• was echt een kutdag.

    Ik werk dus bij de AH. Het begon met een vrouw die vond dat ik haar spullen te snel scande, dus die begon haar spullen naar mij terug te GOOIEN. Die heeft nu een winkelverbod. Toen kwam er een stel dronken zwervers de winkel terroriseren (we zitten naast een daklozencentrum, echt fantastisch, de hele dag dronken mensen in de winkel). Zijn we een half uur bezig geweest om die mensen de winkel uit te krijgen, na uitgebreid met de dood bedreigd te zijn. Kon ik om 10 uur s avonds eindelijk weg, ging ik nog even langs een vriend. Viel mijn ketting eraf. Kon ik dus lopen en nu moet ik bij hem blijven slapen.

    Dat moest er even uit. Bedankt voor het lezen.

    Hoe was jullie dag?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:40 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn dag?
    Eerst een half uur fietsen naar de bouwhal. Aan de wagen gebouwd. Terug moeten fietsen. En toen was ik moet en voelde ik me vies


    "Ignite, my love. Ignite."

    Saai.


    -

    Ik ben gaan shoppen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Anders dan de normale dagen die ik doorsta. (: Normaal leef ik in mijn eentje, maar vandaag was ik de hele tijd in de buurt van mijn nichtjes. & ik hou van die twee. :3


    wth.

    Crap, dan zit jij in net zo'n kutbuurt als ik.
    Ik werk in de Jumbo, en daar is een keer iemand in mijn gang flauw gevallen, het leek net alsof hij dood was, facking eng.. De ene zegt door uitdroging, de ander zegt door te veel drugs.. Idunno.
    Vandaag kwam er een vrouw hélemaal over de zeik naar me toe dat er bij een merk ipv de rode wijn die er hoort te staan, de witte wijn staat. Nou het is dat ik anders ontslagen werd, maar ik wou zo boos op haar worden hé, ik kan er niks aan doen en dan gaat ze mij totaal af lopen te zeiken..
    En wij hebben altijd van die kleine wannabe gangstertjes, en meiden die heel stoer gaan vertellen aan hun vrienden hoe ze iemand in elkaar hebben geslagen. Yeah.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Da's kut =\ Maar wat maakt het nou uit hoe snel je iets scant xd?

    Ik werd wakker rond 12 uur, ging naar beneden. Heb een puzzel afgemaakt met mn vader, gegeten, gedoucht, grofvuil weggebracht avec mon père en boodschappen gedaan, nieuwe puzzels gekocht en leggings gekocht. Daarna wat gelezen, gegeten, en nu zit ik hier en heb ik net Last Holiday op Net5 gekeken (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb de hele dag aan het strand doorgebracht met zon en twintig graden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Ik heb de hele dag aan het strand doorgebracht met zon en twintig graden.


    Nu ben ik jaloers!
    -Probeert haar koude voetjes te verwarmen met de kachel-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat klinkt idd kut ;o

    Ik werd wakker om kwart voor 2, heb aan mijn profielwerkstuk gewerkt, ruzie gemaakt met een vriendin wat na een halfuur alweer goedgemaakt was. En eh, beetje levenloos achter de laptop gezeten (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn dag begon goed, lekker uitgeslapen, melig doen met mijn vader;p
    Daarna Ruzie met mijn ouders en een film niet kunnen afkijken, morgen verplicht huiswerk maken..
    En dan krijg ik zeker weten rotklusjes die ik moet doen en negeert mijn moeder me zekerweten of gaat ze me vertellen hoe arrogant ik wel niet ben en wat voor een bitch ik ben.. Gaat een leuke dag worden morgen....


    Me so good.

    sorry, ik moet heel hard lachen om het idee dat een oud vrouwtje met boodschappen gooit hahah :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    XD


    What goes around, comes BACK around

    Ik ben wezen shoppen en daarna naar de bios geweest! Was erg gezellig alleen toen ik naar huis ging viel ik keihard omdat het super glad was! :$
    En nu zit ik me een beetje te vervelen...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ben om twaalf uur opgestaan met enorme buikpijn, heb de hele dag op de bank gelegen terwijl ik naar een programma over katten keek omdat de rest nog baggerder was. toen moest ik naar mijn vader en viel ik van de trap en gaat mijn vader een preek houden over lawaai en de tijd (waar ik in beide gevallen niks aan kon doen, schuldig aan de eerste zijn mijn zusjes en de trap en de tweede de klok). dus ja ik had de dag van mijn leven, dat begrijp je.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag