• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    BAM!
    Die zit.
    Precies, defineer nerd.
    Iedereen kan een nerd zijn ,je wordt al gauw nerd genoemd als je goede punten haalt op welk niveau dan ook.
    Dus....
    Wie durft het aan?
    Defineer Nerd.(nerd)
    Iemand die dagenlang achter zijn boeken zit, urenlang studeert, en dan nog zegt: "Ik heb niets geleerd." Of een heel erg seuterig persoon.


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Iemand die dagenlang achter zijn boeken zit, urenlang studeert, en dan nog zegt: "Ik heb niets geleerd." Of een heel erg seuterig persoon.


    kijk dat vind ik nou een goede defenitie.
    Niet alleen als je een keer goede punten haalt. Ik vind deze wel goed:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Iemand die dagenlang achter zijn boeken zit, urenlang studeert, en dan nog zegt: "Ik heb niets geleerd." Of een heel erg seuterig persoon.


    Dan zijn gymnasiasten alles behalve nerds, ik zat op een categoriaal gymnasium en niemand deed dat.

    Eh, nou ik doe Mavo maar ik beschouw me niet echt als een.. dommerd. Maar het valt me wel op dat mensen die lager doen als Mavo/TL dat die vaak meer schijt hebben aan school.


    Everything is worse without music.

    Ik zit op 3vwo en ik kan de tafels nog steeds niet uit mijn hoofd?
    so i'm not a nerd..

    Ik doe VWO+, en word dus ook gewoon nerd genoemd, maar ik vind mezelf nou niet echt een nerd ofzo.
    ik ken trouwens genoeg VMBO'ers die ook gewoon hun best doen op school.
    uiteindelijk is iedereen slim op zijn of haar eigen manier.


    Opgeven is geen optie.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Dan zijn gymnasiasten alles behalve nerds, ik zat op een categoriaal gymnasium en niemand deed dat.
    Hier op VWO ook niet.


    Life is hard and then we die

    ik vind vmbo'ers nou niet wat je kunt noemen dom,, ik heb nogal veel vrienden die vmbo doen en die zijn heus niet dommer dan mij. En gymnasium hoeft echt geen nerd te zijn. Er lopen zoveel andere mensen bij ons op school rond 8)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Trouwens: gymnasiumers XD?


    Life is hard and then we die

    ik heb geen idee wat het is:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op mijn school is dat een feit XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -doet tweetaling (in het Engels dus) Gymnasium-
    In mijn klas is er echt helemaal niemand die heel verveld is of erg arrogant
    behalve daan dan(6)maar iedereen vind hem een eikel.
    misschien heeft het Bullshit persoontje in een vervelende VWO klas gezeten, maar dat kan iedereen overkomen:|
    dat betekend nog niet dat Alle WVO'ers zo zijn hoor!:((
    ik ken ook iemand die MAVO deed en die zat toen ook in een hele vervelende en arrogante klas:S

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat ligt dan echt aan de mensen op jouw school. Bij ons is dat namelijk écht niet zo. Iedereen gaat met elkaar om.

    Je leest niet goed.
    Bij ons is dat ook zo. W-e-l zo, zeg maar. Maar op heel veel scholen besteden VMBO-ers minder aandacht aan school omdat er toch op ze neer wordt gekeken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Bullshit, je schrijft bullshit.
    Hoezo zijn VMBO-ers 'oprechter' dan gymnasiasten? Ik weet zeker dat die pedo's uit het kinderdagverblijf geen gymnasium hebben gedaan aangezien ze in de krant als zwakbegaafd werden aangestempeld. Ik zeg niet dat alle VMBO-ers zo zijn, maar het is nogal raar om te zeggen dat je aan de hand van iemands niveau iemands oprechtheid wil meten.
    En waarschijnlijk vind je VWO-ers arrogant omdat het je zelf niet is gelukt. Ik denk inderdaad dat ik de wereld aankan omdat ik slim ben, en weet hoe ik met dingen om moet gaan en weet dat ik mezelf later kan onderhouden met iets wat ik leuk vind om te doen en waar ik me in kan verliezen, en dat zal inderdaad iets slims zijn en niet zoiets als kapper.

    EDIT: Geef me een hamer en een stuk hout en ik kan er niks mee, want ik heb dan geen spijkers of meer hout, en volgens mij kan jij net zo hard op een stuk hout doelloos rammen als ik

    Ten eerste, denk niet dat je zo'n grote en arrogante bek tegen mij op kan zetten, meid.
    Ik ben HAVO gaan doen omdat de mentaliteit van VWO-ers me niet aanstond, en omdat ik niet alleen boekjes wil lezen en theorietjes stampen. Ik vind het enorm zielig dat jij zo neerkijkt op mensen die praktijkberoepen, zoals kapper, uitvoeren. Jij bent he-le-maal niks zonder hun weet je. En hun zijn inderdaad ook niks zonder mensen met VWO, maar jij hoeft niet te denken dat je beter bent. Over het algemeen vind ik VMBO-ers oprechter geïnteresseerd in mensen ja, juist OMDAT zij met kinderen omgaan op kinderdagverblijven. En juist OMDAT vele VWO-ers denken dat ze de wereld aankunnen.
    Er zit een heeeeeel groot verschil tussen slimheid en wijsheid, en ik daar kan jij nog veel over leren.
    HAHA je 'Bullshit, je schrijft bullshit' is trouwens wel echt heeeel grappig en origineel hoor ;)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:37 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ten eerste, denk niet dat je zo'n grote en arrogante bek tegen mij op kan zetten, meid.
    Ik ben HAVO gaan doen omdat de mentaliteit van VWO-ers me niet aanstond, en omdat ik niet alleen boekjes wil lezen en theorietjes stampen. Ik vind het enorm zielig dat jij zo neerkijkt op mensen die praktijkberoepen, zoals kapper, uitvoeren. Jij bent he-le-maal niks zonder hun weet je. En hun zijn inderdaad ook niks zonder mensen met VWO, maar jij hoeft niet te denken dat je beter bent. Over het algemeen vind ik VMBO-ers oprechter geïnteresseerd in mensen ja, juist OMDAT zij met kinderen omgaan op kinderdagverblijven. En juist OMDAT vele VWO-ers denken dat ze de wereld aankunnen.
    Er zit een heeeeeel groot verschil tussen slimheid en wijsheid, en ik daar kan jij nog veel over leren.
    Mijn vriendje is zeker geen meid, meid =')


    Life is hard and then we die