• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kwiek van de refill draafde lew het terrein weer op. Nu zijn aderen gevuld waren met iets stevigers dan konijnenbloed, racete de energie als bezeten door zijn lichaam. Zijn humeur was in vrolijkheid verviervoudigd en hij voelde zich bijzonder alert. Hij had het trio meisjes dan ook in no time gevonden. 'Dames,' groette hij het groepje met een tik tegen een denkbeeldige pet. 'Waar is Gawyn?' vroeg Lewis die merkte dat de vampier er niet bij was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zag hoe Odile keek naar de meiden, ze had vast dorst. Nouja, vast, Faith wist het zeker. De dorstigheid was gewoon van haar gezicht af te lezen. Gelukkig kon odile zich bedwingen en liepen ze samen naar een electronicazaak. Ze vroeg om wat ingewikkelds en toen de jongen weg was keek ze me aan. ,,Nog niet, pas als jij alles hebt wat je nodig denkt te hebben.'' antwoordde ik en grijnste scheefjes. ,,Anders moeten we zelf die hele winkel doorzoeken en daar heb ik geen zin in.'' Faith zweeg weer toen de jongen terug kwam met ingewikkeld uitziende spullen. ,,is dit wat je nodig hebt?'' vroeg hij .

    Elif - Goede Vampier.
    Ze was opgelucht toen Lew binnenkwam. ,,Hé.'' zei ze met glimlach en haalde toen haar schouders op. ,,Die is ergens niksen geloof ik.'' ze zweeg een paar tellen en keek naar Candy. ,,Candy is der tas ergens verloren, kan je hier blijven terwijl ik even mee help zoeken?'' ze keek lew aan, ze konden moeilijk Dewi alleen laten. Kwam ze dadelijk de badkamer uit en dan was ze ineens alleen, dat zou lullig én gevaarlijk zijn.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze stond inmiddels onder de douche en neuriede zachtjes terwijl ze genoot van het warme water. Dewi had altij al van douchen gehouden, waaromw ist ze niet, waarschijnlijk omdat ze bets een koukleum was en ze het altijd lekker warm van douchen kreeg. Nadat ze zich had egwassen stapte ze er onder vandaan en sloeg ze ene handdoek om haar middel. Ze knoopte de handdoek vast en pakte een andere waarmee ze haar haren wat droog begon te maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Sure, go ahead,' knikte hij met een glimlach. 'Voel je je al beter?' De vraag was naar Candy gericht. Hij wist dat het meisje zich niet al te fit had gevoeld, maar ze leek al een beetje hersteld. De jongen likte kangs zijn lippen om zeker te zijn dat er geen macabere bloedspetters meer aanhingen en zakte toen ineen tegen de muur recht over de badkamerdeur terwijl hij Candy nog steeds onderzoekend aan keek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zielig mensje. En waar kan ik dit zielige persoon neer dumpen SimOon?

