• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Allez hop met de geit, ik laat Lew zijn keel wel even open zetten x'D

    'Er is iets mis,' zei Lew ineens terwijl hij zijn oren spitste. 'Kom mee,' Hij wist niet zeker of het wel zo'n goed idee was om Dewi mee te nemen naar waar dat geluid ook vandaan kwam, maar hij kon haar ook niet alleen achterlaten. Hij pakte haar pols vast en trok haar mee naar de trap waar hij Odile opnieuw met een mens in haar klauwen zag. 'Hier blijven,' commandeerde hij Dewi halverwege de trap. Als ze op de trap bleef zou hij haar makkelijker kunnen beschermen omdat de doorgang smal was en hij Odile zo tegen zou kunnen houden. Met een soepele beweging, sprong hij over de leuning, glipte hij zo stil mogelijk de kamer in en dook op achter de vampier. 'Jij moet jezelf écht leren controleren,' gromde hij laag terwijl hij de bajonet dreigend in haar zij porde. 'Laat dat joch nou maar gaan,' Hij wist dat hij met heel wat meer af zou moeten komen om Odile van vers vlees af te trekken, maar hij had tijd nodig om met een plan op de proppen te komen. Verder had hij geen idee waar Gawyn, Candy, Faith of Elif waren, en dus had hij ook geen idee waaraan hij zich moest verwachten. Uiteindelijk brulde hij maar 'ELIF... GAWYN,' in de hoop wat cover te krijgen. Aan haar geur te ruiken had de vampier voor hem nog maar net mens gedronken en dus stond ze sterker dan ooit. Hij wist niet of hij haar wel tegen zou kunnen houden...

    There you have it ;D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Uit totale verrassing slaak ik een korte hoge gil en het scheelt niet veel of ik had mijn prooi los gelaten.
    'Jij weer,' zeg ik duister en kwaad. 'Uit de weg of ik snij nú zijn keel door!' Wat houdt me eigenlijk tegen? vraag ik me af. Ik ben degene die de touwtjes - of het mes - in handen heeft. Ik grijns als de ware sadist die ik ben bij die gedachte. Ik heb zin om het erin te wrijven, overwinningen smaken goed.
    Een beetje minachtend kijk ik neer op zijn wapen. 'Je denkt toch niet dat dát ding me uit kan schakelen? Heb je nou nog steeds niet geleerd hoe je een vampier moet doden?' Ik aai met mijn duim langs de wang van de doodsbange jongen wiens armen haast vastgekneld worden door mijn harde greep. Ik voel zijn bloed gejaagd door zijn systeem pompen. Heerlijk.
    'Je bent van mij,' fluister ik, 'alleen nog even deze mislukkeling wegjagen.' Daarop kijk ik Lew nog dreigender aan.
    'Wegwezen Lewis! Of er gaan klappen vallen.'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zal ik 't LEw eens lekker moeilyk maken? [aaa]
    EnNou, TheStyxx moet komen :']

    Elif - Goede Vampier. (Zit vast door lily xD)
    Toen Candy ook tegen Lew had egzegt dat het wel weer wat beter ging vertrok ze emt haar de gang op. ,,Waar heb je je tas voor het laatst gezien/'' vroeg ze, hopelijk niet in kamer van een van die moordmachines, dat zou voor meer problemen zorgen.. Ineens bleef Elif staan, ze rook wat bekends.. Een mens, maar meer, ineens hoorde ze gemiauw dat haar gedachtes bevestigde. ,Kom.'' ze pakte Candy's hand en trok haar mee, toen ze de hoek omliep zag ze een kat, iets wat ze al heel lang niet ha gezien. Elif hurkte neer en riep het poesje die nieuwsgierig op haar afkwam, Elif glimlahte en aaide over zijn koppie. ,,He moppie, hoe kom jij hier?'' ze pakte het beestje op en ging weer staan.


    Dewi - MensenGeval.
    Ineens werd ze meegtrokken en niet viel later stond ze op de trap, ze knipperde even verbaasd met haar ogen. Damn, als ze dat mes nou nog had. Wat moest ze nou doen? Ze keek naar lew, de vampier van wie ze de naam nog niet kende en het mensenjoch. Ineens kwam er nog een vampier en voor zover Dewi kon zien had die ook niet bepaald het beste met haar en de jongen voor. Wat kon ze doen? Elif&Gawyn zoeken? Dat was wel met gevaar voor eigen leven aangezien ze dan alleen was, maar als ze snel was kon ze 't misschien halen.. En nu was ze enkel een extra last, nietwaar? Voorzichtig sloop ze terug de trap op. (of moest ze nou naar beneden? xD Lol.)

