond. Alweer had ik iemand vermoord, waarom voelde ik me zo schuldig? Hij had me woedend gemaakt, me gepijnigd en uitgedaagd. Hij verdiende het gewoon. Misschien kwam het omdat ik een maand geleden nog thuis zat, braaf en onschuldig. Oké, ik glipte weg en was behoorlijk brutaal, maar ik had nog nooit iemand wat aangedaan. Ik trok mijn knieën op en voelde voor het eerst sinds jaren tranen opkomen. Het gene wat net gebeurd was, was de druppel geweest die de emmer over liet lopen. Het verdriet en de angst die ik al die jaren gekoesterd had.. Ik verborg mijn gezicht in mijn nog altijd trillende handen. Ik verlangde gewoon naar een beetje troost en liefde, iets wat ik nooit had gehad en op dit moment vreselijk hard nodig had. Beetje bij beetje werden mijn wangen natter door de tranen die ik nu liet lopen. Houd je sterk, ze konden de pot op, ze waren hier niet om me erop te wijzen en me ervoor te straffen. Al gauw was ik alles om me heen vergeten, dat ik op een vreemd schip zat en dat Ace er was. Het voelde alsof ik alleen was, zo vreselijk alleen.

[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:30 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Holy cow, waar haal je het vandaan? :'D

Dunno, verveelde me de pleurus en toen dacht ik; Laat ik Ace eens pesten met een situatie waar hij zich wss geen raad mee weet ;D
    Mwhaha :X Dus succes Sam [aa]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dief

Name: Carlos 'Cutter' Jonéz
    Karakter: Carlos is een door zichzelf opgevoede jongeman, naast zijn ruige heeft ie ook een erg zachte kant. Deze komt pas na voren als ie je goed kent en erg mag. blabla
    Uiterlijk:

Familie: geen
    Verleden: Carlos was stiekem mee gevaren met een groep piraten, na zij hier achter kwamen is ie van het schip afgegooid en hier aangestrand. Hij vond hier een baan en werd door zijn rumgebruik snel onslagen.

Ik wist echt verder niks meer?

[ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 22:30 ]

We're all mad here.

Uiterlijk beschrijven ofzo? :P Iets over zijn verleden, familie, waarom zwerft ie nu rond in Afrika? :'D (Daar zijn ze aangemeerd) En dat is btw Franse kolonie ;D

[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:04 ]

King George - Koning

En ineens werd hij klaarwakker, in het ruim van het schip. Hij zag de ketens waarin hij zat vastgebonden.
    ''Verdomme'' zei hij terwijl hij een plekje zocht waar hij eventueel kon ontsnappen.
    ''Hallo George'' zei een vreemd iemand. Wie was die sul toch?
    ''zo makkelijk zijn wij niet te verslaan''. Verhip, een van de piraten! ''Wie ben jij?'' vroeg George. ''Jouw ergste vijand: Oliver.'' ''Wil je me laten gaan?'' vroeg George
    ''Dacht je echt dat die vraag zou helpen?'' vroeg Olivier ongelovig.
    ''Nou, niet geschoten is altijd mis!'' King George lachte.
    ''Maareh... Ik heb nogal honger, hebben jullie wat lekkers? Zoals een broodje...'' *probeerde lach te onderdrukken* ''of twee!''
    Hij barstte in lachen uit.
    ''Genoeg!'' zei Olivier, ''wie niet luisteren wil moet voelen!''
    En toen werd alles weer zwart.

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

je mag niet voor een ander spelen, je mag dus niet bepalen wat Oliver doet en we spelen niet met *-tjes maar in verhaalvorm.

Ace - Piraat.

