• Het oude topic.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ja, ik vraag Faiths hulp :'D
    Lew is weer lastig D:

Oh man wat ben ik gay. Ik lees scheel. Sorry><

[ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:48 ]

No growth of the heart is ever a waste

Yue
    Ik hoorde geschreeuw en gekrijs van boven komen. Ik liep een grote trap op, ook al was ik bang. Toen ik boven was zag ik nog net een meisje een tweede trap oprennen. Ineens werd ik overvallen door een honger om haar aan stukken te scheuren, en niet beseffend wat ik deed liep ik haar achterna.

(Volgens mij staat Faiths stuk bij Elif, dus ik hou even aan dat Elifs gedeelte eigenlijk Faiths tekst is :'D)

Odile - Slechte vampier.

'Wat?! Wat doe j-.. aaah! W-wat is dit! Nee, nee!' Een helse pijn dringt mijn lijf binnen en scheurt mijn systeem aan flarden. Ik doe mijn uiterste best te blijven staan en de jongen niet te laten ontsnappen maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik. Mijn spieren verkrampen en ik val op mijn knieën. Mijn hoofd tolt als een waanzinnige en het lijkt of ik van binnen verbrand. Mijn zenuwuiteindes slaan alarm maar ik kan er niks tegen doen. Ik krijg het hondsbenauwd en ik probeer op handen en voeten vooruit te kruipen. Vaag - misschien zelfs smekend, ik weet het niet - kijk ik op richting Lew, die ik nog maar in een waas zie door de fel oplichtende haarvaten in mijn ogen. Mijn lijf heeft geen controle meer over zichzelf en dit is meer pijn dan dat ik aankan. Ik besef dat ik dit gevecht verloren heb en laat me bezweet en verslagen op de koude vloer vallen. M'n hoofd tolt totdat iets alles uitschakelt. Het is zwart.

[ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 22:51 ]

zou best kunnen .xD But gotta go. Bye <3

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Aaargh en toen was er weer van alles gebeurd 8D Ik heb geen zin om te lezen :3 mag ik 'n korte samenvattinkje? x]

When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

Oke komtie: Jamie (mens) en Yuri Yue (vampier die geen bepaalde kant heeft gekozen) zijn nieuw. Odile is - hoe verrassend - weer achter Jamie aan gegaan, heeft hem gegijzeld maar Faith wil Jamie voor zichzelf en heeft Odile aangevallen. das war's :]

[ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:08 ]

Ivan schreef:
    Oke komtie: Jamie (mens) en Yuri Yue (vampier die geen bepaalde kant heeft gekozen) zijn nieuw. Odile is - hoe verrassend - weer achter Jamie aan gegaan, heeft hem gegijzeld maar Faith wil Jamie voor zichzelf en heeft Odile aangevallen. das war's :]

Yue eigenlijk XD
    Yuri is volgens mij een jongensnaam XD

O, Ik had hem net geplaatst toen ik zag dat je het verbetert had XD
    Sorry!

[ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:10 ]

Yue
    Terwijl ik de trap opliep, achter het meisje aan, voelde ik me steeds minder mezelf. Ik liep langzaam naar haar toe, ze had me nog niet gezien. Ineens voelde ik wat in mijn onderlip prikken. Ik voelde aan mijn mond en merkte dat mijn hoektanden wel een paar centimeter gegroeid waren. Geschokt en verbaasd voelde ik me ineens niet meer zo goed over het feit dat ik haar had willen eten. Ik draaide me om en liep de trap af. Vanuit een andere kamer hoorde ik iemand schreeuwen, haast smeken leek het wel. Ik rilde, het leek wel of ze haar martelden. Bang ging ik een andere kamer in, en hoopte dat ik niet zou worden gevonden. Waar was ik in terecht gekomen?

[ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:43 ]

Jamie.

De tranen liepen over zijn wangen heen en deed het bijna in de broek van angst. Het ging als een roes langs hem heen en hij dacht dat deze nachtmerrie nooit meer voorbij zou gaan. Totdat hij werdt los gelaten door de vrouw, die op een of andere manier zich oprolde tot een klein kwetsbaar balletje. Angstig kroop hij in de hoek en merkte toen pas dat hij bloedde. Voorzichtig met ging hij met zijn hand naar de wond en hij trok een pijnlijk gezicht toen zijn vingers de wond raakte. Hij keek even naar zijn hand die onder de dikke rode drap zat. Er ging een vlaag van Paniek door zich heen en keek omzich heen om weg te komen. Maar de uitgang was geblokeerd door een meisje dat voor de deur stond. Veders stond er nog een jongen in de kamer en de enge vrouw die als een balletje op de grond lag. Die nu even niet zo eng meer leek. Weer keek hij omzich heen en zag een grote kast staan. Het was niet echt een optie, maar het was beter daar in dan bij deze enge mensen. Zo snel als mogelijk schoof hij er heen en ging de kast in. Hij sloot met zijn trillende handen de deur via de binnenkant en haalde diep adem. Hij ging tegen de wand aan zitten van de kast en haalde zijn mobieltje te voorschijn zodat hij wat kon zien. De kast werdt verlicht door zijn mobieltje en zag allerlei kleren hangen. Hij riste een shirtje van de hanger af en drukte het tegen zijn wond. Nu moest hij maar hopen dat hij werdt gered door zijn bescherm engel.

