• zeiktopic

    Het is al een tijd lang zo dat ik me echt depressief voel, dat ik me 's avonds gewoon opsluit in mijn kamer en er voor de rest van de avond niet meer uitkom omdat ik alleen wil zijn, gewoon eventjes weg van iedereen terwijl ik normaal heel graag bij de rest van mijn familie zit.
    Net zoals vandaag: ik had een uur geleden jazzballet en dan zit die lerares altijd op mij te rammen: 'Strek je benen Bes, strek je tenen, luister naar de maat! Je gaat nog véél moeten oefenen thuis hoor!'
    Oké, ik ben niet zo goed als al die anderen die al meerdere jaren dansen, en dan? Moet je dan echt altijd op mijn kap zitten, terwijl je weet dat ik nog maar één jaar jazz doe?
    En terwijl zo'n soort dingen me vroeger echt niets deden, zit ik er nu al heel de tijd om te huilen. Ik kan echt wel tegen een beetje kritiek maar het lijkt wel alsof ik er nu veel gevoeliger voor ben. Ook mijn vriendin waar ik normaal deze zomervakantie mee op kamp ga, heeft me laten zitten om één kleine ruzie die nu al lang opgelost is. Nu moet ik helemaal alleen gaan terwijl we al lang terug vriendinnen zijn! Ik weet echt niet wat ik moet doen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je een knuffel wil, hiero:



    Maar als je bemoedigende praatjes wilt of gewoon een luisterend oor, dan moet je in mijn GB zijn of een PB sturen (A)

    Het komt wel goed, schatje! *Schuift glas Roos Vicée naar jou toe*


    Deep inside, I've never felt alive

    Och, lieverd toch <3
    Wil je er misschien met me over praten in een PB of GB? xx


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein


    26 - 02 - '16

    Ik heb dat gevoel ook.
    Ik volg ook net weer mijn eerste jaar dansles.
    Iedereen kan het goed omdat ze al jaren bij de club zitten
    of goed kunnen mee volgen. En bij mij lukt het niet zo goed.
    Mijn danslerares moest me zelf eens helpen om het goed te doen.
    Waarschijnlijk ga ik volgend jaar niet meer dansen
    gewoon omdat het mij niet lukt. In mei heb ik twee dansshow's
    en ik heb er nu al schrik voor dat het niet gaat lukken.
    Je bent zeker niet alleen : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb dat gevoel de laatste tijd ook steeds vaker. Ik zit helemaal niet lekker in mn vel, voel me gestrest en kan overal wel om huilen. Ik zou niet weten wat het is of waar het aan ligt, maar het voelt kut :/

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:30 ]

    Ma lieffie toch, als ge u echt zo down voelt moet ge proberen iets te vinden wa u terug kan opvrolijken, iedereen heeft wel van die periodes waarin niks u echt blij kan maken en dat ge u het liefst opsluit in een klein donker kamertje en soms kan die afzondering wel goed doen ma zo kunt ge het niet blijven volhouden, ge moet gewoon iets voor uzelf vinden, en uzelf beloven dat ge daar nooit een verplichting van gaat maken, bij piano, jazz en schrijven, hoe leuk da ook kan zijn, wordt ge ook altijd gepusht om eraan te werken, ge geeft zelf het perfecte voorbeeld hierboven. Ge moet iets voor uzelf vinden, een plaats, een activiteit of beide. Een plaats in u achtertuin die een beetje verborgen is, en waar niemand u snel zal zoeken, een dagboek wa ge altijd bij u hebt, en waarin ge schrijft als ge er nood aan hebt, ni omdat ge vindt dat ge er al lang ni meer in hebt geschreven, een tekeningenboek waarin ge wa dan ook tekent, dromen, iets moois wa ge gezien hebt, kleren, portretten of gewoon een heel blad volkrassen om u frustraties kwijt te kunnen,... Het maakt ni uit wa als ge ma iets vind waarbij gij u goed voelt als ge er zijt of het doet, da moet niks belangrijks zijn in u leven, da moet ni veel voorstellen, niemand hoeft daarvan te weten, ge moet gewoon iets hebben waarbij er geen druk op u ligt en waar niemand commentaar op gaat geven, gewoon iets om even te ontsnappen van de dagdagelijkse sleur
    En als ge niks vindt moogt ge natuurlijk ook altijd op u fiets springen en u allerliefste nicht komen lastigvallen, ik weet toevallig dat ze daar niks op tegen zou hebben :)
    Ik hoop dat dit berichtje u een beetje helpt of ofvrolijkt en anders is dit misschien nog iets wat u kan opvrolijken: luiaards poepen maar 1 keer per week :D ik verlaat u nu met die vrolijke noot, byyyyyyeee!!! (ookal heb ik geen idee waarom ik dit zo op het forum zet ;D...)


    Love? No. I prefer cats.

    Man, ik ben een zaaaaaaaag!! Nog niemand had gereageerd toen ik begon aan mn bericht, Sorry ;d en big hugs offcourse!! (H) xxx


    Love? No. I prefer cats.

    Duh, natuurlijk moet je dansleraar streng zijn. Daarom zit je toch onder fucking dansles?
    Ze probeert je alleen beter te maken. Wat logisch is aangezien je haar daarvoor betaalt. En als je je frequent depressief voelt heb ik nieuws voor je: dit hebben er veel meer, het heet PUBERTEIT.


    Here & Now

    Ik sluit mezelf ook altijd op en dansen komt wel goed.
    Maar het is echt super stom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had net dat zelfde gevoel toen ik in het tweede middelbaar zat , het is efjes een dipje waar je doorheen moet ... laat je niet ontmoedigen door je leerkracht dans , maar ga er voor en laat je niet zomaar van de baan schuiven , laat haar zien wie je echt bent en go for it !

    een dikke knuffel !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Allegro schreef:
    Duh, natuurlijk moet je dansleraar streng zijn. Daarom zit je toch onder fucking dansles?
    Ze probeert je alleen beter te maken. Wat logisch is aangezien je haar daarvoor betaalt. En als je je frequent depressief voelt heb ik nieuws voor je: dit hebben er veel meer, het heet PUBERTEIT.


    Doe even vriendelijk of reageer gewoon niet dan ? (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Awhh mensje <3
    Mijn inbox staat altijd voor je open (H)



    Haat aan de computers op school omdat ik geen plaatje kan toevoegen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Allegro schreef:
    Duh, natuurlijk moet je dansleraar streng zijn. Daarom zit je toch onder fucking dansles?
    Ze probeert je alleen beter te maken. Wat logisch is aangezien je haar daarvoor betaalt. En als je je frequent depressief voelt heb ik nieuws voor je: dit hebben er veel meer, het heet PUBERTEIT.


    Wat is dat nou weer voor een kut reactie


    26 - 02 - '16