Ik ben al een aardig eind doorgesprint en wacht ergens achter een muurtje tot Abby komt opdagen. Maar ze komt niet. Verdomme, ze is toch niet te schijterig om iemand z'n keel door te snijden? Hoe moeilijk kan het zijn? Ik haal niet-begrijpend de schouders op. Ineens hoor ik geschreeuw. Oh bij Neptunus, volgens mij zijn de rollen nu omgekeerd. Ik maakme weer uit de voeten en trek mijn mes. Net op het moment dat ik wil ingrijpen heeft Abby het voor elkaar gekregen de man een fatale wond te bezorgen. 'Mooi werk,' zeg ik, maar Abby heeft het niet eens gehoord en trekt me mee naar een veiliger oord.
    'Abby..?' vraag ik haast fluisterend, maar ze lijkt compleet in haar eigen wereld te zijn. Ik zie hoe ze ineen zakt en haar hele lijf trilt, waarschijnlijk van de spanning. Wat is er met haar aan de hand? Ik slik net op tijd de vraag in. Dat is wel het laatste waar ze over wil praten. Verward en machteloos haal ik een hand door mijn haar. Niet te geloven dat ze zo'n moeite heeft gehad met een goede plunderpartij. De dingen waar ik in opleef vindt zij juist vreselijk. De gedachte schiet me te binnen dat die dekzwabbers nog gelijk hadden ook. Het piratenleven is niks voor vrouwen. Ik trek mezelf uit mijn gedachten, steek mijn mes terug en hurk tegenover Abby neer.
    'Alles.. in orde?' Meteen kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Natuurlijk is alles niet in orde! Nog iets waar ik me totaal geen raad mee weet: huilende vrouwen. Ik voel me machteloos en dat maakt me op z'n zachtst gezegd enorm gefrustreerd. 'Ik ben misschien niet de ideale persoon om het aan te vertellen, maar ik ben nuchter en heb geen kwaad in de zin. Behalve dan dat ik dit schip wil beroven, maar da's een heel andere kwestie.' Oké Ace, dat ging soepel. Achterlijke idioot die je bent. Ik leg een arm om haar heen, heel voorzichtig, hopend dat ik geen vuist in mijn gezicht krijg. 'Maar als je wil vertellen wat je op het hart ligt..' Ik heb het sterke vermoeden dat dit vervloekte schip er wat mee te maken heeft. Of ging het puur om de moord? Hoe meer ik erover nadenk, hoe machtelozer en klunziger ik me ga voelen.

No growth of the heart is ever a waste

Haha, poor Ace :'D Heb te weinig tijd om wat te schrijven en wil je het ook niet aandoe om 3 regeltjes te droppen, eerst naar de fysio en dan schrijven [:

Vinden jullie het goed als ik nog een personage maak, of wordt het dan te druk? Want ik vind dat er te weinig klootzakken zijn (:

Home is now behind you. The world is ahead!

Nope, ik ben het met je eens. ^^

everything, in time

Ik ben het echt met je eens, maak maar aan =D Is ook handig, als je met de één vast zit, kan je met de ander doorgaan :p

Abby (Abigail Rosaline Valence) ~ Pirate.
    Ik herleefde de avond weer dat ze me ontvoerd hadden en hoe ze me martelden, hun lach weergalmde in mijn hoofd. Opnieuw leek ik de pijn te voelen en ik huiverde kort, plots werd ik me weer bewust van Ace zijn aanwezigheid. 'Alles.. in orde?' Voorzichtig liet ik mijn handen zakken en keek hem aan om te zien dat hij tegenover me zat. Zag ik eruit alsof het ging? “ Ik ben misschien niet de ideale persoon om het aan te vertellen, maar ik ben nuchter en heb geen kwaad in de zin. Behalve dan dat ik dit schip wil beroven, maar da's een heel andere kwestie,” zei hij plots en ik moest toegeven dat ik het niet van hém verwacht had, nog voordat ik kon antwoorden legde hij zijn arm om me heen, uiterst voorzichtig. Ace was wel de laatste persoon waar ik zoiets van verwacht had maar het voelde, tja, best goed. Daarom liet ik het toe en leunde zelfs zachtjes tegen hem aan, mijn tranen waren opgedroogd en er kwamen geen nieuwe meer. 'Maar als je wil vertellen wat je op het hart ligt..' vroeg hij me en ik twijfelde even, ik haalde even trillerig adem en zuchtte zachtjes. "Het is een lang verhaal en ik wil je er niet mee lastig vallen maar.. Naja, kort gezegd ik heb gewoon slechte herinneringen aan dit schip," fluisterde ik schor en stroopte voorzichtig de mouw van mijn verwonde arm een stukje omhoog. "Dit is maar een klein deel van mijn verwondingen," zei ik zachtjes, doelend op het kleine stukje, ontblote huid waarin diverse sneeën gekerfd waren. Ik liet mijn mouw weer zakken en wreef even in mijn ogen. "En het is gewoon.. Ik voel me gewoon nogal klote. Een maand geleden zat ik nog gewoon thuis, ik had alles wat ik wilde, maar was niet tevreden en vertrok en nu.. Nu ben ik een laffe moordenaar. Eerst vermoorde ik James, mijn fiancé en net die andere man, ze verdiende het, maar toch. Ik voel me er gewoon rot onder, wie dood nou haar eigen fiancé? Maar ik had echt geen keus," het laatste kwam er zachter uit dan de rest. Ik haalde een hand door mijn haren en sloeg mijn ogen neer. "Er is me vroeger altijd al verteld dat ik me sterk moet houden en niet moet laten zien of ik bang of verdrietig ben, nou, ik heb flink gefaald." Zwijgend keek ik naar mijn handen, ze trilden al bijna niet meer, ik was sneller gekalmeerd dan ik verwacht had. Zachtjes beet ik op mijn onderlip en dacht ineens aan de kapitein, hij mocht dit niet te weten komen. Straks ging hij zich weer zorgen maken en hij was de Kapitein, hij moest zijn hoofd bij andere zaken houden. Ik keek Ace opnieuw aan. "Vertel dit aan niemand, oké? Vooral de Kapitein niet. Ik wil niet dat mensen zich zorgen om me gaan maken en de Kapitein moet zich op andere dingen richten," Hopelijk zou hij zijn mond houden tegenover de rest, eigenlijk wilde ik ook niet dat ze wisten dat ik gehuild had. Om de een of andere reden schaamde ik me ervoor, ik voelde me net een klein en wanhopig meisje, terwijl ik verdomme 19 was. Een volwassen vrouw, ik hoorde voor mezelf te kunnen zorgen. Het was al erg genoeg dat Ace het gezien had. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door naderende stemmen, geschrokken keek ik Ace aan, nog niet in staat om zo snel te reageren en te vluchten voor de naderende mannen die waarschijnlijk hun dode maten hadden aangetroffen buiten en nu op zoek waren naar de daders.

Het is veel, maar het is niet geweldig. Jij schrijft echt 10 keer beter, holy _O_

[ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:46 ]

Lol, ik met deze gast heb ik snode plannen :Y)

Naam: Natambu Mmba
    Roepnaam: Nate of Mmba, Europeanen kunnen zijn naam dikwijls niet juist uitspreken en dan heeft hij liever dat ze hem zo noemen.
    Leeftijd: 25
    Geslacht: man
    Uiterlijk: Natambu is een mulat. Hij heeft heel kort bruin haar, bijna zwarte ogen, een platte neus en vrij dikke lippen. Hij heeft een snor en een baardje. Natambu is niet bijzonder groot en verassend veel sterker dan je zou denken. Hij draagt doorgaans een zwarte broek en gilet, met of zonder hemd, stevige laarzen en is altijd (zichtbaar en onzichtbaar) gewapend, hoewel hij liefst met zijn blote vuisten (en een boksbeugel) vecht.
    Karakter: Natambu is positief, trots, arrogant, gewelddadig, koppig en heel zelfverzekerd. Hij speelt het spel zoals de meesten niet eerlijk, maar hij is zo listig en beangstigend dat niemand daar iets op durft te zeggen. En anders pakt hij hen wel terug.
    Natambu is een goede spreker en een geboren leider, maar hij gebruikt mensen uitsluitend voor zijn eigen profijt. Liefde is voor watjes en vrouwen, waar hij trouwens niet hoog van oploopt. Die zijn er om te neuken en te koken, verder moeten ze hun mond houden.
    Hij is vriendelijk, tot mensen niet meer doen wat hij van ze verlangt, en een tikje te snel kwaad. Natambu schrikt niet terug voor sadistische praktijken en is een echte doorbijter, door zijn harde jeugd.
    Dislikes: Mensen met meer macht dan hij, mensen die niet luisteren, zwakkelingen, verliezen
    Verleden; Natambu's moeder was een slavin (de keukenhulp), zijn vader een blanke koopman. Toen hij een jaar of 13 was, werd hij verkocht aan een oude Fransman als gezelschap voor diens kleinkinderen. Die oude Fransman stierf in zijn slaap toen Natambu 16 was en samen met de zwarte kokkin, de tuinman en een flink deel van geld van de Fransman (waar ze valse documenten van lieten maken om hun vrijheid te bewijzen), vluchtte Natambu terug naar Afrika, om zijn moeder te vinden. Helaas kwam hij te laat en was zijn moeder een jaar eerder gestorven. Woedend heeft hij toen het huis van zijn vader in brand gestoken en gezworen dat hij iets zou bereiken in zijn leven. Vervolgens begon hij te werken als opzichter op slavenschepen (eerst Franse, daarna een Engels), waar hij opvallend onverschillig en wreed was voor de slaven die werden vervoerd. Natuurlijk kreeg hij minder betaalt dan de blanken, maar hij was tenminste vrij. Zo voer hij een paar jaar de driehoek tussen Afrika, Amerika en Europa. Tijdens die reizen kwam hij ook in contact met piraten en hun levenswijze begon hem hoe langer hoe meer aan te trekken. Een paar weken geleden nam hij de beslissing om er ook een te worden en liefst dan kapitein. Dus nu zit hij in die Franse kolonie te wachten op een schip dat hem richting piraten kan brengen.
    Extra: Natambu kan amper lezen en nog minder schrijven, maar genoeg om zich te redden. In kaarten interpreteren is hij wel een krak.

[ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 22:35 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Yeah <3 Een geboren pervert, hahaha ;'D

[ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:22 ]