• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoewel Odile zijn geloofwaardigheid waarschijnlijk nog dieper de grond ingeboord had en ze het waarschijnlijk gedaan had uit wraak tegenover Faith, apprecieerde hij haar steun toch. Het was moeilijk te zeggen waarom aangezien hij haar een totale psycho vond en van mening was dat ze eens goed van de grond moest gaan opdat haar humeur wat verbeterde. Misschien gaf het hem hoop dat ze niet door en door slecht was. Lew moest lichtjes grinniken om zijn gedachten, toen de doek dat de jongen tegen zijn hals drukte zijn aandacht trok. Wat als... Het was een risico, maar als hij ermee een leven kon redden was het het wel waard. Het enige probleem was dat hij niet wist waar hij daarna naar toe moest. Hij had geen idee waar Gawyn of Elif waren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gawyn Goede vampier
    Zonder het te weten was hij even ingedut bij het al jaren niet meer schoongemaakte zwembad dat achter de villa lag. Versuft opende hij zijn ogen, waarna hij ze meteen met een pijnlijke grauw weer sloot. Hij wist nu ook waardoor hij wakker was geworden: de zon stond op het punt om op te komen, en de weinige stralen die al over de horizon kropen begonnen al pijnlijk in zijn huid te prikken. Hij sprong op en met een sprintje ging hij terug naar hun huis. Toen hij binnen was, hoorde hij wat gerommel. Dat klonk niet goed. In het zelfde tempo rende hij door tot hij Lew ergens zag staan - met nog een andere jongen. Duidelijk geen vampier, want hij rook bloed. En het bloed rook bij deze jongen nogal sterk, waardoor hij al een aardig idee kreeg wat er aan de hand was. Hij ging de kamer binnen. Hij stak zijn hand naar de jongen uit, die de jongen nogal aarzelend aannam. Gawyn schudde hem snel. "Hai, ik ben Gawyn,' zei hij met een halve glimlach, waarna hij zich naar Lew omdraaide. "Wat is hier nu weer aan de hand?" zei hij met een frons, waarna hij de gegroeide hoektanden opmerkte - bij Faith én bij Lew. Dat was niet goed. "Misschien is het beter dat je even met mij mee komt," zei hij aarzelend tegen de jongen. De jongen keek hem aan alsof hij een spook zag. Nou ja, Gawyn kon ook niet weten dat die jongen die opmerking al van meerdere vampiers had gehoord. Maar het voordeel dat Gawyn had, was dat hij net had gedronken en dat hij al een paar eeuwen oefening had gehad; zijn hoektanden bleven rustig op mensenformaat zitten.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Jamie.

    Verward keek hij naar de jongen die erbij kwam en vond het nogal vreemd dat hij zich voorstelde. Maar het gaf hem wel een vertrouwd gevoel. ' Ik ben Jamie,. ' piepte hij en keek naar Gawyn,. Toen hij voorstelde om met hem mee te gaan twijfelde hij een klein beetje, maar knikte uiteindelijk. Waarschijnlijk kwam dat omdat de jongen en het meisje vreemd uitziende tanden hadden, plus een vage blik in hun ogen.

    Odile - Slechte vampier.

    Wat ik hier doe weet ik niet maar de ogen van het meisje die mijn blik kruisen en het mes dat ze vastberaden in haar handen houdt beloven niets goeds. In plaats van haar aan te vallen ga ik tegen het aanrecht leunen. Ik heb plotseling een enorme behoefte om te praten, ook al is het 't laatste waar zij op zit te wachten. Bovendien ben ik geen goede prater. Alles wat ik zeg komt er hatelijk of koud uit.
    'Ik denk dat je inmiddels wel snapt hoe de rollen hier verdeeld zijn,' zeg ik maar om te starten. Nog steeds houdt ze me nauwlettend in de gaten en is niet van plan om het mes ook maar één centimeter te laten zakken. 'Het is een domme beslissing geweest om hierheen te komen. Voor wezens zoals wij.. zoals ik.. is de geur van menselijk bloed haast ondragelijk.' Weer is het even stil.
    'Zet een verkrachter in een kamer met een beeldschone maagd en zeg hem dat hij haar met geen vinger aan mag raken. Zo voelt het. En dan honderd keer zo erg. Ik ben wat ik ben en die keuze staat vast. Ga hier weg als je leven je lief is.' Ik loop naar haar toe. Ze neemt een vechthouding aan en duidt me erop geen stap dichterbij te komen. In plaats van naar haar te luisteren grijp ik het lemmet vast en knijp er hard in, zodat mijn bloed erlangs glijdt. Ze kijkt me geschokt aan.
    'Niks.. ik voel niks.'


