• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elif - Goede Vampier.
    Elif bekeek haar even. ,,Verdwaald?'' ze fronste eventjes. ,,Je weet niet meer wat er gebeurde waardoor je out ging?'' het leek Elif nogal vreemd dat je ineens wakker werd en geen idee meer had van wat er gebeurt was.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi zette nog een stap naar achteren en voelde een muur, vampiers waren super sterk, hadden een veel beter reuk- én zichtvermogen en als ze het goed had waren ze ook super snel.. En je mocht je vijand nooit je rug toekeren. ,,het enige wta je in elven hodut..?'' Dewi zweeg en probeerde wat te evrzinnen. ,,Nou.. Awrh..'' ze frunnikte aan haar vingers. ,,je kan toch ook een beetje drinken ofzo..'' ze keek even om zich heen, ze wilde wat binnen hand bereik hebben om mee te meppen of iets dergelijks.. helaas was er niks in de buurt.. En er was nog steeds geen spoort vna gawyn of lew. Waarom ahd ze in godsnaam weg moeten gaan? ,,Of ben je toch zwak..? En kan je jezelf niet meer beheersne als je eenmaal drinkt?'' ze keek ietwat uitdagend, een gevaarlijke zet, maar misschien rkeeg ze haar zo gek genoeg om te bewijzne dta ze zichzelf kon stoppen of iets dergelijks. ,,Trouwens, jij weet net zo goed als ik dat jy sneller bent dan ik, nietwaar?'' vroeg ze toen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte en keke naar Lew. Die ging vast niet opzij en om hem zo te pijnigen was te makkelijk. ,,Hmm, dan ga ik maar weer eens.'' ze zou die jongen alter wel opzoeken, Faith wierp nog 1 blik op Lew en keek nog even anar butien waar Gawyn en de jongen waren, vervolgens liep ze langs Lew weg. Later zou ze naar de jongen gaan, als hij alleen was.. Zouden ze hem alleen laten? Er warne inmiddels 3 mensen, ze konden ze niet alle 3 even goed beschermen.. En anders moest ze ze maar ompraten.. In de war brengen, iets in die richting. Ze zou het dan wel bedenken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk haar aan, mijn ogen glijden over haar ontblote armen. Zou ik het kunnen? Ik weet het zelf niet eens. Ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Bloed drinken zorgt voor een ongelofelijke rush en ik weet niet of ik in staat ben mezelf onder controle te houden. Ik vraag me af waarom ik het eigenlijk doe. Wil ik haar leven sparen?
    'Bied je jezelf aan? Dat is iets heel gevaarlijks.' Ik loop op haar af en pak haar arm en ruik eraan, een behoorlijk vreemd gezicht eigenlijk. De kracht van een roofdier in topconditie komt weer naar boven, maakt me blind voor alles, laat mijn zintuigen op scherp staan. Op het moment dat ik wil zeggen dat ze moet rennen is het te laat. Ik grijp haar vast, ontdoe haar handig van het mes en leg een hand op haar mond. 'Laten we het proberen,' zeg ik dan, trek de achterdeur van de keuken open en neem haar mee naar buiten.
    'Als het lukt, dan blijf je leven. Voorlopig. Zo niet..'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ik krijg geen hoogte van die pipo's,' zei Lew dringend tegen Gawyn toen Faith verdwenen was. 'De ene moment zijn ze woest as hell en de volgende lopen ze gewoon weg. Typisch vrouwen,' Hij schudde onbegrijpend zijn hoofd. Als iets was waar de jonge man kop noch staart aan kreeg, dan was het wel het andere geslacht. Altijd al zo geweest. Zelfs toen hij nog mens was. Georgiana was hetzelfde geweest, het ene moment hing ze aan zijn lippen, het andere kondigde ze aan dat ze die konijnenneuker van een Watson zou gaan trouwen. Hij zuchtte bij die gedachte. Meer dan vijtig jaar geleden, maar hij had het nog steeds niet volledig verwerkt. 'Ik ga Dewi maar eens zoeken, voor Faith, Odile en Savoy haar te grazen nemen...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Toen hij na begon te denken over de mensen in het huis, schoot hem oppeens Pimmiey te binnen. ' Shit! ' murmelde hij gaotisch. ' Mijn kat is daar nog binnen..' Hij wurmelde zich uit de greep van de jongen en rende het huis weer in. ' PIM! ' brulde hij. ' KOM HIER! ' Snel sprinte hij de trap weer op en zocht zijn katje. Dadelijk werdt dat arme beest opgegeten door die vreselijke mensen.

