• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Bullshit schreef:
    - VMBO zijn simpelere mensen qua kennis/manier van omgaan met die kennis, maar tonen vaak wel oprechter begrip in andere mensen.
    - Havisten, daar kan ik niet veel meer over zeggen dan dat ze er tussenin zitten. Dat zij het leren niet zo nauw nemen vind ik logisch, aangezien ze toch worden gezien als dom.
    - VWO-ers vind ik 8 van de 10 keer ronduit arrogant, ze denken dat ze de wereld aankunnen en alles kunnen bereiken dat ze willen, puur omdat ze op een andere manier met kennis omgaan. Maar als je ze een hamer en een stuk hout geeft, kunnen ze er vaak niets van zonder hun rekenmachinetje.
    -Ik heb zelf VWO gedaan, ik weet hoe de mensen zijn, ik weet hoe ik toen was. Nu doe ik Havo.

    Sorry hoor, maar ik vind het nogal arrogant dat jij op basis van je eigen ervaringen op één school al stelt dat VWO-ers arrogant zijn. Als jij zegt acht van de tien, is dat al meteen een groot deel van mijn vriendinnen - zij zijn NIET arrogant. Ik doe zelf ook VWO, en ik ga niet ontkennen dat er arrogante mensen daar zitten, maar je hoeft het niet zo cru te zeggen. Ik heb wel mijn rekenmachientje nodig maar dat komt gewoon omdat ik suck in wiskunde.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Nou, ik zie jou eerder doordraaien dan mezelf met VMBO hoor. Sorry maar jij hebt nu echt vooroordelen :x Had ik niet van je verwacht.


    Wie heeft het over doordraaien? Mijn punt was juist dat je aan iemands opleidingsniveau niet kan zien hoe oprecht iemand is, en als voorbeeld gebruikte ik die pedo's, maar ik had net zo goed als voorbeeld van een hoogopgeleid iemand Bernard Madoff kunnen noemen.
    En zoals ik al zei, ik zeg echt niet dat alle VMBO-ers zo zijn, de overgrote meerderheid is niet zo, maar je begrijpt mijn punt blijkbaar niet.

    de mensen die dat zeggen mogen mijn reet likken.

    -doet vmbo-

    RINGDINGDONG schreef:
    No offence, maar VWO'ers mogen dan goed leren, maar zonder boek zijn ze niks. Ik ken meer slimmere VMBO'ers dan VWO'ers


    dit vind ik nou een vooroordeel. Zonder boeken kan ik prima leren, alleen maar door op te letten of te kijken, dus...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    RINGDINGDONG schreef:
    No offence, maar VWO'ers mogen dan goed leren, maar zonder boek zijn ze niks. Ik ken meer slimmere VMBO'ers dan VWO'ers


    No offence terug, maar ik kan met alles leren door zelf uit te vinden. Bijvoorbeeld gebruiken wij nu Motion Capture voor ons project, en dat moeten we ook grotendeels zelf leren.

    EDIT: Photoshop, HTML en bijna alles wat ik van computers weet heb ik trouwens mezelf aangeleerd.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:01 ]

    Ik zit zelf op het VMBO,
    het is gewoon de mensen die op het VMBO zitten zijn veel drukker en niet zo serieus als mensen die op het gym zitte

    Alsof VWO'ers alles uit een boek leren .__. Facking kortzichtig man. Iedereen lijkt ineens van die kut vooroordelen over het VWO te hebben. En de bèta's dan jonge .__. Die moeten het ook voornamelijk van de praktijk hebben dus donder op met je kut vooroordelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen denken maar wat ze willen denken, ik wordt echt niet gekwetst als iemand me dom noemt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Captivity schreef:
    Ik zit zelf op het VMBO,
    het is gewoon de mensen die op het VMBO zitten zijn veel drukker en niet zo serieus als mensen die op het gym zitte


    dat denkt iedereen maar, maar dat is echt niet zo. Mijn klas is mege druk en ik doe vwo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Onzin!
    Ik doe VWO, en heb zat vriendinnen van het VMBO, en I don't care, ze zijn niet dom ofzo. Hun zijn beter in andere dingen. VWO mensen zijn vaak beter in theorie en VMBO vaak beter in praktijk, ze zijn niet dom hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zit in een VMBO klas, VMBO-k. Bij ons in de klas is het enorm rustig en is iedereen serieus en goed bezig met hun werk. En er worden goede cijfers gehaald et cetera.


    Behind every great man there’s a great woman

    LaPush schreef:
    Ik zit in een VMBO klas, VMBO-k. Bij ons in de klas is het enorm rustig en is iedereen serieus en goed bezig met hun werk. En er worden goede cijfers gehaald et cetera.
    Precies, en zo heb je ook weer hele drukke VWO klassen. Het zegt helemaal niets, het niveau.


    Life is hard and then we die

    Het zegt alleen maar of je goed kunt leren of minder.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoals ik al zei doe ik VMBO-K. En we moesten een toets doen om te ''checken'' waar je niveau nu ligt. Kwam ik bij Wiskunde op praktijkonderwijs uit, en bij taal op VWO. Kan je nagaan hoe erg dat verschilt. Iedereen heeft dingen waar hij of zij beter in is en iedereen heeft dingen waar hij of zij slechter in is (:

    (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    LaPush schreef:
    Zoals ik al zei doe ik VMBO-K. En we moesten een toets doen om te ''checken'' waar je niveau nu ligt. Kwam ik bij Wiskunde op praktijkonderwijs uit, en bij taal op VWO. Kan je nagaan hoe erg dat verschilt. Iedereen heeft dingen waar hij of zij beter in is en iedereen heeft dingen waar hij of zij slechter in is (:

    (krul)

    Mahaha. Ik kon qua taal ook wel een hoger niveau aan, maar ik ben zo ontzettend slecht in wiskunde :') Dus, ik heb mijn VMBO-G afgerond en nu zit ik op 't MBO.


    "I shut my eyes in order to see.'