• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    -doet Havo-

    Eh, ik vind vaak wel dat de lastigste en vervelendste leerlingen bij VMBO zitten, maar dat heeft niks te maken met hun kwaliteiten qua leerlingen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    -doet Havo-

    Eh, ik vind vaak wel dat de lastigste en vervelendste leerlingen bij VMBO zitten, maar dat heeft niks te maken met hun kwaliteiten qua leerlingen.


    Dat heb ik nou ook! Hehe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Elk niveau heeft een stereotype, en vaak kloppen ze wel, maar heus niet altijd.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik ben een gymnasijostie (nerd)
    naja, er zitten wel veel nerds bij mij, maar ook niet allemaal.


    Alis volat propriis

    Doet VMBO-tg+

    Ligt eraan, misschien kan het wel kloppen bij ons.
    Athans ik niet, maar bij ons op school zijn veel hangjongeren enzow.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:26 ]


    <3

    3D schreef:
    -doet Havo-

    Eh, ik vind vaak wel dat de lastigste en vervelendste leerlingen bij VMBO zitten, maar dat heeft niks te maken met hun kwaliteiten qua leerlingen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik doe atheneum ( op mijn school kun je ook havo en vmbo doen btw)
    En ik heb nog nooit last gehad van dit probleem. Op onze school maakt het niet echt uit wie wat doet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    3D schreef:
    -doet Havo-

    Eh, ik vind vaak wel dat de lastigste en vervelendste leerlingen bij VMBO zitten, maar dat heeft niks te maken met hun kwaliteiten qua leerlingen.


    your eyes are like stars in the night.

    Onzin., ik doe zelf VMBO, en als ik niet zoveel aan mijn hoofd zou hebben, zou ik makkelijk Havo kunnen.
    waardoor ik dus Lui word genoemt., omdat ik mijn huiswerk nooit maak en nooit leer, en tog altijd voldoendes haal. Dus als ik dat wel zou doen, zou ik makkelijk havo kunnen.
    maar, ik heb ook nog een leven buiten school. er daarbij heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het hoeft niet te meteen te beteken dat je dom bent, als je op het VMBO zit. Ik heb ook 't VMBO gedaan en ik vind mijzelf niet dom :') Ik heb gewoon niks met wiskunde en dat zat mij gewoon heel erg tegen. En daarnaast wilde ik destijds niet doorstromen naar de Havo, - gemakzucht. Dus, nu zit ik op 't MBO en wil ik in ieder geval proberen om nog 't HBO hierna te doen (: Maar het is wel waar dat op 't VMBO de vervelendste leerlingen zitten :') Sommigen nemen daar het leren gewoon niet zo nauw. Maar dat kan net zo goed voorkomen op hogere niveaus. Hm, en dat leerlingen op 'lagere niveaus' meer praktijkgericht zijn dan theoriegericht.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    - VMBO zijn simpelere mensen qua kennis/manier van omgaan met die kennis, maar tonen vaak wel oprechter begrip in andere mensen.
    - Havisten, daar kan ik niet veel meer over zeggen dan dat ze er tussenin zitten. Dat zij het leren niet zo nauw nemen vind ik logisch, aangezien ze toch worden gezien als dom.
    - VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje.
    -Ik heb zelf VWO gedaan, ik weet hoe de mensen zijn, ik weet hoe ik toen was. Nu doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:29 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cannibal schreef:
    Onzin., ik doe zelf VMBO, en als ik niet zoveel aan mijn hoofd zou hebben, zou ik makkelijk Havo kunnen.
    waardoor ik dus Lui word genoemt., omdat ik mijn huiswerk nooit maak en nooit leer, en tog altijd voldoendes haal. Dus als ik dat wel zou doen, zou ik makkelijk havo kunnen.
    maar, ik heb ook nog een leven buiten school. er daarbij heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd.


    haha, zo iets heb ik ook/


    <3

    Ik vind het normaal dat iedereen er meteen van uitgaat dat in de lagere niveau's "dommere" leerlingen zitten. Maar daarvoor is het nog niet zo, ghehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Toronto schreef:
    Doet VMBO-tg+

    Ligt eraan, misschien kan het wel kloppen bij ons.
    Athans ik niet, maar bij ons op school zijn veel hangjongeren enzow.



    ik zit op en vmbo-T,havo, vwo, gym. school.
    en bij de vmbo klassen komen wel 3 keer per dag de team-leider van het vmbo langs xD
    en daar zitten ook vaak marokannen en turken(niet stom bedoeld ofsow) die echt erg zijn die gewoon in konten van onbekende meisjes knijpen enzo O.o


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Bullshit schreef:
    - VMBO zijn simpelere mensen qua kennis/manier van omgaan met die kennis, maar tonen vaak wel oprechter begrip in andere mensen.
    - Havisten, daar kan ik niet veel meer over zeggen dan dat ze er tussenin zitten. Dat zij het leren niet zo nauw nemen vind ik logisch, aangezien ze toch worden gezien als dom.
    - VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje.
    -Ik heb zelf VWO gedaan, ik weet hoe de mensen zijn, ik weet hoe ik toen was. Nu doe ik Havo.
    Dat is toch logisch, ze worden niet opgeleid om met hout te werken. (':


    Only losers can act the way you do