• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ho, ik had per ongeluk mezelf gequote in plaats van aan te passen XD

    Ik was trouwens vergeten haar gave er bij te zetten:
    Ze kan gedachten lezen, ook al kan ze zich er ook voor afsluiten. Ze moet zich dus zeg maar concentreren om het te kunnen horen XD

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:00 ]

    Odile - Slechte vampier.

    Terwijl ik mijn apparatuur bekijk en bijna verzink in mijn eigen wereld hoor ik ineens voetstappen. Onbekende voetstappen. Ik weet na mijn jarenlange verblijf hier welke stappen bij welke vampier horen maar de onmiskenbare geur van mensenbloed dat om de persoon heen hangt doet mijn zintuigen op scherp staan. Wat een mazzel heb ik toch, denk ik kwaadaardig en kom overeind. Geruisloos glip ik mijn kamer uit en volg mijn neus. Tot mijn verbazing zie ik iemand langs de trapleuning lopen. Iemand die ik nog nooit eerder heb gezien, een mens! Met de lenigheid van een kat sprint ik hem achterna. In een snelle beweging snij ik hem de pas af. Ik zie zijn geschokte ogen mij aankijken.
    'Ik weet niet wat je hier doet, maar ik weet wel dat je er spijt van gaat krijgen,' sis ik venijnig. Ik draai om hem heen en ik voel dat hij zich erg ongemakkelijk begint te voelen. 'Hmm.. bloedgroep 0. Wat een gelukstreffer.' In een getrainde beweging haal ik mijn mes tevoorschijn, grijp hem hard vast en druk het tegen zijn keel. Zijn pulserende hartslag bonkt gewoon in mijn hoofd door.
    'Laten we het ons aangenaam maken, niet?' En ik trek hem een willekeurige kamer in.


    No growth of the heart is ever a waste

    x7UP schreef:
    Er was al iemand die wilde joinen =D
    Dus ik heb egrvaagt of die bad guy wilt spelen.
    + Ik kan lily even vragen fo ze wat met Savoy doet
    en Faith&Odile kunnen ook nog aanvallen als ze klaar zijn xD

    Sjalalala Odile heeft weer een prooi. Het zal ook es niet 8D
    Wat is mijn personage toch geniaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is dat jamie? xD hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Binnen hoorde ik zacht een stem, en ik riep nog eens "Hallo?"
    Er werd niet gereageerd, dus besloot ik een andere ingang te zoeken. Ik liep om het huis heen en zag een open raam. Ik twijfelde even. Het was wel heel onbeschaafd om zomaar binnen te komen, maar ik was moe en had honger. Ik twijfelde even, maar besloot toch naar binnen te gaan. Ik was nooit de beste in gym geweest, maar toch wist ik me op te hijsen aan het kozijn en met een zachte plof viel ik neer op de houten vloer. Het interieur was precies zoals ik had verwacht: Oud, stoffig.. Griezelig. Ik liep de kamer uit en riep nog eens: "Hallo? Is daar iemand?"

    x7UP schreef:
    Is dat jamie? xD hahaha.

    Ja 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamsel is nog te jong om te sterven..


    Jamie.

    Hij kreeg een acute hartstilstand toen de vrouw voor hem sprong en een mes tegen zijn keel aan drukte. Met grote ogen keek hij de vrouw aan en knipperde even verbaasd. ' Maaa. ' piepte hij en had zin om wakker te worden uit zijn nachtmerrie. ' Ik ben nog te jong om te sterven.. ' Zijn handen trilden als een gek en keek omzich heen of hij nog andere mensen zag. ' Alsjeblieft. ' murmelde hij en keek de vrouw weer aan. ' Je mag mijn Pimmie wel hebben.. '

    Wie moet Jamie redden ? x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aawrh.. :'D lol, goede vraag xD
    Iedereen kan erheen ofzo?
    We zien vanzelf wel ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand die dat wicht aan kan en dood kan slaan :3

    Ik wil Jamie wel redden (duivel)
    Stelletje FC Knudde vampieren, help dat arme kind! (A)


    No growth of the heart is ever a waste

    Muha,


    :3



    Mjah, Desiree gaat moet naar fotocurcus ;D

    Baaybaay.

    Odile - Slechte vampier.

    'Die neem ik als toetje,' zeg ik rauw. Ik smijt hem hardhandig tegen de muur en gooi de deur dicht. 'Jij hebt geen idee waar je in terecht bent geraakt. Ga het me niet lastig maken want ik heb een zware dag achter de rug.' Ik loop op hem af, grijp hem beet en trek hem naar me toe, een daad die me weinig energie kost vanwege mijn vampierkracht. Hmmm... zijn bloed is zowel verdovend als ongelofelijk zinnenprikkelend. Het maakt een wezen zoals ik compleet gek en het verrast me dan ook dat de anderen hem niet hebben geroken. Enfin, geen tijd om na te denken.
    'Geen tijd voor een schietgebedje, ik ga voor de snelle hap.' Ik zet hem klem tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    kat is by elif, kan dus niiiiet xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xDIKKOP schreef:
    Iemand die dat wicht aan kan en dood kan slaan :3

    Nein mann, mijn karakter ownt gewoon zwaar 8D


    No growth of the heart is ever a waste