    No growth of the heart is ever a waste

    'Hij is een mens. Faith en Odile wilden hem eten. Zij,' vervolgde hij met een knikje naar Faith. 'viel haar maatje aan, die is het daarop afgetrapt. Waarop ze terug kwam om mij gelijk te geven. En daarna is ze weer weg gegaan. Wat ik lichtelijk alarmerend vind aangezien Dewi ergens alleen ronddwaalt,' Lew nam de sigaret tussen duim en wijsvinger en leunde tegen de kleerkast aan. 'En tot slotte denkt hij dat ik hem ook wil opvreten.' Besloot de jongen die zijn schouders ophaalde. Nu Gawyn er was - en hij de rook weer in zijn longer voelde- kalmeerde hij sterk. Hoewel de geur van het bloed nog steeds zijn slijmklieren prikkelde, kon hij zichzelf er wel toe dwingen om zijn tanden terug te doen krimpen, waardoor hij er waarschijnlijk minder gevaarlijk uitzag. 'Ik stel voor dat je de jongen mee neemt. Ik reken wel met haar af,' Hij praatte express alsof Faith er niet bij was, puur en alleen om haar op stang te jagen. Ze was heel wat minder kwetsbaar dan hij verwacht had en dat daagde hem uit. Op een manier was ze zelfs nog slechter dan Odile. Bij die laatste had je tenminste nog een idee wie of wat je voor je had. Die stak het niet onder stoelen of banken dat ze je strot over wilde bijten. Faith was anders. Listiger. Lew was ervan overtuigd dat ze met haar charme zelfs haar aartsvijand rond haar vinger kon draaien, als ze daar zin in had.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 20:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Woooow :'D Sorry dat k er gisterne niet was..
    Had 's ochtend shuttle run test/piepjestest, toen els tot
    4 uur en toe nog meteen dansen erachterana tot half 8 en toen
    ben ik om 8 uur ana rbed gegaan omdat ik zo rbak was ;xx
    Dus.. Odile is by Dewi? Gezelliiiig xD


    Elif - Goede Vampier.
    ,,Yue..?'' vroeg ze en trok ondertussen Candy uit haar handen ;a ,,Wat kom je hier doen/'' vroeg Elif toen, terwijl ze haar nauwlettend in de gaten hield. Ze was nieuw en Elif wist niet wat ze moest verwachten van haar.. Ze zag er niet heel erg gevaarlijk uit maar schijn kon bedriegen.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi keek hoe het bloed langs Odile's hand sijpelde, voelde ze nou serieus niks.. Of deed ze maar alsof? ondertussen kwam ze erachter dat ze wel in een heel benauwde situatie zat.. Wegrennen had totaal geen zin, oké, misschien kwam ze Lw of Gawyn tegen.. Maar alsnog, misschien zou ze het niet zo ver redden, dat wist ze trouwens bijna zeker.. En hier blijven was ook niet de grootste optie, misschien kon ze tijd rekken. ,,Het is zwak als je je laat leiden door je lust.'' zei ze, treugkomend op het eerdere gesprek. Dewi klonk kalm, zo kalm dat ze er zelf evrbaasd van stond. Ondertussen zette ze een klein stapje achteruit en bekeek Odile even. ,,je ziet er niet uit als een zwak iemand, dus waarom laat je je elven leiden?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith luisterde zwijgend naar het gesprek en merkte dat Lew haar wilde stangen, maar ze ging er niet op in, dat pleziertje gunde ze hem niet. Ondertussen probeerde Faith de sterke lucht van de jongen zijn bloed te negeren, ze moest en zou zijn vertrouwen winnen. Ze keek naar Gawyn die de jongen mee wilde nemen. ,,Waarom zou hij jóú wel vertrouwen?'' vroeg ze, inmiddels had ze het voor elkaar gekregen om haar hoektanden weer te laten krimpen. Haar blik ging naar gawyn en liet haar gave op hem los, maar voor ene apar seconden, als waarschuwing. Vanuit har ooghoeken hield ze Lew in de gaten, als ie met haar af wilde rekenen kon hij haar ieder moment aanvallen en ze ha geen zin om verrast te worden.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ze voelde hoe de vrouw het meisje uit haar handen trok. Normaal was ze waarschijnlijk alleen maar geschrokken en had snel haar excuses aangeboden. Maar nu niet. Ze hoorde zichzelf zacht grommen maar schrok op toen de vrouw vroeg wat ze hier deed. Dat verwarde haar, want eigenlijk wist ze het zelf ook niet meer.
    "Eh.. Ik ben verdwaald geloof ik. Ik werd wakker een eindje terug in het bos met deze snee," ze wees naar haar dij "En ik besloot hulp te zoeken."