    Naam: Jamie.
    Koosnaampjes: JammieJammie :3
    Geboortedatum: 16 mei 1994.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Man.
    Karakter: Jamie is een beetje een apart persoontje, waarbij je een gebruiksaanwijzing voor nodig hebt om heb beter te kennen. Jamie is namelijk erg opzichzelf en leeft meer in zijn hoofd. Hij leeft liever in zijn eigen wereldje dan in de echte wereld. Jamsel is oowk erg stil, maar niet verlegen. Want als hij beledigd wordt ofzowiets heeft hij wel een weer woordje. Maar eerlijk gezegt praat hij nooit graag met mensen. Want hij begrijpt mensen vaak niet, hij snapt niet dat ze houden van roddelen, en dat sommige mensen als een domme gans achter de popiehopie's lopen,. Veders is Jamie één fantasierijk persoon, Creatief, Vriendelijk, Betrouwbaar.
    <3: Lezen, vooral geschiedenis boeken en wiskunde boeken, Fotografie, Hij vind het oowk leuk om Computers te Hacken :3, Mensen bekijken, Schommels, Spelen met kleine kinderen want die zijn niet ingewikkeld, Vrolijke Kinderkes & Gitaarspelen ^^ Wel Wel wel Elektrische gitaar :3.
    Woonsituatie: Hij woont in een kleine appartement, het geld krijgt hij doordat hij in de band speelt ^^ . Hij verdiend er niet veel mee maar wel genoeg om het appartementje te huren en om de dagelijkse dingen te kopen zoals eten enz. Ook krijgt hij geld van zijn ouders, maar dat geld gebruikt hij om te sparen, voor later of andere sh!t..
    Relatie's: Hij heeft nog nooit enkele relatie gehad, omdat hij Liefde netals mensen erg ingewikkeld vind. Hij doet er oowk dus geen moeite voor om op mensen ( Onder het woord mensen vallen Jongens, Meisjes en Aliëns die zich voor doen als mensen ^^ ) verliefd te worden ofzow iets. Bovendien vinden de meeste meisjes hem oowk een beetje een rare dodo. Dusjah..
    Familie: Jamie heeft nog wel Familie, Welja grappig hea :3. Zijn ouders wonen op het platteland, Jamsel heeft dagelijks contact met zijn ouders. Waarom hij weg is gegaan bij zijn ouders omdat hij iets anders wou dan het platteland leven. Lalala, Ook heeft Jamie een Zus, welja. Jamie beschouwd zijn zus als zijn beste vriend. Zij is degenen die hij wel begrijpt. Omdat tjah, ze zijn toch bloedverwanten dus.
    Verleden: Najah, hij heeft een doodnormaal verleden gehad. Hoewel zijn leven op de basisschool aardig kwellend was want hij had geen enkele vriend en werd vaak gepest door wat dukkels.
    UITERLIJK! : Nu ga ik Jamie's uiterlijk beschrijven ^^
    Uhm, Oke. Jamie heeft donkerbruine haren dat bijna op zwart lijkt :3 Hij een lok dat een beetje over zijn linkeroog hangt. Hij heeft een beetje een rond, ovaal gezicht. Met een neus, Mond en ogen. : ). Hij heeft Amandelvormige ogen & ijsblauwe irissen. Zijn lippen zijn gewoon tjah, Vol en licht roze zoals de meeste lippen als de normale mens. Neus tjah, gewoon een vrolijke neus met sproetjes. Veders is hij een slank en lang jongentje. Niet echt gespierd, maar hij heeft bierbuik ofz, wel een lichte sixpack -Tjah,Jamie moet wel lekker zijn :3 ^^ -
    KLEDINGSTYLE: Jamie is dol op grauwe kleuren, zoals zwart, grijs, donkergrijs, blauw. Meestal draagt hij oowk die kleuren, hij houd er niet zo van om op te vallen. Ahm, veders draagt hij graag Skinny's, Vesten, Shirts met printen van Merken, Riemen met Studs ofz x'] en uhm, Schoenen van het merk Vans of Etnies. En hij heeft vaak een polsbandje om. ^^

    aawrh, stuur 'm naar binnen en hij valt vanzelf welop xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Slenterend liep hij door het bos en keek zoekend om zich heen. ' Pimmiey! ' brulde hij. ' Kom hier, stomme kat. ' Geirriteerd zuchtte hij en slenterde veder door het bos. Toen hoorde hij iets ritselen en zag Pimmiey rennen. Snel rende hij achter het beest aan, maar al snel was hij de kat alweer kwijt. Stampvoetend liep hij weer veder en bleef toen stil staan bij een grote villa. Wat deed dit grote huis hierzo, midden in het bos? Langzaam liep hij het erf op en zag Pimmiiey en rende snel naar het beestje toe. Voorzichtig pakte hij de kat op en drukte hem tegen zich aan. ' Stoute pim. ' murmelde hij en keek naar de deur van de villa. Voorzichtig ging hij naar binnen, eenmaal binnen keek hij met grote ogen rond.

    @ Dikkop: Jouw personage houdt van pc's hacken. Wil jij degene zijn die odiles computer heeft gehacked? :'D Dat is namelijk in het begin van dit verhaal gebeurd en ze weet nog steeds niet wie haar computer heeft gehackt 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Owh, majahh, Prima geloof ik :3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik knik braaf en gluur naar de beveiligingscamera in de zaak. Van de beveiligingscamera kijk ik naar de luxaflex. Zo subtiel mogelijk laat ik die naar beneden glijden en gooi een zakdoek voor de camera. De jongen komt terug, zich nog steeds niet bewust van de situatie.
    'Is dit wat je nodig hebt?' vraagt hij. 'De beste opnamekwaliteit, maar je hebt wel een pc nodig met een goeie videokaart.' Mijn kaart laat aardig wat te wensen over. 'Doe me er maar één.' 'Wat, een vid..' 'Ja.' Het duurt niet lang of hij komt terug met een doos. 'Voila. En ehm.. mijn dienst zit erop om tien uur. Zullen we dan misschien een clubje opzoeken?' Niet te geloven hoe snel het bloed door zijn aderen raast. Ik kijk met een schuin oog naar Faith bij wie het kwijl ook haast uit de mond loopt.
    'Ik heb een beter idee,' zeg ik en loop verleidelijk op hem af. Ik grijp hem vast en duw hem tegen de kassatafel aan. Ik voel dat hij zijn handen niet van me af kan houden. Hij krijgt daar zijn straf nog wel voor, denk ik sadistisch. Subtiel breng ik zijn hals in mijn bijtbereik. Ik draai me om naar Faith. 'Als je nog een hap wil moet je snel zijn.' 'Huh?' hoor ik de jongen zeggen, maar verder komt hij niet. Ik grijp hem hardhandig vast en zet mijn tanden in zijn keel. Gulzig zuig ik zijn warme bloed op terwijl hij tegen probeert te spartelen, maar ik ben veel te sterk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 18:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gawyn Goede vampier
    Na een tijdje kwam hij tot het besluit dat de meisjes vast wel al klaar waren met douchen; misschien was Lew zelfs al terug. Hij stapte naar de kamer van Elif en klopte op de deur. Zonder op antwoord te wachten liep hij naar binnen. Hij had gelijk: Lew was er al, en het geluid van de douche klonk niet meer, dus Dewi kon elk moment naar buiten komen.
    "Hoi," zei hij schaapachtig, toen hij besefte dat iedereen naar hem keek omdat hij zomaar naar binnen was gestapt. "Heb je genoeg gedronken, Lew?" vroeg hij, en glimlachte lichtjes naar de vampier. Hij wist het antwoord eigenlijk al, want de onmiskenbare geur van bloed hing om hem heen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Jamie.

