• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Bij ons zit ook iedereen gemixt, maar ik zie niet wat daar zo boeiend aan is? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bullshit schreef:
    Ik zit op een school waar elk niveau gemixt zit, tot aan leerjaar 4 -Dan is het op profielen, maar wel Havo en Atheneum samen-. En er zijn mensen waarvan je verwacht dat ze vmbo zouden doen die VWO doen, en andersom. Maar iedereen wordt op die manier wel hetzelfde behandeld, en dat scheelt echt ontzettend in het zelfbeeld van onze VMBO-ers.

    Wat is er mis met het zelfbeeld van jullie VMBO-ers dan (krul)


    -

    Ik zit in VMBO-TL en ik wil even zeggen dat ik niet dom ben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Cheers schreef:
    Ik zit in VMBO-TL en ik wil even zeggen dat ik niet dom ben.

    Dan is er dus geen probleem. (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Genius schreef:
    (...)
    Wat is er mis met het zelfbeeld van jullie VMBO-ers dan (krul)

    Alsof ze onzeker zijn omdat ze minder goed kunnen leren.
    Das toch niets om raar over te doen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat is er mis met het zelfbeeld van jullie VMBO-ers dan (krul)

    Niks, dat is het hem nou juist: Ze voelen zich niet minder dan de andere niveau's, omdat we altijd alles met zijn allen hebben gedaan in de 1e en 2e, en voor zover dat ging in de 3e en 4e. En Havo voelt zich ook niet beter dan VMBO. Veel VWO-ers daarintegen, voelen zich nu opeens wel helemaal het einde.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cheers schreef:
    Ik zit in VMBO-TL en ik wil even zeggen dat ik niet dom ben.

    1+1 = ?


    -

    Maar serieus als je mensen al moet gaan beoordelen om op welk niveau ze zitten vind ik toch wel heel laag worden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    (...)
    1+1 = ?

    11 (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Bullshit schreef:
    (...)
    Niks, dat is het hem nou juist: Ze voelen zich niet minder dan de andere niveau's, omdat we altijd alles met zijn allen hebben gedaan in de 1e en 2e, en voor zover dat ging in de 3e en 4e. En Havo voelt zich ook niet beter dan VMBO. Veel VWO-ers daarintegen, voelen zich nu opeens wel helemaal het einde.

    Ik heb me nooit minder gevoeld. Wat boeit het nou weer dat ik VMBO heb gedaan. Ik doe nu een MBO opleiding waarvan er mensen in mijn klas zitten die HAVO hebben gedaan enzo :'D


    -

    Ik vindt dat je mensen nóóit mag beoordelen voordat je ze écht kent.
    Ze moeten toch wel een enorme misdaad hebben begaan, wil je ze al gelijk niet mogen.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Bullshit schreef:
    (...)
    Niks, dat is het hem nou juist: Ze voelen zich niet minder dan de andere niveau's, omdat we altijd alles met zijn allen hebben gedaan in de 1e en 2e, en voor zover dat ging in de 3e en 4e. En Havo voelt zich ook niet beter dan VMBO. Veel VWO-ers daarintegen, voelen zich nu opeens wel helemaal het einde.

    Dat ligt dan echt aan de mensen op jouw school. Bij ons is dat namelijk écht niet zo. Iedereen gaat met elkaar om.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    1+1 = ?



    (lol)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Genius schreef:
    (...)
    1+1 = ?


    5. (nerd)
    Whahahha!
    -plat-


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou, het punt is dat de verhalen die bekend zijn over VMBO'ers altijd negatief zijn als ze in het nieuws komen, net zoals VWO'ers als nerd in het nieuw terecht komen. Ik denk dat het zo gevormd wordt, dit beeld.


    Life is hard and then we die