• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Gloss Peter Elizabeth - demon: Alethiometer
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes
    'Veel plezier bij de lessen,' knipoogt Tyson waarop ik met mijn ogen rol. Ik wil nog wat zeggen maar wordt onderbroken door een zacht gegrom. Een paar seconden later komt er ineens een motor naar binnen gereden. Doordat hij nogal dicht langs me gaat doe ik een stap naar achteren maar door de onhandige persoon die ik ben struikel ik over mijn eigen voeten terwijl de motor voor Tyson stopt. 'Is dat jouw ding?' vraag ik en ik krabbel weer overeind. Motor's horen dat soort dingen niet te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Francina Starks
    'Wat denk je zelf!' schreeuw ik boven de muziek uit. Ik zak een beetje door mijn knieën en begin tegen hem aan te schuren.
    [
    virgo Dules
    ik pak haar heupen.vast en duw haar naar achter zodat ik nu ook rechtop zat en zij op mijn schoot. 'Ik vond het anders heel komische. Ik strijk een.pluk haar uit haar gezicht en stop hem achter haar oor.


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik pak haar heupen weer vast en dans hetzelfde als daarnet. Ik druk nu een zacht plagerig kusje op haar schouderblad.

    Elena Yana Bennett
    'Dat is het ook maar ik wil haar niet uitlachen.' zeg ik en haal mijn schouders op. Ik besluit hem wat te plagen. 'Zo heb je al een kostuum?' lach ik en druk een klein kusje in zijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Na een tijdje stop ik ermee en frons even mijn wenkbrauwen en trek hem een beetje uit het lawaai. 'Is het niet eens tijd om terug te gaan?'

    Virgo Dules
    Ik grom even, 'Je doet dit gewoon expres he?' Ik lach even maar beantwoord dan haar vraag. 'Nee ik heb nog geen stom pak.'


    On wednesdays we wear black

    Alex Matt Loghwood
    Ik haal mijn schouders op. 'Misschien wel.' glimlach ik en pak mijn gsm. Ik bel het taxi bedrijf. 'Binnen een paar minuten staan ze hier.' zeg ik haar.

    Elena Yana Bennett
    'Wat doe ik?' vraag ik lachend 'Tjah ik moet me geen druk maken om kleren, ik heb iemand anders met die taak opgezadeld. Alleen moet ik nog een date vinden maar dat zijn zorgen voor later.' grinnik ik. 'En he! jij mag je jas of das afdoen. Ik mijn schoenen en make-up niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Mij plagen met dit.' Ik geef haar een licht kusje in haar mondhoek en trek me dan weer terug.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Wat? Het is gewoon een kusje. Het is niet dat ik je zit op te vrijen.' lach ik en zoen hem weer zachtjes.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    En hier staan we dan, te wachten op een taxi.
    Ik hoop dat het zon luxe is waar je die schermpjes bij kan dichtdoen want ik heb er geen zin in dat die man.me.nu ziet hoe ik eruitzie, volgens mij zwerverstype. Na een blik in de winkelruit te hebben geworpen worden mijn vermoedens bevestigd en verwoed begin ik mijn haar te kammen met mijn handen.

    Virgo Dules
    'Mmmh maar voor mij betekent het meer.' Ik geef haar een pruillipje en zoen haar dan weer terug.


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik zie hoe Francesca haar haar probeert te fatsoeneren en pak haar handen dan vast. 'Dat is niet nodig. De enige die je ziet ben ik nu.' glimlach ik. 'En ik vind je prachtig zoals je bent.' en de taxi stopt. Ik sleur haar mee naar de auto en duw haar er zachtjes in.

    Elena Yana Bennett
    'O ja? Wat betekent het dan voor jouw?' fluister ik en bijt dan zachtjes op zijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Dankje, denk ik' Ik glimlach naar hem en als hij zit ga ik op zijn schoot zitten en klem mijn benen om zijn middel. Even kijk ik hem aan maar druk dan mijn lippen op die van hem. Ik haal ze er snel weer vanaf en leg mijn voorhoofd tegen die van hem 'Dit wou ik al heel de avond doen.'

    Virgo Dules
    Ik trek zachtjes haar shirt over haar hoofd. 'Dit.' Ik zoen haar nu wat heftiger maar trek me weer terug. 'Oja, je bent prachtig.'


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik ben even verrast als ze me zoent maar glimlach dan. 'Voor of na je mijn bloed gedronken had?' vraag ik grinnikend en kus haar dan weer.

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk blozend naar het dekbed. Ik sla mijn armen om me heen om mijn borsten te verbergen. 'Dat is niet waar.' mompel ik 'Maar toch bedankt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Laten we maar gaan slapen.' fluister ik.
    Ik druk zacht mijn lippen tegen haar voorhoofd aan en loop dan naar de badkamer.

    Francina Starks
    'Hey, je bood het zelf aan.' ik sla hem zachtjes op zijn arm maar kijk dan glimlachend naar hem op. 'Anders zou ik het nooit hebben gedaan.' Ik leg mijn hand op mijn hart en kijk hem nep verontwaardigd aan.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Virgo!' roep ik net als hij de deur wil open doen. 'Madeleine zit nog in bad.' Ik loop met mijn armen nog steeds om me heen geslagen naar de kast en pak een slaapkleedje. Ik kleed me nu helemaal uit tot op mijn ondergoed en doe mijn slaapkleedje aan.

    [moet slapn]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ik ook, haha'x tot morgen)


    On wednesdays we wear black