• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Villain schreef:Mahaha. Ik kon qua taal ook wel een hoger niveau aan, maar ik ben zo ontzettend slecht in wiskunde :') Dus, ik heb mijn VMBO-G afgerond en nu zit ik op 't MBO.

    Haha, ja apart hé? Ik kon HAVO doen, maar ik dacht dat zelfs VMBO-tl al te hoog voor mij was dus doe nu dit. Als ik het terug kon draaien had ik wel HAVO gekozen want ik merk nu wel dat het echt te laag werk is voor me. Maar opstromen naar iets kan ik niet meer, daarvoor heb ik echt teveel gemist.


    Behind every great man there’s a great woman

    vmbo wordt meer met praktijk gedaan en gymnasium meer met boeken.

    ik doe gymnasium en ben geen nerd en ik vind vmbo-ers niet dom, sommige wel, maar sommige symnasiasten zijn ook domxD

    Kikkeli schreef:
    idc.
    Ik vind het wel zo :') nee niet altijd -.- vaak wel.
    die van VMBO zijn meestal sletjes, met een vette laag bruin-maak, joggingpak, arrogant gedrag enzo.

    En deze turk zit op Havo. whoot.


    Dat is hier dus ook zo (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zit in een HAVO/VWO klas en wij hebben afdelingen de A is de echte VWO afdeling en daar lopen best veel nurds rond maar op mijn eigen afdeling de D ook.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik geef Sem eigenlijk wel gelijk, hier in Antwerpen is het echt zo, en dat het allemaal allochtonen zijn.

    Ghehe op mijn VMBO school was er welgeteld 1 neger, daar hield het buitenlandse aandeel wel zo'n beetje mee op.
    En op de Havo was bijna de helft Turks/Marokkaaans.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind niet dat VWO'ers allemaal een nerd zijn en alle VMBO'ers dom. Ik doe zelf VWO, en niet iedereen in mijn klas is een nerd (':. En VMBO'ers worden wel vaker als ''dom'' aan gezien, alleen maar omdat ze een lager niveau hebben.

    Ik doe vwo. maar ik ben geen nerd(nerd)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    PS: definieer nerd?

    Het is waar dat er stereotype mensen zijn bij elk niveau, maar ik zit op een gebouw met alleen maar VWO'ers en Gymnasiasten. En neem van me aan, er zitten echt van die mensen bij waarvan je denkt: 'Zitten die serieus op vwo?!' Dusja. Zo zullen er altijd mensen bijzitten die niet aan dat stereotype voldoet. Eigenlijk voldoen er maar een paar aan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    doet 4vmbo-gt

    ik lees ook vaak in wc's waarin staat geschreven "vmbo-ers zijn koeien want ze zijn allemaal dom" "jha ze horen hier helemaal niet op school te zitten"
    en gelijk denk ik dan, het zijn van die mensen die hogere niveu's doen...


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Bullshit: VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje.

    En bedankt? ;S Waar slaat dat op? Van de 60 gymnasiasten is er maar 1 arrogant. De meeste echt totaal niet! Je moet dat soort dingen echt niet zeggen als je niet al die mensen kent. Misschien heb jij gewoon een kut school? Denk niet dat alle/de meeste gymnasiasten zo zijn.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    shadowsalyer schreef:
    PS: definieer nerd?


    BAM!
    Die zit.
    Precies, defineer nerd.
    Iedereen kan een nerd zijn ,je wordt al gauw nerd genoemd als je goede punten haalt op welk niveau dan ook.
    Dus....
    Wie durft het aan?
    Defineer Nerd.(nerd)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mentaliteit? En ik ben het er btw niet mee eens. -doet ook havo-^^ Misschien ben ik wel een nerd. Of jij. So what? Je kunt niet dom zijn, want je komt op school om te leren...

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 19:32 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Dat zijn allemaal vooroordelen :p
    Ik zit op het gym, en wij hebben netzo veel nerds als "coole mensen".
    En op het VMBO zitten volgens mij net zo goed nerds :p