    Btw, iemand nog interesse in deze RPG? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Waarom hij mij kan vertrouwen?" antwoordde hij peinzend. "Héél misschien om het feit dat ik geen slagtanden uit mijn mond heb groeien op dit moment, dat ik geen wapens in mijn handen heb, en-" Op dat moment werd hij geraakt door een helse pijn. Hij kon een schreeuw nog net bedwingen, maar de pijn deed hem ineenkrimpen op de grond. Het voelde alsof er een mengeling van zoutzuur, messen, vrachtwagens en vuur door zijn aderen schoot. Maar zo snel de pijn begonnen was, eindigde hij weer. Geschokt keek hij Faith aan - hij wist dat het van haar afkomstig was. Langzaam ging hij weer omhoog, en pakte de jongen bij zijn arm vast. "We smeren hem hier," zei hij met opeengeklemde kaken, waarna hij de - minstens twintig centimeter grotere - jongen aan zijn arm meetrok naar de deur.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Elif - Goede Vampier.
    Elif bekeek haar even. ,,Verdwaald?'' ze fronste eventjes. ,,Je weet niet meer wat er gebeurde waardoor je out ging?'' het leek Elif nogal vreemd dat je ineens wakker werd en geen idee meer had van wat er gebeurt was.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi keek hoe het bloed langs Odile's hand sijpelde, voelde ze nou serieus niks.. Of deed ze maar alsof? ondertussen kwam ze erachter dat ze wel in een heel benauwde situatie zat.. Wegrennen had totaal geen zin, oké, misschien kwam ze Lw of Gawyn tegen.. Maar alsnog, misschien zou ze het niet zo ver redden, dat wist ze trouwens bijna zeker.. En hier blijven was ook niet de grootste optie, misschien kon ze tijd rekken. ,,Het is zwak als je je laat leiden door je lust.'' zei ze, treugkomend op het eerdere gesprek. Dewi klonk kalm, zo kalm dat ze er zelf evrbaasd van stond. Ondertussen zette ze een klein stapje achteruit en bekeek Odile even. ,,je ziet er niet uit als een zwak iemand, dus waarom laat je je elven leiden?''

    Faith - Slechte Vampier.
    (Vrachtwagens door zijn aderen? Geniaal xD)
    Faith keek toe hoe hij op de grond ineen dook en onderdrukte een glimlach. ,,Als je zo op de grond ligt kom je teminste niet zo intimiderend over.'' zei ze onschuldig, Gawyn was dan klein hij was wel erg gespierd en breed. Dat kon dus nogal intimiderend over komen, ookal had hij inderdaad geen wapens. Faith keek hoe hij de jongen bij zijn arm pakte. ,,Met hem meegaan is 'tzelfde als 't tekenen van je doodsvonnis.'' zei ze nog en gooide haar haren over haar schouder, ze zou hem wel krijgen. Misschien nu niet, maar dan later wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij keek naar de jongen die oppeens pijnlijke gezichten trok. Vragend keek hij even naar het meisje en trok zijn wenkbrauw op. Toen schrok hij van een ruk aan zijn arm en keek naar de jongen. ' Mahw.. ' murmelde hij. ' Waar gaan we heen? ' Weer keek hij even naar het meisje die wat zei en beet even twijfelend op zijn lip. ' Kan ik ook gewoon naar huis gaan? ' Heel even keek hij naar de jongen en toen weer naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 19:27 ]

    Gawyn Goede vampier
    "Mensen gaan sowieso dood," snauwde hij naar Faith. Hij wilde hier zo snel mogelijk weg. "Ik probeer de zijne alleen nog even uit te stellen." Zonder om te kijken stapte hij, met zijn hand nog steeds als een klem om de arm van de jongen heen geslagen, naar buiten.
    "Ik weet nog niet waar we heen gaan," antwoordde hij de jongen even later. Zijn gezicht stond op onweer. "Waarschijnlijk naar een plek waar geen bloeddorstige maniakken rondlopen, en daar blijven zitten totdat je wond is opgedroogd."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Jamie.

    Even keek hij naar de Jongen waar van hij de naam even weer was vergeten. Braafjes hield hij zijn mond en keek een beetje omzich heen. Ondertussen vroeg hij zich af wat hij bedoelde met Bloeddorstige maniakken. Waren het soms kannibalen? Of misschien nog wel erger..

    'Dit moet ongelofelijk weird klinken voor die gast,' mompelde Lew naar Gawyn terwijl hij zijn lichaam beschermend tussen Faith en de andere twee in plaatste. Hij ging er vanuit dat Gawyn de jongen later wel de nodige informatie zou verschaffen. Nu was het belangrijkste objectief om de jongen uit Faith's buurt te houden. En dan Dewi zoeken. Hij had nog geen al te alarmerende geluiden gehoord, dus hij nam aan dat Dewi nog steeds veilig was. Then again, hij had ook zijn concentratie volledig op de situatie voor zijn neus gefocusd, dus honderd precent zeker was hij ook niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn ogen flitsen over haar heen en ik trek mijn hand terug. 'Het is meer dan een lust. Het is hetgene dat me in leven houdt. Ik geef je dit advies en dat doe ik maar één keer. Ga hier weg.' En daarna: 'Bloed is ook mijn zwakte en dat zal het altijd blijven.' Ik kijk naar mijn bebloede hand. Het maskeert enigszins haar geur.
    'Vampiers staan bovenaan de voedselketen. Als je niet mijn prooi wil worden, vlucht dan.' Zo is de rollenverdeling in de natuur nu eenmaal.
    Ik weet niet waar ik het vandaan haal, maar ik geef haar de kans om te rennen en die kans zal ik iemand niet snel weer geven.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste