• Jep, ook ik heb een titel nodig.
    Na een half jaar ben ik weer op quizlet gekomen met een best goed idee voor een story.
    Tot nu toe heb ik de titel "Cogwheels", maar ik weet nog niet of ik wel helemaal tevreden ben met die titel.

    Het verhaal speelt zich af in een wereld met 5 continenten.
    Een van die continenten bestaat uit vier steden die in de lucht zweven.
    Deze vijf gebieden werden bestuurd door iets dat een god claimde te zijn en de bewoners volgden
    hem blindelings voor eeuwen. Toch waren de bewoners van het luchtcontinent altijd al een tikje
    zelfstandig en eigenwijs en ze besloten de regering over te nemen. Oorlogen breken uit en er komt
    een enorme chaos.
    In het verhaal wil ik een meisje volgen uit het welvarendste gebied van het luchtcontinent en die is opgevoed
    met het idee dat wat zij deden juist was. Ze raakt echter verstrikt in een vluchtactie naar het vasteland en daar
    ziet ze de wereld met compleet andere ogen. Ze ziet dat wat haar continent doet niet juist is, maar dat wat de
    andere doen is ook niet juist. Hier besluit ze bij het verzet te gaan om van binnenuit aanslagen op de stad waar
    haar familie woont te kunnen voorkomen.

    Het is heel moeilijk om alles snel uit te leggen, dus ik hoop dat hier een paar goede titels mee gemaakt kunnen worden.
    het klinkt nogal cliché als ik het zo zeg, maar er zit nog zoveel omheen dat het heel lang zou duren eer ik dat allemaal op
    heb kunnen schrijven, aangezien er ook nog een heel verhaal om die godheid heen zit die hartstikke corrupt bleek te zijn.

    Anway, alvast bedankt :3


    yeehh

    - Resistance
    - Het verzet
    - De slag om ... (en dan de naam van je stad)


    26 - 02 - '16