    Konijnenneuker? xD die is goed ;D

    Gawyn Goede vampier
    "Ik begrijp na al die tijd de belevingswereld van de vrouw ook nog steeds niet helemaal," bevestigde hij peinzend. Eigenlijk had hij niet zo veel ervaring met vrouwen, omdat hij als enig kind van een kasteelheer totaal afgezonderd van de buitenwereld had geleefd, en toen hij rond was gaan reizen had hij menselijk - alsook onmenselijk - gezelschap zo veel mogelijk genegeerd. Pas eind 19e eeuw had hij zich weer bij de mensheid gevoegd en zo wat contacten gemaakt en twintig jaar geleden was hij op een vast stekkie vast blijven plakken. Hier dus. Al had hij zo het vermoeden dat hij dat beter niet had kunnen doen. Misschien had hij beter ergens in een stad kunnen gaan wonen, zonder vampiers om zich heen. Maar dat kan als dit allemaal voorbij is.
    Hij hoorde dat Lew Dewi ging zoeken; hij stemde vaagjes in. Hij was nog diep in zijn gedachten verzonken, dus hij merkte ook pas dat de jongen weg was gerend toen hij al weer bijna het huis in was. Gawyn vervloekte zich zelf en zette de vervolging in. Hij zou hem niet tegenhouden, daar was zijn kat blijkbaar te belangrijk voor, maar hij wilde hem gewoon volgen en beschermen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Hahahha, Jamie flipt 'm totaal xD
    om zijn kat :'D..
    En lew vet verward over vrouwen x)

    Elif - Goede Vampier.
    Elif bekeek haar even. ,,Verdwaald?'' ze fronste eventjes. ,,Je weet niet meer wat er gebeurde waardoor je out ging?'' het leek Elif nogal vreemd dat je ineens wakker werd en geen idee meer had van wat er gebeurt was.

    Dewi - MensenGeval.
    Voor ze het wist kreeg ze een hand over haar mond, waar ze echt een hekel aan had. Ze kon ook gewoonz eggen datz e stil moest zijn, maar waarschijnlijk vertrouwde ze haar niet. Toen ze buiten waren trok Dewi de hand van Odile van haar mond. Ze had de dood eerder onder ogen gezien, maar dit was toch anders.. ,,Ik weet wat er dan gebeurt.'' mompelde ze en keek weg. ,,Misschien vind je me bloed wel heerlyk.. En als het je wel lukt dan maakt myn lichaam weer bloed aan en zou ej dus nog eens kunnen drinkken >3<'' murmelde ze er nog achteraan, misschien dat haar dit er wat meer van overtuigde om haar in leven te laten.

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith was boven op de overloop en zag een kat lopen, sinds wanneer was dat beest er? Ineens hoorde ze de jongen van toenstraks schreeuwen om Pim.. Was dat die kat? Dan was dit het moment om hem te laten zien dat ze 'onschuldig' was. Ze lokte 't beestje en tilde het op, toen zag ze net Jamie aankomen. ,,Is deze van jou?'' vroeg ze terwijl ze 't beestje over zijn koppie aaide, ze glimlachte lief naar Jamie. Dat was een van haar sterke kanten, acteren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @TheStyx: Danku _O_ Helemaal zelf gevonden ;D
    Ik zou reageren, maar ik ga denk ik Odile eerst Dewi's bloed maar laten proeven ofzo. Dan komt Lew wel to the rescue ofzo. Hangt er vanaf wat Ivan van plan is (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Juah das goed :'D
    Ik vond konijnenneuker ook goed :a
    Klonk zo geniaal xD
    En myn ouders maar vragen waarom ik nou
    moet lachen steeds :xx


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Ik.. Ik weet niet. Maar ik neem aan dat ik ben aangevallen. Waar ben ik eigenlijk?" vroeg ze dom, en zo voelde ze zich ook. De vrouw had het duidelijk vreemd gevonden dat ze niets meer wist, en dat was het ook. Maar het was de waarheid.

    Jamie.

    Hij was zo van streek en keek druk omzich heen. Toen schrok hij van de stem van Faith en keek haar even aan. ' Uhm? ' murmelde hij en keek het pluizebolletje wat ze in haar armen had. ' PIM! ' riep hij vrolijk en pakte het beestje uit haar armen. ' Beloof je dat je nooooit meer weg loopt, Pim! ' murmelde hij schattig tegen het beestje. ' Door jou ben ik in deze shit gekomen. ' Tevreden ging hij met zijn vingers door de vacht van Pim en drukte kusjes op zijn kopje :3

    Candy had de kat toch vast?...

    Naja, laat ook maar ><'


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    mwuh, candy was overeind getrokken enzo dus waarschijnlyk was die kat weg gesprongen enzo n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, naja, okay. Reageer misschien zo, maar denk t niet >_>
    Ben pissed, en moet zo met vriendin aan gs werken enzo.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    YourDemon schreef:
    Oh, naja, okay. Reageer misschien zo, maar denk t niet >_>
    Ben pissed, en moet zo met vriendin aan gs werken enzo.


    Ik heb deze week ook een vet grote Gs toets 0_0
    Haat aan school XD

    Ik moet werkstuk maken, over NL in de 2e wereldoorlog.. Deze week inleveren >_>


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3