    Faith - Slechte Vampier.
    Voor ze het wist was Odile weg en hoorde ze geschreeuw, ze liep erop af en bleef van klein afstandje staan. Toen ze zag wat er aan de hand was kreeg ze een grijns op der gezicht. ,,Had je weer dorst Odile?'' vroeg ze geamuseerd en keek toen naar Lew. ,,Heb je niks beters te doen dan die nutteloze wenzens te helpen/'' vroeg ze spottend en keek even naar eht andere mensenkind.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ineens zie ik Faith verschijnen. Dat maakt dus twee tegen één.
    Als zij hem kon bezighouden kan ik maken dat ik wegkom. Het zou de perfecte ontsnapping zijn. Ineens voel ik dat de jongen een poging doet zich los te maken. Ik straf hem zwaar af met een nog hardere ijzeren greep. En dan ruik ik zijn bloed door de kleine snee die mijn mes kennelijk heeft veroorzaakt. Ik ken dus echt mijn eigen kracht niet. Ik wil erbij, maar dan weet ik dat ik geen zicht meer heb op Lew. Zal ik de gok wagen? Mijn oog glijdt naar het straaltje bloed dat langs zijn hals naar zijn sleutelbeen glijdt. De geur maakt me compleet gek. Ik besluit het erop te wagen. Niet aarzelen!

    (Hij leeft nog hoor :'D)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Even voor leuke wending zorgen ;xx

    Elif - Goede Vampier. (Zit vast door lily xD)
    -


    Dewi - MensenGeval.
    Ineens werd ze meegtrokken en niet viel later stond ze op de trap, ze knipperde even verbaasd met haar ogen. Damn, als ze dat mes nou nog had. Wat moest ze nou doen? Ze keek naar lew, de vampier van wie ze de naam nog niet kende en het mensenjoch. Ineens kwam er nog een vampier en voor zover Dewi kon zien had die ook niet bepaald het beste met haar en de jongen voor. Wat kon ze doen? Elif&Gawyn zoeken? Dat was wel met gevaar voor eigen leven aangezien ze dan alleen was, maar als ze snel was kon ze 't misschien halen.. En nu was ze enkel een extra last, nietwaar? Voorzichtig sloop ze terug de trap op. (of moest ze nou naar beneden? xD Lol.)

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik fronste toen ze me weer een bevel gaf, eerst kon ik er tegen maar ik was geen hondje. Trouwens, ik had ook dorst. ,,Waarom? om jou weg te laten komen met dat hapje?'' ze haalde arrogant haar neus op. ,,Ik heb ook dorst.'' ze keek odile strak aan. ,,Deze is van my.'' zei ze en liet haar gave los op odile. 9wauw, geen idee hoe ik dat anders moet uileggen xD) ,,Laat hem los.'' siste ze.[/10]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:00 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik vraag Faiths hulp :'D
    Lew is weer lastig D:

    Oh man wat ben ik gay. Ik lees scheel. Sorry><

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik hoorde geschreeuw en gekrijs van boven komen. Ik liep een grote trap op, ook al was ik bang. Toen ik boven was zag ik nog net een meisje een tweede trap oprennen. Ineens werd ik overvallen door een honger om haar aan stukken te scheuren, en niet beseffend wat ik deed liep ik haar achterna.

    Haaa dat is zijn lust en zijn leven :Y)

    Hij moest zichzelf enorm tegenhouden toen het druppeltje bloed over de keel van de jongen gleed. Zelfs zijn tanden werden langer en een krankzinnige flits schoot door zijn ogen. Snel schudde hij het van zich af en focuste hij zich weer op zijn probleem. 'Hmm, maar dan zou ik het plezier missen van door jou aan stukken gescheurd te worden, is het niet,' Opnieuw grijnsde hij. 'En mijn beste Faith, kom je ook langs? Wat is een feestje toch zonder jou?' Hij knipoogde uitdagend - wat overigens een nogal bizar zicht was, aangezien de twee vampiertanden nog steeds in zijn onderlip drukten- terwijl hij ondertussen dichterbij Odile schuifelde. Als hij haar vast kon grijpen, had hij misschien een kans.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (Volgens mij staat Faiths stuk bij Elif, dus ik hou even aan dat Elifs gedeelte eigenlijk Faiths tekst is :'D)

    Odile - Slechte vampier.