Candy
    Ze keek met glimoogjes naar de kat. "Poesjeeeeee. Eliiif, mag ik hem beethouden?" Ze was haar tasje alweer vergeten en strekte haar armen uit naar de poes en glimlachte breed.

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

Elif - Goede Vampier.
    ,,Sure.'' zei ze, ze widle net de peos overgeven ana Candy toen ze geschreeuw hoorde. Lew.. Elif zette gauw de poes neer en keek naar Candy. ,,Shit, hij zit in de problemen.'' Elif dacht peinzend na. Candy meenemen? Dat was wel gevaarlijk voor haar.. Maar toch, Lew zat in de rpoblemen en ze konden haar samen vast wel verdedigen. ,,Kom mee.'' ze pakte haar hand en trok haar mee. ,,Blijf hier.'' zei ze toen ze bovenaan de trap stonden, Elif liep naar beneden waar ze Lew aantrof, Faith en Odile die op de grond lag.. Ze rook een mens, waar was ie? Haar oog viel op de kast.

Dewi - MensenGeval.
    Dewi kreeg 't voor elkaar weg te glippen, ze moest Gawyn zien te vinden. Of in ieder geval in veiligheid zien te komen. Ze liep snel door de gangen, waar moest ze heen? Uit paniek ging ze maar naar de keuken waar ze wat laden open trok, op zoek naar een mens. in zo'n situatie moest ze het maar even riskeren, ze widle zichzelf kunnen verdedigen, hoe dan ook.

Faith - Slechte Vampier.
    Faith zag hoe de jongen de kast inkroop en liep erheen, ze trok de kastdeuren open en keek naar de jongen die met zijn mobieltje zat. Waarschijnlijk gebruikte hij 't ding als zaklamp of iets dergelijks. Okay, ze moest nu snel handelen. Ze boog zich voorover naar de jongen. ,,Kom met mij mee, ik zal je niet vermoorden, in tegenstelling tot de rest. Ze zijn niet te vertrouwen.'' fluisterde ze in zijn oor en keek 'm toen aan, hopelijk vertrouwde hij haar.. Ze wist van zichzelf wel dat ze er betrouwbaar uitzag als ze wilde. Faith stak haar hand naar 'm uit. ,,Kom.'' zei ze. Ze had niet gelogen tegen hem, okay, half dan. Maar ze zou hem niet vermoorden, nee. Ze zou een beetje van hem drinken, dan zou ze lichaam zelf weer opnieuw 'bijvullen' en kon ze weer drinken, op die manier had ze een eigen voedselbron om het zo maar te noemen. En ik zou emt 'm kunnen praten zodat ik niet zo lonely was.

Candy
    Ze pakte het poesje op en ging bovenaan de trap zitten terwijl ze het beestje aaide. "Rustig maar lief katje.. Maak je maar geen zorgen.. Wie is je baasje?" Ze staarde voor zich uit terwijl ze zachtjes begon te neuriën.

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

Blub. Ik ga toch posten, ha!

Odile - Slechte vampier.

Met een nog tollende kop word ik wakker en hijs mezelf overeind. Mijn lijf voelt aan alsof het een zware elektrische schok heeft gehad. Ik hoef niet lang na te denken en de realiteit dringt weer tot me door. Ik ben verraden door iemand die aan mijn kant zou horen te staan. Heb ik nou niks geleerd door alle klappen die ik in mijn leven te pakken heb gekregen? Je kan niemand vertrouwen, leer het dan verdomme! En dit is het ultieme bewijs. Ik ben nooit een teampersoon geweest. Ik zou niet weten hoe ik rekening zou moeten houden met andermans wensen. Waarom zou ik ook? Uiteindelijk word ik toch alleen maar in de rug aangevallen, zoals blijkt. Ik trek een spottende grijns als ik mezelf in de spiegel bekijk. Had ik hetzelfde gedaan als ik in Faiths plaats zat? De grijns wordt groter en mijn hoektanden komen naar voren. Waarschijnlijk wel.
    Ik loop mijn kamer binnen, sluit de deur en begin mijn Mac uit te pakken nadat ik de camera's zorgvuldig heb opgeborgen. Als ik klaar ben verwijder ik het schilderij weer van mijn werkkast in de muur, open die en haal de foto van Mark eruit. Hij was werkelijk de enige die ik echt vertrouwd heb en die nooit misbruik heeft gemaakt van mijn vertrouwen. Ik ga op bed liggen en vraag me af hoe het nu met hem gaat. Hij zou - als hij nog leeft - vast al bejaard zijn.
    'Je hebt gelijk,' fluister ik dan, 'Met een karakter zoals het mijne is een wezen wel verdoemd tot een lang, eenzaam en ellendig bestaan.' Ach, ik kan er wel mee leven. Je afsluiten voor alles heeft als gunstig neveneffect dat niemand zo dichtbij kan komen dat hij je pijn kan doen. En dat voldoet prima. De hardste klappen krijg je van degenen die het dichtst bij je staan.

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:51 ]

haha :xx Faith was 't gewoon zat om gecommandeerd te worden :'D
    *poked lily* Check je mail xD Naja, mail op Q.

Ik vind die wending echt uber geniaal! :'D