• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Vragend trok hij zijn wenkbrauw op en keek Darren aan. ' Wacht nu begrijp ik je even niet.. ' mompelde hij. ' Ben ik schattig omdat ik niet weet hoe het is om iemand leuk te vindne? '

    Darren
    "ja, je gedrag is schattigg"

    Jamie.

    ' Pfffh! >,< ' murmelde hij en keek hem aan. ' Het is niet schattig. '

    Darren
    "Echt wel" Hij drukte een kusje in zn ijnmondhoek

    Jamie.

    Zijn wangen kleurde licht roze, verlegen beet hij op zijn lip. Ook keek hij verlegen naar het dekbed en speelde er een beetje mee.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ik rkege geen reactie van Andy en grinnikte zachtjes, slaapkop :'D Ik ging weer staan en liep de trap op, ik hoorde stemmen op myn kamer en zuchtte zachtjes. Daar kon ik dus ook niet heen.. Ik sjokte verder door de gang en bedacht me toen wat 8D I pakte myn mobiel en belde een monteur voor de douche (:

    Abigail ~ CityGirl.
    (bwuh, ik wacht wel tot die gassies weer vrij zijn want ik ga toch eten enzo xD)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 17:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    umh, Dar&jeem zitten op de kamer van Dar&Pix ;D

    Darren
    Hij tilde Jamie's hoofd op en drukte een kusje op zijn lippen.

    w8 xDD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij trok zijn armen tegen zich aan en zijn hoofd werdt knal rood. Hij viel tegen hem aan en keek hem aan. ' Mmhh., ' murmelde hij zachtjes..

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik hing op na het gesprek, geez, waarom kon die knurft morgen pas komen? Vluchtig wierp ik een blik op de tijd, ik kon wel alvast aan t'eten beginnen. Dan had ik iets te doen, emt die egdachten liep ik de trap af en ging ik de keuken in. Ik zette de spullen klaar en begon te koken 8D Mijn moeder maakte het vroeg vaak voor me omdat het mijn leivelingseten was, een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht ^^

    Abigail ~ CityGirl.
    (bwuh, ik wacht wel tot die gassies weer vrij zijn want ik ga toch eten enzo xD)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij legde zn hand in Jeems hals

    Jamie.

    Zachtjes drukte hij zijn eigen neus tegen die van Darren :3

    Ja peepz, ik verveel me gewoon ;'D Vandaar die nutteloze posts.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Terwijl ik verder kookte bleven mijn gedachten bij mijn ouders hangen, ik realiseerde me weer hoe erg ik ze miste en ik voelde tranen opkomen maar knipperde ze weg. Niet aann denken en glimalchen, er was namelijk bewezen dat als je glimlachte je je vanzelf ook werkelijk blij ging voelen. Daarom zette ik een fake smile op en hield mijn aandachtw eer bij 't eten 8D

    Abigail ~ CityGirl.
    (bwuh, ik wacht wel tot die gassies weer vrij zijn want ik ga toch eten enzo xD)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    okea

    Darren
    "Cutie" zei hij zacht

    Jamie.

    ' Mneee,. ' murmelde hij en keek hem aan.