    Hij stond in de hal van de grote villa met Pimmie tegen zich aan gedrukt. De kat begon akelig te miauwen, maar Jamie negeerde het beest en liep voorzichtig door de hal. Met grote ogen keek hij omzich heen en beet op zijn lip. ' Waar zijn we, Pimmiey? ' murmelde hij tegen de kat. ' Mjah, jij kan natuulijk niet antwoorden.. ' De kat probeerde uit zijn armen te komen, wat hem lukte en vlugte snel weg de trap op. ' Oh, kutje. ' murmelde hij bangerig en rende Pimmie achterna.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zag hoe Odile keek naar de meiden, ze had vast dorst. Nouja, vast, Faith wist het zeker. De dorstigheid was gewoon van haar gezicht af te lezen. Gelukkig kon odile zich bedwingen en liepen ze samen naar een electronicazaak. Ze vroeg om wat ingewikkelds en toen de jongen weg was keek ze me aan. ,,Nog niet, pas als jij alles hebt wat je nodig denkt te hebben.'' antwoordde ik en grijnste scheefjes. ,,Anders moeten we zelf die hele winkel doorzoeken en daar heb ik geen zin in.'' Faith zweeg weer toen de jongen terug kwam met ingewikkeld uitziende spullen. ,,is dit wat je nodig hebt?'' vroeg hij .

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Candy ook tegen Lew had egzegt dat het wel weer wat beter ging vertrok ze emt haar de gang op. ,,Waar heb je je tas voor het laatst gezien/'' vroeg ze, hopelijk niet in kamer van een van die moordmachines, dat zou voor meer problemen zorgen.. Ineens bleef Elif staan, ze rook wat bekends.. Een mens, maar meer, ineens hoorde ze gemiauw dat haar gedachtes bevestigde. ,Kom.'' ze pakte Cndy's hand en trok haar mee, toen ze de hoek omliep zag ze een kat, iets wat ze al heel lang niet ha gezien. Elif hurkte neer en riep het poesje die nieuwsgierig op haar afkwam, Elif glimlahte en aaide over zijn koppie. ,,He moppie, hoe kom jij hier?'' ze pakte het beestje op en ging weer staan.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi neuriede zachtjes en kleedde zich toen vlug aan, ze liep de badkamer uit en keek evne vebraasd toen ze daar Gaywn&Lew aantrof i.p.v. Elif&Candy. ,,Zo, wist niet dat ik zo'n apart geval ben dat ik 2 bodyguards nodig heb.'' ze glimlachte scheefjes naar de twee. ,,Waar zijn Elif en Candy heen?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Above: d'r is al een nieuwe post bij gekomen (zie boven in deze topicpagina), Faith's deel mag gewijzigd worden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Geez, vergete ik steeds, ik ben echt slecht xD
    Lol, maar ik weet evne niks, vanaaf
    zal me wel iet ste ibnnen schieten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Nah, je hoeft ons niet te zien als bodyguards," sputterde hij halfhartig tegen, "Maar meer als... err..." Hij wist zelf geen goede plaatsvervanger; zijn stem stierf langzaam weg. "Nou, hoe dan ook, ik weet ook niet waar Elif en Candy naar toe gehuppeld zijn, ik ben hier ook net binnen gekomen." Een vage glimlach stond op zijn gezicht. Toen draaide hij zich om naar de plek waar Elif de boodschappen had neergezet, en haalde wat willekeurige spullen er uit - hij deed niet de moeite om te kijken wat het waren - en zette ze op een salontafeltje, waarna hij hij Dewi op een stoel zette. "Hier, eten," zei hij, en keek haar met een grote smile aan. Hij hoopte dat hetgeen dat hij zojuist bij elkaar had geraapt uit de tas bij elkaar hoorde; hij had geen flauw idee meer hoe het werkte met dat menseneten.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]