    'Wat?! Wat doe j-.. aaah! W-wat is dit! Nee, nee!' Een helse pijn dringt mijn lijf binnen en scheurt mijn systeem aan flarden. Ik doe mijn uiterste best te blijven staan en de jongen niet te laten ontsnappen maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik. Mijn spieren verkrampen en ik val op mijn knieën. Mijn hoofd tolt als een waanzinnige en het lijkt of ik van binnen verbrand. Mijn zenuwuiteindes slaan alarm maar ik kan er niks tegen doen. Ik krijg het hondsbenauwd en ik probeer op handen en voeten vooruit te kruipen. Vaag - misschien zelfs smekend, ik weet het niet - kijk ik op richting Lew, die ik nog maar in een waas zie door de fel oplichtende haarvaten in mijn ogen. Mijn lijf heeft geen controle meer over zichzelf en dit is meer pijn dan dat ik aankan. Ik besef dat ik dit gevecht verloren heb en laat me bezweet en verslagen op de koude vloer vallen. M'n hoofd tolt totdat iets alles uitschakelt. Het is zwart.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 22:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    zou best kunnen .xD But gotta go. Bye <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaargh en toen was er weer van alles gebeurd 8D Ik heb geen zin om te lezen :3 mag ik 'n korte samenvattinkje? x]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Oke komtie: Jamie (mens) en Yuri Yue (vampier die geen bepaalde kant heeft gekozen) zijn nieuw. Odile is - hoe verrassend - weer achter Jamie aan gegaan, heeft hem gegijzeld maar Faith wil Jamie voor zichzelf en heeft Odile aangevallen. das war's :]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Oke komtie: Jamie (mens) en Yuri Yue (vampier die geen bepaalde kant heeft gekozen) zijn nieuw. Odile is - hoe verrassend - weer achter Jamie aan gegaan, heeft hem gegijzeld maar Faith wil Jamie voor zichzelf en heeft Odile aangevallen. das war's :]

    Yue eigenlijk XD
    Yuri is volgens mij een jongensnaam XD

    O, Ik had hem net geplaatst toen ik zag dat je het verbetert had XD
    Sorry!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:10 ]

    Yue
    Terwijl ik de trap opliep, achter het meisje aan, voelde ik me steeds minder mezelf. Ik liep langzaam naar haar toe, ze had me nog niet gezien. Ineens voelde ik wat in mijn onderlip prikken. Ik voelde aan mijn mond en merkte dat mijn hoektanden wel een paar centimeter gegroeid waren. Geschokt en verbaasd voelde ik me ineens niet meer zo goed over het feit dat ik haar had willen eten. Ik draaide me om en liep de trap af. Vanuit een andere kamer hoorde ik iemand schreeuwen, haast smeken leek het wel. Ik rilde, het leek wel of ze haar martelden. Bang ging ik een andere kamer in, en hoopte dat ik niet zou worden gevonden. Waar was ik in terecht gekomen?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:43 ]

    Jamie.

    De tranen liepen over zijn wangen heen en deed het bijna in de broek van angst. Het ging als een roes langs hem heen en hij dacht dat deze nachtmerrie nooit meer voorbij zou gaan. Totdat hij werdt los gelaten door de vrouw, die op een of andere manier zich oprolde tot een klein kwetsbaar balletje. Angstig kroop hij in de hoek en merkte toen pas dat hij bloedde. Voorzichtig met ging hij met zijn hand naar de wond en hij trok een pijnlijk gezicht toen zijn vingers de wond raakte. Hij keek even naar zijn hand die onder de dikke rode drap zat. Er ging een vlaag van Paniek door zich heen en keek omzich heen om weg te komen. Maar de uitgang was geblokeerd door een meisje dat voor de deur stond. Veders stond er nog een jongen in de kamer en de enge vrouw die als een balletje op de grond lag. Die nu even niet zo eng meer leek. Weer keek hij omzich heen en zag een grote kast staan. Het was niet echt een optie, maar het was beter daar in dan bij deze enge mensen. Zo snel als mogelijk schoof hij er heen en ging de kast in. Hij sloot met zijn trillende handen de deur via de binnenkant en haalde diep adem. Hij ging tegen de wand aan zitten van de kast en haalde zijn mobieltje te voorschijn zodat hij wat kon zien. De kast werdt verlicht door zijn mobieltje en zag allerlei kleren hangen. Hij riste een shirtje van de hanger af en drukte het tegen zijn wond. Nu moest hij maar hopen dat hij werdt gered door zijn bescherm engel.